Tulee mieleen kun kartanossa asuu. osaa puhua asiansa sivistyneesti jne. Pientä ylimielisyyttä myös, mikä pukee! :)
Se yksi jussi kuin aatelinen
9
1858
Vastaukset
- missä Juho?
Juho vaikuttaa tosi fiksulta. Tais olla sveitsiläistä syntyperää geeneissä?
Mutta miksei Juhon tilannetta näytetty viimeksi vai enkö muista?
Juho ja Esa ovat ns vanhoja tuttuja.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsian/uutiset_2012?1614990 - Ellu 19v
Joo ylimielisyys tekee nätistä miehestä tosi HOTin.
- jytykkä
Miksiköhän niin hot ja ylimieleinen tyyppi ei ole saanut vaimo ehdokasta muualta kun pitää telkussa vongata.
Kannattaisi kysyä kotipaikan likoilta miksi ei:) - priima donna
Haluaa priimaa?!
- heh3
Joo aika kumma juttu ettei naista ole jo löytynyt. Hänkin kyllä kovasti painottaa että hakee kumppania taikka puolisoa, niin olisiko siinä sitten se syy miksei naiset kelpaa :D
- niin nuori vielä
Eihän tuo ole mikään ihme kun mies on noin nuori. Siis se, ettei ole natsannut.
Vielä ehtii ja monikaan ei löydä sopivaa kumppania ns biletyspuolelta ja moni ei sieltä halua periaatteesta etsiä. Muutamaa toki onnistanut mitä vuosien mittaan olen kuullut. Mutta ko ohjelma antaa hiukka erilaisen tavan "kokeilla" kumppaninhakua. Muutamaa on onnistanut.
- huiteli
Nettijussi mikkoonko viittaat? Sehän on korjattu nettisivuille että etsii naista...
- heh3
Ei kun tuota aatelista meinasin..
- Muamuija
Tytöt ei sitten vaikuttaneetkaan kovin innokkaalle. Olisko valjennut totuus äkkiä, että "kartano" onkin arkielämässä vanha talo ja paljon siivottavaa, eikä niinkuin elokuvissa, ainainen kesä ja palvelusväkeä työntekoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329