Hyvä Dellin kannettava polttavalla DVD asemalla. Siistikuntoinen ja valmiina käyttöön. Koneeseen on asennettu Win XP käyttis ajurit, virustentorjuntaohjelma, Adobe flash player 11, XP codec pack jolla voit toistaa dvd levyt media playerilla.
Koneessa Pentium M 1,6ghz prossu, 1024mb muisti, pc2700, 40gb HDD, DVD rw polttava asema ja tosiaan koneeseen asennettuna softat joilla voi katsoa levyjä. Wlan kortti, Usb 2.0, useita liitäntöjä mm. pcmcia, gigabit lan rj45, power-pin, firewire, vga ( saa muunnettua hdmi:ksi erillisellä laitteella ), kuuloke ja mikki jne.
Lisäksi mukana:
- Dellin virtalähde
- Uudehko kantolaukku vetoketjuilla ja monilla taskuilla
Nouto paikan päältä ja postitse toki myös.
Hinta: 130e
Yhteystiedot: Puh: 044-3002999, Kouvola.
O: Dell Latitude läppäri + kantolaukku
2
142
Vastaukset
olen valmis ostamaan 130 eurolla, heti kun saadan sovittua miten se saadaan toimitettua minulle p. 0465587945 Asun porissa. tllä hrtkellä kuntoutus yksikössä Veturitallinkatu 6 28120 PORI
Hei,
soittele minulle päin,laitoin viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154