Olisi aika jo opettaa noille kuokkalan liikekeskuksen pihalla majaansa pitäville manneille miten autot parkkeerataan ja päästetään muutkin Ihmiset leikkimään siinä olevilla lasten keinuhevosilla. Erehdyppäs vähänkin katsomaan vinoon niin silloin alkaa räkytys ja uhkailu. Äskenkin siinä seisoi saksan ja ruotsin kilvissä olevat autot miten sattuu ja kun eräs ohi kulkija huomautti niin voi sitä huudon määrän akoista alkaen ja pennut mukana. Olis siinä seipäälle töitä että ne pullikoijat saataisiin kuriin ja siirrettyä vaikka vaajakoskelle :)
Kuokkalan mannet opetettava tavoille
26
3496
Vastaukset
- maasturimies
...parkkeeraamaan muuallakin. esim kirrissä, euromarketissa jne. joku päivä saan raivarin ja sitten läski tummuu...
- raineri
onkkoo vetokoukkuu, ja onkkoo pikkuverollaaa?
millaaset renkkaat.
HOI, KALKKINAAMA-POIKA ,myy se miul, tarjoan näkemättäää 600 eurroo (20 euron epson seteleinä pimeässä). ja meidän läski on jo tummaa ,siul tummuu naama ja kalsarit kun kohrataan, jupelo.
(parkkeerraan sen sitten miten haluan kaikissa tapahtumissa..)
hoi ,saat muuten kaupantekijäisiks kauhavalaista hiiliterästä lapaluiden väliin varmuuden vuoksi, yrität kusettaa kumminkin meitä eläkeläisiä..
ilmoittele MORAineri@olenrosvo.kela - rohkee
Mies osti Rainerilta hevosen. Kotitilallaan hän laittoi kärryt sen perään ja kokeili, juokseeko hevonen hyvin ravia. Mutta hevonenpa juoksi päin ladon seinää.
Mies soitti suuttuneena mannelle, joka oli ehtinut kaupan pihalle parkkiin. Raineri haki känätsyn mersunsa etupenkiltä, painoi vihreää luurinkuvaa, ja kuunteli hetken. Sitten hän tokaisi rauhallisella kimeällä äänellä:"Ei se oo sokee, se o rohkeee!"
- SS-mies
virkavaltakaan mahda mitään, ne elävät omassa maailmassaan,,,
- turo
kerrohan miten noi tyypit vois tavoille opettaa. silmillehän ne tulee kun huomauttaa että esim. parkkeeraavat inva-paikoille.
lopputuloshan on se ettei löydy niin rohkeaa tyyppiä että menis huomauttelemaan, voi nääs tulla turpaan!
ja siihenhän se niiden käytös perustuu: jos huomautat kärsit.
ei ole mitään tehtävissä!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4000000000000079&posting=22000000004149279 - Valdemar
Porissa ei antanut kalpeanaama tupakkaa ja sitä opetettiin ampumalla päähän! Että kukahan opettaa ketä?
- Heil
ollu antanut mannelle kuponkia että vois saada kaupasta tupakkaa niin ammuttin kaveria päähän!!!
Kyllä teillä on vinoutunut tuo ajatusmaailma,,,
- Hevonen30
Ei ole meno muuttunut 10vuodessa miksikään.
- ViuluVille
Mitä saa kun ampuu pyöräilevää romania selkään? Oman pyöränsä takaisin.
( suom. sananlasku )
Kautta aikojen romaanit ovat kierrelleet talosta taloon ja aiheuttaneet häslinkiä milloin missäkin, värittämässä suomalaisten muuten harmaata elämää niin.
Itse olen ryssä siperiasta ja vaikken asu enää kuokkalassa niin vaikka kun aamuyöllä nähtiin ja yrittivät saada koiraa noutamaan minua niin ei heillä onnistunut.
Jos olet kivasti romaanejen kanssa niin hekin ovat varsin kivasti sinunkin kanssa. Mikäli homma tuntuu karkaavan käsistä niin nimenomaan SINUN täytyy perääntyä ajoissa ettet joudu liiriin. Ovat vähän tiellä ehkä juu mutta ovat osa sitä maisemaa siinä missä sinäkin, he ovat huvittavempi tapaus kuin jotkut toiset.
Kerran kauan sitten eksyi juoppo jyväskylään ja kun rahaa ei enää ollut mihinkään niin hän oli valmis kävelemään 30 km kotiin. oli kuitenkin kohta jo yö ja hän meni romaanitaloon yöpuulle - sattui vitsailemaan kuinka on ollut hurja päivä heinänteossa (aurinko paistaa ja niin pois päin) joten hän sai romaaneilta turpiinsa.
Mutta oikeastaan kyse on nyt siitä, että haluatko sinä tapella vai haluatko elää rauhallisesti. Jos haluat elää rauhallisesti niin olet joko neutraali kaiken kanssa tai ystävällinen mahdollisimman kaiken kanssa. Ympäristöä, jossa elää, kannattaa ymmärtää jos haluaa elämästään siinä mukavan.
