Miten miehet suhtaudutte toiseen mieheen, joka on siis todella komea ja menestynyt? Herättääkö siis kunnioitusta vai enemmin kateutta ja ärsytystä, jos huomaatte, että mies on selvästi naisten mieleen ja kääntää aina naisten päät ja saa heidän jakamattoman huomionsa? Jäättekö koskaan tuijottamaan komeita miehiä ihmeissänne? Oma veljeni on melko komea, ja olen törmännyt siihen, että yleensä julkisilla paikoilla miehetkin tuijottavat ihmeissään.
Todella komeat miehet - miten miehet suhtaudutte?
188
7336
Vastaukset
- -------------
Tämä kiinnostaisi itseäkin asianomistajana.
- ManlymaN
Samoin. Exiltä sain kuulla että olenko homo kun miehetkin tuojottaa minua :D Aluksi otin sen loukkauksena mutta sitten opin että sehän on kohteliaisuus kun kelpaa kummallekin.
- mies on in
ManlymaN kirjoitti:
Samoin. Exiltä sain kuulla että olenko homo kun miehetkin tuojottaa minua :D Aluksi otin sen loukkauksena mutta sitten opin että sehän on kohteliaisuus kun kelpaa kummallekin.
niin sitä pitää, kyllä komea mies on sentään päivän pelastus kaikille.
jotain riippu-rint. ämmää ei kukaan viiti katellakaan...
mies on sentään ihminen... - http://ow.ly/fbQQI
mies on in kirjoitti:
mies on sentään ihminen... - tapa ittes
mies on in kirjoitti:
mies on sentään ihminen...Olet yksinäinen naisvihaaja homo.
- Vilaus riitti Kiitos
http://ow.ly/fbQQI kirjoitti:
Joo, kun nyt tason määrittelijä tajuaisi heti ensimmäisessä kohdassa alkutaso, että ei pidä kirjoittaa suomen kielellä ...........alkaa kehittämään istseäsi vaan pitää olla: ....alkaa kehittää itseään.
- ‼️Homoisko pahaa wtf
tapa ittes kirjoitti:
Olet yksinäinen naisvihaaja homo.
Mitä pahaa homoissa
- mies32
Hämmennystä jos joskus harvoin tulee tuollainen tilanne eteen. Onneksi ei tule.
- mies kaunein
tilanne what, kundi?
- JK (kokoomus)
mies kaunein kirjoitti:
tilanne what, kundi?
OLEN KAUNIS
- lifemocker
helvetti kun osaa kirjottaa!
eli: kyllähän sitä nyt jotain muusikoita/näyttelijöitä tulee "fanitettua", mutta ei mua tavan tallaajat kiinnosta.- että näin
Jaaa-a,no itse ajattelen että meistä jokainen on oman elämänsä herra.Ja jos haluaa jotain todella,oikeasti se voi myös saavuttaa mutta se vaati työtä.Jos haluaa rahaa ja rikkauksia,ei muuta kuin kouluun ja sellaseen työhön että voi olla tyytyväinen.
Sitten jos ihanoi komeutta ja lihaksia,nämäkin saa,ainakin tuon jälkinmäiset käymällä salilla.Ja tämä riittä monille kauniillekkin naisille,että kuolaavat perään.
Joten,en,en ole kateellinen tai en myöskään ihaile.Siis tottakaii huomaa jos pukeutuu paremmin yms.mutta,se ei aiheutta pääkääntöä uudestaan tai mitään sellaista.Ihmisiä nekin ovat.
Sama juttu naisissa,paitsi että sitä kaunista naista tulee vilkaistua useamman kerran.Onhan siinä todella mieluista katseltavaa. - uros501
Mistä niistä nykyään tietää, kun monet meikkaavat ja väjäävät itsensä .Kyllä sen nyt huomaa ,mutta ei siitä mitään kateutta tule .
- kullit pystyssä
uros501 kirjoitti:
Mistä niistä nykyään tietää, kun monet meikkaavat ja väjäävät itsensä .Kyllä sen nyt huomaa ,mutta ei siitä mitään kateutta tule .
opettele kirjoittamaan, ja sitten arvostelemaan uros....sth...
- mmmmm
Lifemocker olet minun sielunveli... sulla on samanlainen ajatusmaailma lukemani perusteella :) Jos vielä oisin vapaa.........
- 16+10
No en tiedä tarkemmin, mut kyllähän jotkut miehetkin on sil taval hyvännäköisii, et niit on helppo kattoo. Useemmin kattelen naisii, mut kyl jotkut miehetkin on miellyttävän näköisii. Eri taval kuitenkin. Ihailen kyl suuresti, jos mies menestyy nais markkinoil, mut kyl sekin vituttaa, jos 1 mies vetää kaiken huomion itseensä.
