Miten vielä voi olla huonoja muurareita, vaikka muuraaminen on ihan helppoa?
Muuraaminen helppoa?
18
1067
Vastaukset
- 9+16
Syy on viinan hinnassa, liian halpaa.
Kaikkihan osaa muurata selvinpäin, kunhan oppii vain pysymään pois sllaisesta talosta johon ei ole tilattu. - pruukki vaa
On on helppoa on!!!! Sen tähden minäkin olen muuraillut jo 45-vuotta.Se on muuten aika rahakasta hommaa heh heh.
- Sopii laiskoille
Helppoa rahaa saa ja voi kusettaa asiakkaita.
- tosi laiska
Sopii laiskoille kirjoitti:
Helppoa rahaa saa ja voi kusettaa asiakkaita.
Jep jep!!! Samaa firmaa minäkin olen kusettanut jo 45-vuotta.
- Pitääkö yleistää
Meillä ainakin kaikki muurarit on olleet valehtelevia juoppoja. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
- tollo vaan
Miten tämä liittyy muurauksen helppouteen???
- toinen tollo
tollo vaan kirjoitti:
Miten tämä liittyy muurauksen helppouteen???
varmaan valehtelee osaavansa ja juovuksissa tekee sutta
- tollo vaan
toinen tollo kirjoitti:
varmaan valehtelee osaavansa ja juovuksissa tekee sutta
Upeasti analysoitu aihetta!
- 7+16
Meillä muurari teki sutta selvinpäin
- hanstankkari
meillä hyvä muurari teki "sudelle"jopa hännän ja vieläpä huonoista tiilistä.
- Varasteleva muurari
Meillä humalainen muurari oli juovuksissa, teki sutta ja varasteli lähtiessään.
- Nimimerkki on pakoll
Vaikka muuraaminen on helppoa se vaatii silti oiketa miehet tekemään sitä. Muuraaminen vaatii kiinnostusta ja omistautumista työlle.
- ei voi olla
Muuraaminen helppoa, koska jos niin olis tekis kaikki herrat pelkkiä muuraushommia.
- herrat tekee
mukavia hommia, muuraaminen on helppoa mutta ei mukavaa
- werifan
Eikös se jotenkin mene, että kahden juomaputken välissä nostellaan kuraa ja tiiliä päällekkäin sellaisessa talossa, mihin on tilattu.
Krapulan helpotusta saa vittuilemalla
hanslankarin kuran teko taidoista.- meillä muurari sanoi
että kuraa laitetaan sen takia, ettei tiilet kolahtele niin kovin, kun muurarit on työmaalla rapulassa tai juovuksissa ja voi olla, että päähän sattuu se kolina
- muuruumies
Tuli taas todistettua. Olisi pitänyt itse muurata niin olisi tullut hyvä.
- ei muuraria enää
Meillä muurari muurasi takan nyt se meinaa kaatua-laitoin pönkän.Tilasin timpurin joka lupasi korjata.Puretaan pois ja tehdään uusi.Tämänkin piti olla ammattimies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820