Mielestäni paras asento on istua kyykyssä miehen naaman päällä ja antaa miehen nuoleskella. Ajatuskin saa mut ihan himokkaaksi :)
Mielestäni parasta on:
johna
7
567
Vastaukset
- Mie vaan
Ai kun sais vaimonkin tuohon touhuun vokoteltua.. Ihan herkkuasento näin miehenkin kannalta, alkoi seistä kun edes ajattelin :D
- Me käydään
aina ensin pisulla, pesulla ja sitten vasta ryhdytään suupeli seksiä harrastamaan.
- namі :)
Parastahan tuo on tietenkin sen jälkeen kun on "rojut sisällä" ja saa nuolla pimpin puhtaaksi. Sen jälkeen alkaakin taas uusi piehtarointi.
- lifemocker
että ihan ilmoitusluontoinen asia?
Hyvää settiä....
- Anonyymi
miten käytännössä otetaan yhteyttä - johna voisi istua minun päällä ja lupaan nuolla pitkään ja hartaasti
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667