Vaikka ei asiasta kerro yhteydenotto tilanteessa.
Mitähän laki moisesta touhusta sanoo?
IF tallentaa puhelusi
8
292
Vastaukset
- Mikä ongelma?
So what?
Eikö ole vaan hyvä moempien oikeusturvan kannalta, että riitatilanteessa voidaan asiat todentaa nauhoitteesta?
Ja laki kyllä sallii tuon, eikä siitä tarvitse erikseen ilmoittaa.
http://www.tietosuoja.fi/48547.htm- So what
So what??
Tuon linkin mukaan pitää ilmoittaa, lue nyt vielä kerran. - Lukase kerran vielä
So what kirjoitti:
So what??
Tuon linkin mukaan pitää ilmoittaa, lue nyt vielä kerran.Lukaseppa vielä kerran ajatuksen kanssa.
"Informointi voidaan suorittaa esimerkiksi seuraavilla tavoilla:
Jos on kyse asiakaspuheluiden nauhoittamisesta ja asiakassuhde on perustettu asiakassopimuksin tai muuten vastaavalla tavalla, informointi myös puheluiden nauhoittamisesta tulee ja voidaan hoitaa ko. asiakassuhteen syntymisen ja siinä annettavan muun informoinnin yhteydessä."
Eli informointi puhelun nauhoituksesta, mikäli puhelu ei ole ensikontakti asiakkaaseen, myös ilmoittamalla siitä esim. nettisivuilla, jonka If myös tekee:
http://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/Otayhteytta/Pages/PuhelujenTallennusJaHinnat.aspx - Kyllästynytkusetettu
So what kirjoitti:
So what??
Tuon linkin mukaan pitää ilmoittaa, lue nyt vielä kerran.Tää So what kaveri on ifin työntekiä joka ei ymmärrä lakiasioista mitään kun ei osaa nähtävästi lukeakkaan. Vähättelee kaikkia vahinkoja ja vakuutusasioita vaikka jokainen vahinko kuuluu vakuutusyhtiöiden korvausten alaisiksi jos näin lukee ehdoissa ja kuten tässäkin laki sanoo toista mitä yhtiö tekee, eikä tämä vajukki ymmärrä todellakaan edes lukemaansa.
Vakuutusyhtiöistä sen verran kokemusta että korvauspuolen säälittävät prostituutit jotka eivät yleensä edes kerro tutuilleen todellista ammattiaan ovat valmiita kiertänmään lakeja ja jopa rikkomaan niitä koska yksityisellä ihmisellä ei ole mahdollista alkaa taistelemaan isoa vakuutusyhtiötä vastaan ellei tapaus ole täysin idiootti varmasti todistettavissa.
Tällaisten ihmisten takia yhteiskuntamme on mätä vaikka tämä pohjasakka ei ole edes sieltä ihan pahimmasta päästä sen takia että nämä asiat ovat käytännössä mitättömiä.
IF on vakuutusyhtiöitä suurimpia huijareita minkä voi nähdä jokainen joka osaa käyttää vaikka googlea! - kyllästynytkusetettu
So what kirjoitti:
So what??
Tuon linkin mukaan pitää ilmoittaa, lue nyt vielä kerran.Hei vajukki, pitäskö sun mennä takas koulun penkille opettelemaan lukemista.
Ajattelikko ostaa uuden eemeli mersun piakkoin?
Taitaa sen ruosteisen riisikuppis kanssa olla paljon vielä oppimista yhteiskunnasta. Sun kaltaset ihmiset on niitä jotka nyljetään elävältä vallanpitäjien jälkeen kun se isoin ulosteklöntti osuu tuulettimeen. - kkusetettu
Sä so what, oot sun parittajalles täysin mitätön prostituutti joka huoraa orjamaisesti naurettavalla palkalla ja vielä puolustelet parittajaas. oot täydellinen huora parittajalles. Sun kaltaisten ihmisten takia isot riistoyhtiöt pystyy toimimaan täysin epämoraalisesti ja lakeja kiertelemällä, pelkästään pyrkimällä maksimoimaan voitot asiakkaidensa kustannuksella, jotta ne yhtiön ahneet isokenkäset ja osakkeiden omistajat vois ajaa autoilla joista sä näät vaan märkiä unia koko lopun elämäs ja muutenkin elävät juuri kuten itse haluavat.
Haluatko kuulla jotain kivaa? Kerron vaikket haluais.
Meikäläisen ei tarvi tehä elämässäni töitä ja silti omistan ja ajelen semmosella autolla johon sun vuositulotkaan ei riitä. omistan ison omakotitalon myös, eikä lainaa ole niskoilla, kuten sulla varmasti riittää niin että saat painaa vielä seuraavat 50 vuotta töitä, jos ylipäänsä elät niin pitkälle ja silti et tuu omistamaan elämässäs oikeastaan mitään. Silti mulla on elämänkokemusta sekä inhimillisyyttä sen verran että ajatelen asiat oikeudenmukaisesti enkä itsekeskeisesti niin että kuinka itse hyötyisin muiden kustannuksella elämässäni parhaiten, koska se saattasisi aiheuttaa toisten elämien hajoamista ja jopa tuhoutumista mutta ennenkaikkea mielipahaa ja epäoikeudenmukaisuutta.
Mainitsemastas minun älykkyydestäni voin vielä todeta kun sitä on vuosia tutkittu monen asianomaisen toimesta että kuulun 10% väestöstä maapallolla jotka ovat sen promillen alapuolella johon kuuluu näitä vähä-älyisiä kuten einstein ja nikola tesla. Sun teksteihin tutustuneena täälä voin todeta että hyvä jos sun älykkyytes riittää edes siihen keskitasoon eli 100 ÄO:n. Onnea vaan koska sitä sä tarvit elämässäs ja paljon.
- Normijuttu
Kuten kaikki muutkin asiakaspalvelufirmat...
- kkusetettu
yllättäen se nauhoitus yleensä katkeaa kun asiasta kysyy että nauhoitatteko tämän puhelun, jos eivät ole sitä sanoneet heti puhelun alkuun, mikä on lain velvoittama asia.
Ilman asiakkaan lupaa ei puheluita saa nauhoittaa ja jos sana lupa on hukassa ei muuta kuin sivistyssanakirja käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965