- mies32
Sekin vituttaa, kun sattuu porukkaan, jossa keskitason mies yrittää vongata keskitason naista, mutta keskitason nainen kiinnittääkin kaiken huomionsa minuun. Hyvin kiusallista ja voi aiheuttaa keskitason miehelle traumoja. Pahimmillaan samassa porukassa vielä olisi ylemmän tason nainen, johon en voi keskittyä, kun keskitason nainen kiehnää..
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Sekin vituttaa, kun sattuu porukkaan, jossa keskitason mies yrittää vongata keskitason naista, mutta keskitason nainen kiinnittääkin kaiken huomionsa minuun. Hyvin kiusallista ja voi aiheuttaa keskitason miehelle traumoja. Pahimmillaan samassa porukassa vielä olisi ylemmän tason nainen, johon en voi keskittyä, kun keskitason nainen kiehnää..
no et sinä ainakaan juttujesi perusteella mikään saalis ole ;)
- mies32
lifemocker kirjoitti:
no et sinä ainakaan juttujesi perusteella mikään saalis ole ;)
Eivät ne naiset yleensä tiedä jutuistani mitään tuossa vaiheessa. Hiljaisuus on valttini.
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Eivät ne naiset yleensä tiedä jutuistani mitään tuossa vaiheessa. Hiljaisuus on valttini.
en diggaile tuollaisesta elämäntyylistä
- mies32
lifemocker kirjoitti:
en diggaile tuollaisesta elämäntyylistä
Ai rauhallisuudesta tai ujoudesta porukassa?
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Ai rauhallisuudesta tai ujoudesta porukassa?
vaikutat pintaliitäjältä
- mies32
lifemocker kirjoitti:
vaikutat pintaliitäjältä
Nojoo myönnetään.
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Nojoo myönnetään.
sepäse
- mies32
lifemocker kirjoitti:
vaikutat pintaliitäjältä
Mikä tässä tarinassa teki minusta pintaliitäjän?
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Mikä tässä tarinassa teki minusta pintaliitäjän?
huomion myös muut kirjoittelusi
sitten tuo limainen "minä olen parempi kuin kaikki muut"-huttu
selvää pintaliitäjä bull shittiä - mies32
lifemocker kirjoitti:
selvää pintaliitäjä bull shittiäOlen kuitenkin ollut suhteessa itseäni 12v vanhemman naisen kanssa. Naiselle jäi myös lasteni huoltajuus.
- mies32
lifemocker kirjoitti:
selvää pintaliitäjä bull shittiäEnhän minä itseäni paremmaksi sanonut. Eikä se toisaalta pintaliitäjyyteen liity. Tuntuu siltä, että sinä juuri sanoit olevasi minua parempi.
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Enhän minä itseäni paremmaksi sanonut. Eikä se toisaalta pintaliitäjyyteen liity. Tuntuu siltä, että sinä juuri sanoit olevasi minua parempi.
tykkään vain enemmän omista arvoistani ;)
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Enhän minä itseäni paremmaksi sanonut. Eikä se toisaalta pintaliitäjyyteen liity. Tuntuu siltä, että sinä juuri sanoit olevasi minua parempi.
"kun sattuu porukkaan, jossa keskitason mies yrittää vongata keskitason naista, mutta keskitason nainen kiinnittääkin kaiken huomionsa minuun. Hyvin kiusallista ja voi aiheuttaa keskitason miehelle traumoja. Pahimmillaan samassa porukassa vielä olisi ylemmän tason nainen, johon en voi keskittyä, kun keskitason nainen kiehnää.. "
mitäs muuta tämä on kuin "olen parempi kuin muut"? ;) - mies32
lifemocker kirjoitti:
tykkään vain enemmän omista arvoistani ;)
Miten ne eroavat omistani?
- mies32
lifemocker kirjoitti:
"kun sattuu porukkaan, jossa keskitason mies yrittää vongata keskitason naista, mutta keskitason nainen kiinnittääkin kaiken huomionsa minuun. Hyvin kiusallista ja voi aiheuttaa keskitason miehelle traumoja. Pahimmillaan samassa porukassa vielä olisi ylemmän tason nainen, johon en voi keskittyä, kun keskitason nainen kiehnää.. "
mitäs muuta tämä on kuin "olen parempi kuin muut"? ;)you got me there
- mies32
lifemocker kirjoitti:
mitäs muuta tämä on kuin "olen parempi kuin muut"? ;)En minä sanonut olevani parempi, enkä tietenkään arvota itseäni yhtä pinnallisesti kuin tuon tarinan naiset. Soisin sille todennäköisesti itseäni paremmalle keskitason miehelle haluamansa keskitason naisen ilomielin, olenkin pahoillani tuosta tilanteesta, jossa itseäni parempi keskitason mies syrjäytetään tylysti.
