Lapsilisät. Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja Saul Schubak kirjoitti Facebookissa, että on "järjenvastaista" tukea lapsilisillä "heikomman aineksen" lisääntymistä. Järjestö kuitenkin irtisanoutui lausunnosta ja ilmoitti kannattavansa lapsilisiä kaikille.
Pakkoruotsi. Kesäkuussa 2012 kokoomusnuoret yrittivät äänestää koulujen pakkoruotsin kumoon Rovaniemen puoluekokouksessa. Yritys ei onnistunut.
Verotus. Kokoomusnuoret ajoivat kesällä myös yritysveron poistamista kampanjoimalla "Siirrä yrityksesi Viroon." Puoluekokous hyväksyi kannan, mutta kokoomuksen puoluehallitus vastustaa. Nuoret haluaisivat Suomeen myös tasaveron ansio- ja pääomatuloille.
Pakolaiset. Sekä nykyinen puheenjohtaja Antti Häkkänen että edeltäjä Wille Rydman ovat halunneet vähentää kiintiöpakolaisten määrää Suomessa.
Maahanmuutto. Kokoomusnuoret ajaa maahanmuuttopolitiikan tiukentamista.
Kuntaliitokset. Järjestö vastustaa kuntaliitoksiin ryhtyvien kuntien työntekijöille sovittua viiden vuoden irtisanomissuojaa.
Kokoomuksen nuorissa on "tulevaisuus"
5
159
Vastaukset
- hyvä nuoret
Tämä on asiaa.
Ovat vain unohtaneet nuo kokoomusnuoret, että monet oikeasti fiksut ja paljon koko maailmamme eteen tehneet henkilöt ovat tulleet köyhistä oloista.
- TimppaTT
"Their attitude could be attributed to their upbringing – over half (59%) of the self-made millionaires surveyed came from poor or ordinary backgrounds."
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2003/10_october/05/mind_millionaire.shtml
Eli: Saulin "hyvillä" neuvoilla maailmasta katoaisi 60 % sen miljonääreistä, sekä kaikki näiden tekemä omaisuus!
(no ok! Alennetaan tota 60 % sen verran - kun kuitenkin joku älähtää! - että tossa ei ole mukana perintömiljonäärit)
Seuraava HYVÄ idea?!? :) - äly hoi--.
Punanuttujen narkkaripennuista on turhaa toivoa "fiksuja", koko maalman eteen jotain tekeviä.
Kaikki annetaan nykyään sosunluukulta, ei tarvitse vaivautua mihinkään, muuta
kuin mankumaan lisää ja lisää, sitä ja tätä.
ja uskoa punikkien valheita, että jos äänestää niitä niin saa kaikkea hyvää,
tekemättä itse yhtään mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246