Meillä on eri kerroksissa wii ja tietokone, enkä pysty mitenkään saamaan tarpeeks pitkää johtoa niiden välille, ja se näyttäis muutenki ihan tyhmältä. Onko mitään nettitikun tyylistä, jolla sais netin wiihin?
Miten voin saada wiihin netin?
Viisas
4
188
Vastaukset
- No eikös siinä
wiissä ole sisäänrakennettu wifi connection eli tarvitsisit modeemin johon käy langaton yhteys
- as_df
http://bit.ly/VO7Ugx
Katsos tuolta - rosalina01
No meilkää ei toimi netti Wiis:(
- ohjeita
Teil pitää olla wifi-yhteyslaite esimerkki:elisakoti.Sen jälkeen se pitää yhdistää wiin valikosta en muista tarkkaan ja siihen tarvitsee nettisalasanan mikä lukee "wifi-laitteen"pohjassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423