Katseltiin toisiamme töissä, juteltiin miehistä. Huomasin sinun aina katselevan minua salaa, pidit näkemästäsi, vilkuilin itsekin yhä pitempiä aikoja ja huomasin että olit kaunis ja hyväkroppainen.
Aika kului, lähdettiin eri työpaikkoihin, sinä halasit minua lopuksi ja sovimme vielä tapaavamme, meidän välillämme oli sähköä, mietin miltä tuntuisi suudella noita huulia, mutta se jäi vain ajatuksen asteelle silloin.
Kului aikaa, soiteltiin ja pidettiin yhteyttä, ystävystyimme ja sovimme lopulta tapaamisen kahvilassa.
Tulit paikalle ja sinulla oli kirkkaanpunaista huulipunaa huulillasi, muutenkin olit ehostanut itseäsi, ajattelin että vähän ehkä liiankin hyvin "vain" meidän naisten väliseen tapaamiseen.
Mietin taas miltä tuntuisi suudella sinua ja ehkä vähän pitemmällekin, sinä katselit minua lämpimästi ja toivoin että ilta jatkuisi pitkään. Keskusteltiin siinä töistä ja muusta elämänmenosta, oli aika erota taas, mutta ennen sitä yht`äkkiä pyysit minua kanssasi vielä luoksesi viinilasilliselle, olit yksinasuva ja halusit vielä seuraa illaksi.
Mentiin sitten sinun luoksesi, eteisessä riisuituessani ulkovaatteista katselit minua pitkää ja hymyilit. Olin aistivani jotain hymyn takana ja katsoin sinuun, sinun hymysi sai minut hämilleen ja punastuin koska en tiennyt miten tästä eteenpäin. Hämilläni ja hieman imarreltuna pitkästä katseestasi menin sohvalle istumaan ja toit minulle viinilasin.
Se alkoi ihan viattomasti
7
0
3171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499