- mies32
mies32 kirjoitti:
Olen kuitenkin ollut suhteessa itseäni 12v vanhemman naisen kanssa. Naiselle jäi myös lasteni huoltajuus.
Äläs nyt sentään, olen kyllä pannut itseäni 4v vanhempaa ikäneitoa, mutta tuo ikäneito oli 25v.
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
En minä sanonut olevani parempi, enkä tietenkään arvota itseäni yhtä pinnallisesti kuin tuon tarinan naiset. Soisin sille todennäköisesti itseäni paremmalle keskitason miehelle haluamansa keskitason naisen ilomielin, olenkin pahoillani tuosta tilanteesta, jossa itseäni parempi keskitason mies syrjäytetään tylysti.
nainenhan se päättää kenestä on kiinnostunut... ei siinä paljon vaihtoehtoja ole
- lifemocker
mies32 kirjoitti:
Miten ne eroavat omistani?
mielestäni "kevytkenkäisyys" ei ole hyve. irtoseksi ei ole kovinkaan tavoiteltavan arvoista touhua kuten ei myöskään ihmisten pyörittely
ihmiset ovat yhtä paskoja KAIKKI. - bvxnxbn
mies32 kirjoitti:
", mutta keskitason nainen kiinnittääkin kaiken huomionsa minuun."
Joo, noin varmastikin käy todella usein.. Heh heh.. - dfsh
lifemocker kirjoitti:
nainenhan se päättää kenestä on kiinnostunut... ei siinä paljon vaihtoehtoja ole
ja tuskin kovin usein mies32:sta, joka kuvittelee olevansa muita parempi, kun äitimuori on uskotellut.
- Get a room!
lifemocker kirjoitti:
Kyllä se nyt siltä vaikuttaa, että sä ja mies32 voisitte sopia treffit johonkin. Voisitte sitten livenä kiistellä kumpi saa olla top, kumpi bottom...vai vuorottelisitteko ;)
- mies32
dfsh kirjoitti:
ja tuskin kovin usein mies32:sta, joka kuvittelee olevansa muita parempi, kun äitimuori on uskotellut.
Sehän se naisiin vetoaakin. Kannattaisi kokeilla itsekin.
Ei äitiä tästä kyllä voi syyttää. On hän pari kertaa komeaksi kehunut, mutta muuten kasvattanut kyllä vaatimattomuuteen, liikaakin. - drha
mies32 kirjoitti:
Sehän se naisiin vetoaakin. Kannattaisi kokeilla itsekin.
Ei äitiä tästä kyllä voi syyttää. On hän pari kertaa komeaksi kehunut, mutta muuten kasvattanut kyllä vaatimattomuuteen, liikaakin." On hän pari kertaa komeaksi kehunut"
Varmaan ainoa joka on tätiesi ja muiden sukulaisnaisten lisäksi. ja samalla tehnyt valtavan karhunpalveluksen. Täällä sinä vain roikut päivä-ja yökaudet leikkimässä YTM:ää. - mies32
drha kirjoitti:
" On hän pari kertaa komeaksi kehunut"
Varmaan ainoa joka on tätiesi ja muiden sukulaisnaisten lisäksi. ja samalla tehnyt valtavan karhunpalveluksen. Täällä sinä vain roikut päivä-ja yökaudet leikkimässä YTM:ää.On sen sukulaisten lisäksi sanonut ehkä noin 500 naista, varovaisesti arvioiden. Nyt jo ikämiehenä tulee kehuja enää noin kerran viikossa-parissa uusilta tuntemattomilta naisilta tai miehiltä.
- MUTHA-
lifemocker kirjoitti:
sepäse
FUCKA!
- fghh
mies32 kirjoitti:
On sen sukulaisten lisäksi sanonut ehkä noin 500 naista, varovaisesti arvioiden. Nyt jo ikämiehenä tulee kehuja enää noin kerran viikossa-parissa uusilta tuntemattomilta naisilta tai miehiltä.
Enpä oikein usko.. Naiset kehuvat aika harvoin, silloinkin yleensä vanhemmat naiset tai jurriset. Tai ehkä siinä tapauksessa tuo olisi uskottavaa että käyt 5 kertaa viikossa white trash-räkälöissä, jolloin oletkin jo työtön alkoholisti.