Romaaneilla on omat tapansa eikä heitä nyt niin vaikea ymmärtää ole jos pysähtyy sitä miettimään. Enimmäkseen kannattaa antaa heidän olla omassa rauhassaan eikä häiriintyä jos he vähän häslivät. Mikäli nuoli osoittaa sinua niin kannattaa ninjailla karkuun. Onhan heillä varmaankin paljon yhteyksiä, joten riitaa en haastaisi ellen olisi ystävystynyt puolen suomen kanssa.
Ja miksi sitä edes pitäisi haastaa? No ei kuulu minulle niin kauan kun lauta ei tänne lennä. On se kukkotappelukin hauska.- R.Bo
Tummien kanssa pärjää, he ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja juoppoja sekä rikollisia löytyy valkonaamoistakin.
Itse avaan esim oven jos esim Lidliin tulee samaan aikaan romaninainen..kiittää osaavat toisin kuten valkonaama-naiset, nyrpeänä vaan nokkaansa nostavat korkeammalle.
Romanien lapset kunnioittavat vanhempia ja osaavat käyttäytyä mutta valkonaamapennut ei, kerran oli mäkkärissä jossa oli niin valkonaamapentuja lauma kuten myös romanilapsia, poikia ja tyttöjä, valkonaamapennut pitivät aivan törkeää mekkalaa ja sotkivat paikkoja mutta romanilapset olivat siististi ja juttelivat normaalilla äänellä, valkonaamapennut olivat kuin ilkeä apinalauma.- ei ovet aukene teill
Lidlin ovet toimivat automaattisesti, joten et sä avaa sille akalles edes auton ovea, vaikka se kantaa ne ruokakassit sinne mersulle, minkä etupenkillä (joskus jopa kuskin puolella) sä löhöät.
- Ei pidä paikkaansa
No ei ne penskat ainakaan valkolaisaikuisa kunniota. Huutelevat hävyyttömyyksiä ja uhkailevat. Samoin myös tavalliset penskat. Mutta kun oikein mainostit romaanipenskojen käytöstä....
- Raineri
"Valkonaamoista" rikollisia noin 2-3% ja tummista ainoastaan 100%. Eihän siinä tietystikään mitään eroa ole...
- invapaikka..
Tämä R.Bo on ilmeisesti itse romani.
Jo 500 vuotta suomalaisessa yhteiskunnassa ja ei siltikää osata mukautua sääntöihin. - R. Bo
No en todellakaan ole romani ja tuo Lidl tuli vain mieleen tuolta edellisestä viestistä ja käytin sitä viestissäni jossa mainitsin että avaan oven romaninaisille, nythän oli kyseessä ovi eikä kauppaketjun myymälä, kyllä esimerkiksi Lidlinkin automaattisella ovcella voi antaa tilaa enskiksi romaninaiselle ja sitten mennä sisään vasta itse eli ikäänkuin avaisi oven, tällainen on kohteliaisuus joka on valkonaamoilta unohtunut täysin, mennä laahustetaan housunpersukset lököttäen ja kädet taskuissa.
Meitä on moneksi ja eivät kaikki tummatkaan enää muista kohteliaisuuksia tai eivät tarjoa apuaan ja tätä on kyllä enemmän valkonaamojen parissa, vaimot käy kaupassa ja mies istuu autossa odottaen.
Ja hah! osaako kaikki valkonaamat mukautua sääntöihin?? Eivät todellakaan eivät todellakaan sanon minä, kerropas mitä sääntöjä romanit sitten rikkovat??..aivan samalla tavalla eletään kuin valkonaamat mutta huomattavasti siistimmin ja toisia ihmisiä kunnioittaen.- Hai sie , hai sie
Valta on vallanpitäjillä, Rainiero Boboliuströem.
- PyöveliI
Eiköhän ne ensiks pitäs opettaa lukemaan.
- rapparikuppari
Lieneekö ainoa ryhmä joista jokainen on oikeutettu invapaikkaan , mutta ehkä eläkeläisyys tuo senkin kun mannelle illallisen .
- mb300
Tulkkaas käymää kuokkalan liikekeskusken etessä nii me opetetaan teille valkonaamat tapoja meitä monta ja ollaan reenattu lihakssia, rainer ossaa nyrkkeillä ja hyvin hakaanu nahkasäkkiä kotonnaan viis vuotta lähtee kisoihinkii kevväällä.
- Timi Romano
Hyvinhän tuo serkkupoikaa säkin virkaa toimittii..
- alakerroksen väki
Hyvä mertzi!!sie varmaan tuon kirjoitit kun ossaat käyttää hyvin tietoknetta, meinaa tuon mb300.vielä mese on hyrränny, gunnar sitä ruottista kyseli
- mertzzi silkkitakki
haii romano veljet mei tuu ruotsist sinne kuokkalaan mersulla
kattooo miten romaano poksari varjoo nyrkeilee ostarilla- roller topi
ja niin nousee jalka, ja jalka nousee niin...
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Hai siee ostaa hyvä volovo heiii! iha terve peli ajetukki vasta 600000 kilo metrii
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351