Heips, kipeästi tarvitsen apua limoviikunani kanssa. Hankin sen jokunen aika sitten kukkakaupasta. Siinä oli jo valmiiksi valkoista nöyhtää, joten en ihmetellyt sitä. Nyt kuitenkin kasvi on tiputtanut lähestulkoon kaikki lehtensä.
Netistä yritin tietoa löytää, mutta sitä löytyi todella niukasti. Voiko lehtien putoaminen olla tavallista talvehtimista vai voiko tuo valkoinen nöyhtä olla jotain tautia? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
Limoviikuna kuihtuu
Tietämätön
1
207
Vastaukset
- Mummeli
Hei
Ostin itse myös puutarhasta kukat. Niissä oli verkkomaista tiukkaa vaaleata nöyhtää. Lehdet ja kukat tippuivat.
Menin kysymään puutarhalta sanoivat sen olevan "jonkun ötökän" tekeleitä.
vaihdoin mullan ja jonkun ajan kulutua vaaleita kirvoja taas ja huuhtelin mäntysuopaliuoksella. Nyt on uutta kasvua...
eli mistä kukan ostit käy sieltä kysymässä mitä se nöyhtä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647