Olen vuosien ajan kuunnellut Juicen musiikkia ja viime vuosina olen myös lukenut Juicen runokirjoja ja vähän muitakin hänen kirjojaan. Tykkään molemmista erittäin paljon. Tiedän, että Juice myös kirjoitti moniin lehtiin kolumneja. Olen yrittänyt niitä netistä etsiä. En kuitenkaan ainakaan Googlen kautta ole onnistunut niitä löytämään. Olisi kuitenkin kiva lukea niitäkin. Onko täällä kellään tiedossa, mistä Juicen kolumneja ja mahdolisia muitakin lehtikirjoituksia voisi löytää? Olisin hyvin kiitollinen vastauksista.
Onko Juicen kolumneja jossain luettavana?
Ahtahi
1
173
Vastaukset
- Kylähullu (the last)
Juicen kolumnit ovat kyllä kieltämättä kiinnostavaa luettavaa. Itseltäni löytyy noita melko paljon, mutta eipä noita ole missään koottuna julkaistu. Suosittelen siis etsimään kaiken maailman divareista vanhoja lehtiä, kuten Hymyä ja Soundia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509