Minun piti hommautua eroon vibraattoristani, koska pokaystäväni oli mustasukkainen.
Haluan kuitenkin hommata uuden lelun...
Mitä teen?!
Mies vaihtoon(ko)??
2
380
Vastaukset
koitappa ehdottaa,että poikaystäväsi käyttäisi dildoa vaikka anaaliin samaanaikaan kun nai sua.avovaimolla oli sellanen moottorilla oleva "kuulat"anaalissa kun nain häntä,niin tuntu todella hyvältä se vibra kyrvässä.
- Max-Ppppp
Hankit uuden vibraattorin ja kerrot miehellesi, että hänellä ei ole oikeutta rajoittaa sinun itsetyydytystäsi ja että omaa seksuaalisuuttasi koskevista asioista päätät SINÄ ITSE. Kerrot hänelle myös sen, että vibraattori ei korvaa oikeaa miestä vaan on orgasmin saamista helpottava väline. Kutsut miehesi mukaan käyttämään kyseistä välinettä.
Jos miehesi ei edes keskustelujen jälkeen pysty hallitsemaan mustasukkaisuuden tunteitaan seksilelua (!!!) kohtaan niin harkitse vakavasti miehen vaihtoa. Tuo kun voi olla merkki jostakin huomattavasti vakavammasta ongelmasta, joka tulisi esille suhteen myöhemmässä vaiheessa (sairaalloinen mustasukkaisuus, kontrollifriikki, narsisti,...). Suhteen alussa on paljon helpompi viheltää peli poikki kuin kahden lapsen ja asuntolainan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081