Hyvä Dellin kannettava polttavalla DVD asemalla. Siistikuntoinen ja valmiina käyttöön. Koneeseen on asennettu Win XP käyttis ajurit, virustentorjuntaohjelma, Adobe flash player 11, XP codec pack jolla voit toistaa dvd levyt media playerilla.
Koneessa Pentium M 1,6ghz prossu, 1024mb muisti, pc2700, 40gb HDD, DVD rw polttava asema ja tosiaan koneeseen asennettuna softat joilla voi katsoa levyjä. Wlan kortti, Usb 2.0, useita liitäntöjä mm. pcmcia, gigabit lan rj45, power-pin, firewire, vga ( saa muunnettua hdmi:ksi erillisellä laitteella ), kuuloke ja mikki jne.
Lisäksi mukana:
- Dellin virtalähde
- Uudehko kantolaukku vetoketjuilla ja monilla taskuilla
Nouto paikan päältä ja postitse toki myös.
Hinta: 130e
Yhteystiedot: Puh: 044-3002999, Kouvola.
O: Dell Latitude läppäri + kantolaukku
2
164
Vastaukset
olen valmis ostamaan 130 eurolla, heti kun saadan sovittua miten se saadaan toimitettua minulle p. 0465587945 Asun porissa. tllä hrtkellä kuntoutus yksikössä Veturitallinkatu 6 28120 PORI
Hei,
soittele minulle päin,laitoin viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850