Tarkoitus olisi vähin erin muuttaa talvikuukausiksi Torreviejaan.Aluksi olis tarkoitus tehdä kuukauden koe asuminen näkis kuinka viihtyy.Sitten myöhemmin jopa 6kk vuodesta talvisin.Olen nainen 60v ja etsisin asuin kumppania naisista tai miehistä .En juo en tanssi enkä tupakoi en ole uskovainen.Jos olet menossa tai jo asut siellä otetaan yhteyttä.Laitan sitten yhteys tiedot kun olet vastannut tällä palstalla.
Torreviejaan
20
704
Vastaukset
- reissueeva09
Hei !
Mikä on ajatelemasi ajankohta "koeasumiselle"? Olen kiinnostunut, elämäntilanteeni mahdollistaa vähin erin "muuttolintu vaiheen".
Kulut asumisen suhteen olisi mukava jakaa. Olisi mukava myös jakaa tekemisiä yhdessä, unohtamatta antaa tilaa, joten samanhenkisyyttä tarvitaan. Elämäntapani ovat samansuuntaisia, en juo, en polta, enkä ole uskovainen. Olen 57 v. heteronainen, harrastuksiin kuuluu valoluvaus, kävely, elämästä fiilistely ja tehdä sitä mikä hyvälle tuntuu.- mied
tarvitsisin asumisen jakajaa lähempänä barcelonaan 27.11-joulukuu alku
nuuskamuikun@gmail.com onko joku siellä tai sinne menossa ? - Espa1
mied kirjoitti:
tarvitsisin asumisen jakajaa lähempänä barcelonaan 27.11-joulukuu alku
nuuskamuikun@gmail.com onko joku siellä tai sinne menossa ?Moi
kiinostaisi minuakin.Ilmoittele jos tarvit kämppistä ja mille ajan jaksolle?
T.Esa
- Hetaliina2
Torreviejaan asumaan keväällä Ottakaa yhteyttä niin miehet kuin naisetkin.
- Espa1
Moi
Miten pitkäksi aikaa meinaat?Kiinnostais kovasti sellainen edullinen kimppa kämppä juttu vaikka isommallakin porukalla vaikka hiukan pitemmäksikin aikaa..Ilmoittelehan jos vielä olet lähdössä ja jos tiedät olisko muitakin matkalla etelän lämpöön niin olis kiva suunnitella yhdessä edullista tapaa asua.
T.Esa Espa1 kirjoitti:
Moi
Miten pitkäksi aikaa meinaat?Kiinnostais kovasti sellainen edullinen kimppa kämppä juttu vaikka isommallakin porukalla vaikka hiukan pitemmäksikin aikaa..Ilmoittelehan jos vielä olet lähdössä ja jos tiedät olisko muitakin matkalla etelän lämpöön niin olis kiva suunnitella yhdessä edullista tapaa asua.
T.EsaVoisin tulla kimppaan mukaan. toivottavasti saadaan jotain aikaan myös!!
Terveisin nainen45, Hki.- Pyöräili2013
rockelina kirjoitti:
Voisin tulla kimppaan mukaan. toivottavasti saadaan jotain aikaan myös!!
Terveisin nainen45, Hki.Moi
Joko sinulla kämppis kaveri Espanjan matkalle?
Itse lennän Barcelonaan 27.1.13 ja matkaan sieltä Malaga-Marbeile seudulle ja vuokraan edullisen kämpän kahdeksi kuukaudeks,joten jos vielä oot vapaa niin ilmoitathan heti jos mahdollista koska olis hyvä toimia ajois!
T.Mies 53,Kla - lempi
olen kiinnostunut. olen 61 v. nainen, luotettava, rehellinen... soita 040079713 ter. Lempi lempi.kajava@gmail.com
Moikka muuttajat olen itsekin lähdössä ensivuoden puolella torreviejaan ja luin orgista korukasta tais olla neljä jotka ottivat isomman talon jokaisella oli oma huone ja muut tilat olivat yhteisiä, ikähaitari oli 21vuotiaasta eläkeläiseen oliskos siinä ideaa
- hetaliina1
Hei hetaliina lähtee huhtikuuksi torreviejaan matkakumppani on jo löytynyt asunto hakusessa.
