Osaako joku auttaa?? mua on pitkään vaivannut, että missä komediallisessa toimintaleffassa on sellainen kohtaus, jossa päähenkilö ja muuta porukkaa on jossain luolassa tai sen tapaisessa, jossa on piraija-lammikko. Jonkun pikkupahiksen pää työnnetään sinne lammikkoon, ja kun se nostetaan sieltä, päästä ei oo enää tietoakaan.
Elin pitkään sellaisessa muistikuvassa, että se olis ollu jossain Indiana Jonesissa, mutta ei se ole.. eikä myöskään ja Mies ja alaston ase tai spy hard. Mitä näitä vielä on??
Miehen pää työnnetään piraija-altaaseen?
hukassa on
2
138
Vastaukset
- Kärpix
Pistäpä kaveris kuvaa ja työnnä oma pääs vaikka krokotiilialtaaseen. Voidaan sitten naureskella kun sun pää poksahtaa :-)))))))))))))
Ps. Muista ottaa toi pätkä HD:nä stereo äänet, jotta katselunautino on Meille taattu. Hyvää jatkoa HELVETTIIN. - Dr. Evil
Tämä varmaankin kyseessä?
http://www.youtube.com/watch?v=Ts1-3JqrG4A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645