Kaappia siivotessa eteen pamahti tällainen vanha James vyönsolki.
Kiinnostaisi tietää tästä lisää (arvoa? miltä vuodelta? harvinainen?), kun en googlettamalla mitään tietoa löytänyt. :) Itse en ole ainakaan ennen tällaiseen törmännyt.
Tässä kuva kyseisestä soljesta: http://imgur.com/nZhR0
Kiitos jo etukäteen!
Vanha James vyönsolki
6
2335
Vastaukset
- Belt
Eikö kellään tosiaan ole mitään tietoa? :(
- arvausta
James oli ensimmäinen suomalainen farkkumerkki 50-luvun lopulla. Tuollaista solkea en muista nähneeni, luultavasti 60-luvulta. Kyllä siitä joku voi kympin pari maksaa. Kunto ei vain ole kovin hyvä.
- Korvenkontio
-60 luvun alussa tällaisiin vyönsolkiin vaihdettiin jokin räväkämpi kuva ja hyvin suosittu ainakin meillä koululaisilla oli sijoittaa siihen viinapullon etiketti.
- Anonyymi
Oli minullakin 60 Luvulla James vyö.
Teksti vaan häipy. Laitan kuvan jos vaan osaan. - Anonyymi
Minulla on tuollainenkin ja sitten semmoinen pimeässä hohtavalla pohjalla tuommoinen laattasolki jossa mustalla teksti "James".
- Anonyymi
Minulla on myös tuommoinen "James" soljella varustettu vyö sekä vyö jossa on kaksipiikkinen solki ja vyön päässä nahkaan painettu "James" logo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667