- mies32
fghh kirjoitti:
Enpä oikein usko.. Naiset kehuvat aika harvoin, silloinkin yleensä vanhemmat naiset tai jurriset. Tai ehkä siinä tapauksessa tuo olisi uskottavaa että käyt 5 kertaa viikossa white trash-räkälöissä, jolloin oletkin jo työtön alkoholisti.
Joo, ei 500 kehua 20 vuoden ajalle tosiaan usein ole, oikeassa olet.
No ehkä tingin sen verran, että noihin 500 voi laskea mukaan sukulaiset ja miehet.
En totta puhuen tiedä, ei kai noita kukaan ole laskenut? Joskus tullut parin viikon ajan keskimäärin kerran päivässä kehu, joskus mennyt pari viikkoa ilman kehua. Ehkä kuukausikin pahimmillaan. - fghgfh
mies32 kirjoitti:
Joo, ei 500 kehua 20 vuoden ajalle tosiaan usein ole, oikeassa olet.
No ehkä tingin sen verran, että noihin 500 voi laskea mukaan sukulaiset ja miehet.
En totta puhuen tiedä, ei kai noita kukaan ole laskenut? Joskus tullut parin viikon ajan keskimäärin kerran päivässä kehu, joskus mennyt pari viikkoa ilman kehua. Ehkä kuukausikin pahimmillaan.20 vuoden ajalle? Sinua on 12-vuotiaana kehuttu komeaksi ja ihan tosissasi lasket ne mukaan? Siis sitä, kun äipän työkaveri kehuu, että onpas teidän Kalle komea? Haha.
Minulla on ihan objektiivisesti ajateltuna komea kaveri, siis tekee noita mallinhommiakin, eikä tätäkään kehuta komeaksi kovin usein. Silloinkin yleensä vanhempien ihmisten toimesta tai humalaisten tyttöjen. Toki kerää katseita mutta aika harva viitsii vaivautua kehumaan kaverin ulkonäköä.
Olet nainen. - mies32
fghgfh kirjoitti:
20 vuoden ajalle? Sinua on 12-vuotiaana kehuttu komeaksi ja ihan tosissasi lasket ne mukaan? Siis sitä, kun äipän työkaveri kehuu, että onpas teidän Kalle komea? Haha.
Minulla on ihan objektiivisesti ajateltuna komea kaveri, siis tekee noita mallinhommiakin, eikä tätäkään kehuta komeaksi kovin usein. Silloinkin yleensä vanhempien ihmisten toimesta tai humalaisten tyttöjen. Toki kerää katseita mutta aika harva viitsii vaivautua kehumaan kaverin ulkonäköä.
Olet nainen.Ei jokainen malli olekaan komea kansan silmissä, vaan ovat vaatehengareiksi sopivia tai persoonallisen näköisiä.
Joo, totta kai suhteellisesti suurin osa kehuista humalaisilta ja paljon myös niiltä vanhemmilta naisilta ja miehiltäkin, jotka kehtaavat sanoa mitä ajattelevat. Nuorilla (tai oman ikäisillä) se on aina estoisempaa, kun kiinnostusta ei saa niin suoraan töräyttää ilmoille, sehän voisi vaikka johtaa johonkin..
Ei äipällä ole kuitenkaan 500 työkaveria, tai ei ainakaan 500 työkaveriaan ole minua nähnyt. - mies32
lifemocker kirjoitti:
mielestäni "kevytkenkäisyys" ei ole hyve. irtoseksi ei ole kovinkaan tavoiteltavan arvoista touhua kuten ei myöskään ihmisten pyörittely
ihmiset ovat yhtä paskoja KAIKKI.Miten ihmisten pyörittely liittyy minuun?
- Se oikeasti komea
mies32 kirjoitti:
On sen sukulaisten lisäksi sanonut ehkä noin 500 naista, varovaisesti arvioiden. Nyt jo ikämiehenä tulee kehuja enää noin kerran viikossa-parissa uusilta tuntemattomilta naisilta tai miehiltä.
Täällä aikaisemissa ketjuissa on mies, jota sanotaan varmasti 500 kertaa vuodessa KOMEAKSI.
Sitä pitää komeana naiset,miehet ,lapset..kaikenikäiset mutta ei se täällä kehuskele,,,T:Komean miehen kaveri. - fidds
mies32 kirjoitti:
Useastihan naiset säälii kaltaisiasi ressukoita
- mies32
Se oikeasti komea kirjoitti:
Täällä aikaisemissa ketjuissa on mies, jota sanotaan varmasti 500 kertaa vuodessa KOMEAKSI.
