Osaatteko suositella, mitä kautta tällainen viikko-osake kannattaisi myydä?
Ylläs-Viikko I:n osakkeen myynti
6
542
Vastaukset
- ostajat vähissä
Kyllä se menee sen vaikeimman kaavan kautta..
- Ray8
huuto.net on ilmainen ja siellä on oma osasto lomaosakkeille.
www.suomenlomaviikot.fi ilmoitus maksaa 34 Eur/ vuosi. - Kuullut
Onko ostettu Aikalomat Oy:ltä?
Heidän kauttaan voi myydä, mainostavat että myyvät. Tosin olen tuttavaltani kuullut, että myyntiajat ovat kohtuuttomia ja myyntihinnat sellaisia, että häviää paljon!
Onko muilla kokemuksia tästä?- Anders3
En käyttäisi välittäjää tuollaiseen. Sen verran pieni kauppa että palkkion osus lopullisesta myyntihinnasta kohtuuton.
- usko minua
Onko sinulla uunia tai takkaa...käytä sytykkeenä osakekirjaa kun ensi kerran sytytät...oikeasti noilla ei ole mitään arvoa.....valitettavasti näin on.
- Mahtiherra lunastaa
Katso varmuuden vuoksi ettei entinen osakas ole, firman yhteisösääntöjen mukaan, vastuussa yhtiövastikkeista kunnes uusi omistaja on merkityttänyt saantonsa firman osake- ja osakasluetteloon!
Mene sitten jonnekin sillan alle ja "myy", eli annat rahaa ostajalle, osakkeesi jollekin alanmiehelle. Tarvittaessa hoidat ostajan puolesta varainsiirtoveron ja saannon ilmoitus firmalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657