- kunnollinen n
Itsekin kiinnostunut tammikuun Malagan tienoille.
Olen 30-v nainen, muita 25-40-vuotiaita?- Pyöräiliä 2013
Jep jos tämmöinen 53v kunnon mies olisi ok kämppis kaveri niin minä olen Malagan seudulla 27.1.13 joten ota reilusti yhteyttä.itse olen parikuukautta ja jatkan fillarilla teltankanssa kohti Suomea.SiisMalaga-Marbella seudulta asunto 2 kuukaudeksi.
olen reilu ja rehti ja samaa odotan kämppikseltä!
Puh:0417429177
- rällätirää
Minäkin lähden huhtikuuksi Torreviejaan asunto on jo mutta etsin kustannusten jakajaa olen 62v nainen en halua nuorta seuraa 58-70 vuotias joka ei tupakoi eikä ryyppää ja rällää myös vanhemmat pariskunnat tai yksinhuoltaja kiltin lapsen kanssa .Lyhempi aikaisetkin kuin koko kuukausi käy.Tarkempia tietoja sähköpostilla.Wenlahaapa@gmail.com
- karl-johan3
hei hetaliina......... tässä olis raitis mies en juo enkä polta en harrasta seksiä enkä piereskele äänekkäästi olisin valmis jakamaan vuokran
- hetaliinaitse
Karl-Johan vaikutat hieman sivistymättömältä joten en huoli sinua.
- sivistelelyäkö vain
hetaliinaitse kirjoitti:
Karl-Johan vaikutat hieman sivistymättömältä joten en huoli sinua.
minä pieren ääneen ja lujaa,usein hajun kanssa pusken väkisin.
olisinko sopivampi kuin karl-johan ?
olen muutoinkin kovasti elämän sivistämä.
- silläsotkee
Jos joku on menossa Torreviejaan niin älkää Malagaan tai muualle menijät silloia vastatko sellaiseen ilmoitukseen laittakaa oma ilmoitus.
- akovanen9
Hei, olen juuri 57 täyttävä mies keskiudeltamaalta. Kirjoitat, että et juo, tanssi, tupakoi etkä ole uskovainen. Minä puolestaan jouon joskus ruuan kanssa ja joskus (harvoin) poltan jonkun savukkeen tai cikarin. Mutta tuo polttaminen on aika harvinaista. Joka tapauksessa olen täysin siisti ja hyvin käyttyvä mies. Tästä voisin rarvittaessa hahnkkia todisteetkin:)
Olen ollut eläkkeellä jo parisen vuotta ja asun yksin. Haluaisin päästä täältä pakkasesta lämpöisempään ainakin osaksi vuotta. Yksi ongelmani on se, että omistan oman omakotikiinteistöni, jolle pitäisi keksiä joku ratkaisu.
Yksi ratkaisu voisi olla poikani, joka opiskelee Hgissä. Mutta tiedä häntä???
Miten sinulla? Oletko jo löytänyt jo matlakumppania?
Terv Ari
akovanen93@gmail.com - hetaliina
Miksi täytyy laittaa sähköpostiosoite tänne palstalle jos ei aiokkaan vastata ei ole suuri vaiva lähettää paluu postissa viesti jos ei kiinnosta tai on jo saanut matkaseuran.Vai onko joillain pirunpäiten keksitty sp.osoite.
- Torrevieja
Hei !
Olisin kiinnostunut asiasta. Olen samanikäinen nainen ja Torreviejassa olemme olleet useamman kerran ja paikka on tuttu. Olen kielitaitoinen ja paljon matkustellut ja minulla on nyt aikaa tehdä sitä, mikä miellyttää. Palataan asiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955