Sitä pitää komeana naiset,miehet ,lapset..kaikenikäiset mutta ei se täällä kehuskele,,,T:Komean miehen kaveri.Joo,hyvä hänelle.
Itse sain juuri tämän päivän egoboostini 20 nätiltä tytöltä. Riittää itselleni. - repale-hei
mies32 kirjoitti:
Olen kuitenkin ollut suhteessa itseäni 12v vanhemman naisen kanssa. Naiselle jäi myös lasteni huoltajuus.
Tuolla edellä puhuit keskivertonaisesta ja -miehestä ja jälkeen kerrot olevasi hiljainen, rauhallinen ja ujo? Niin ja pintalitäjä?!
Ollut suhteessa 12 v. vanhemman kanssa ja lapsiakin tullut? Sitten olet ollut 4 vuotta vanhemman naisen kanssa, joka on 25 v.? Aikakäsitteitä mies?
Joko olet hyvin jakautunut Mies32 tai sitten erittäin surullinen trolli.
Itse en ole kuin "tähtisilmä" mutten minäkään jaksaisi käydä keskustelua siitä että haluan mainita itseäni komeaksi mutta kukaan ei usko! :) Hauska! Sitä sä vähän oot.... ;)
Toivon että olet edes sitä komeaa, niin saat sinäkin jotain. ;) - hen-R1
lifemocker kirjoitti:
ihmiset ovat yhtä paskoja KAIKKI.Tuohon on pakko huutaa väliin? "Pidän enemmän omista arvoistani!" No vittu kukapa ei? Jatkoksi "mielestäni kevytkenkäisyys..". Mielipiteet eivät ole arvoja. Irtoseksistäkin Elämän soimaaja mainitsit... Jääkö sulta harrastamatta vai kieltäydytkö jos tarjotaan?
ihmiset ovat yhtä paskoja kaikki... Miksi sitten mainitsit edes sen? Ironista että pitkätukkainen partasuu huutelee "yön irkkaajana"...? Olet väittelemässä "komeamman" miehen kanssa siitä kummalla on paremmat arvot?
Tyyppi itse edustaa luokkaa -30 vuotta ja puhuu arvoista?
Lapsia? Vaimoa? Puolisoa? Jonkinlainen työpaikka? Sijoittelu elämässä? Saavutettu JOTAIN? Millä meriitein keskustelet arvoista? Kokemuspohjaisesti voit tavoittaa arvoja, mutta muuten jäädään aika hanakasti mielipidelinjalle!
Vai mitkä sinun arvosi ovat? Mainitsemasi kevytkenkäinen kotipsykologivastaanotto koska se on helppoa toimittaa lähtemättä mihinkään?!
Nyt luen että vakka kantta haukkuu... - Älä viitsi-
mies32 kirjoitti:
Joo,hyvä hänelle.
Itse sain juuri tämän päivän egoboostini 20 nätiltä tytöltä. Riittää itselleni.Missä välissä muka kerkesit? xD
- mies32
Älä viitsi- kirjoitti:
Missä välissä muka kerkesit? xD
Siis se tyttö kerkesi. Ei se häneltäkään montaa sekuntia vienyt.
- mies32
repale-hei kirjoitti:
Tuolla edellä puhuit keskivertonaisesta ja -miehestä ja jälkeen kerrot olevasi hiljainen, rauhallinen ja ujo? Niin ja pintalitäjä?!
Ollut suhteessa 12 v. vanhemman kanssa ja lapsiakin tullut? Sitten olet ollut 4 vuotta vanhemman naisen kanssa, joka on 25 v.? Aikakäsitteitä mies?
Joko olet hyvin jakautunut Mies32 tai sitten erittäin surullinen trolli.
Itse en ole kuin "tähtisilmä" mutten minäkään jaksaisi käydä keskustelua siitä että haluan mainita itseäni komeaksi mutta kukaan ei usko! :) Hauska! Sitä sä vähän oot.... ;)
Toivon että olet edes sitä komeaa, niin saat sinäkin jotain. ;)12v oli se trolli. Vieläkö on jotain epäselvää?
- *Plop*
hen-R1 kirjoitti:
Tuohon on pakko huutaa väliin? "Pidän enemmän omista arvoistani!" No vittu kukapa ei? Jatkoksi "mielestäni kevytkenkäisyys..". Mielipiteet eivät ole arvoja. Irtoseksistäkin Elämän soimaaja mainitsit... Jääkö sulta harrastamatta vai kieltäydytkö jos tarjotaan?
ihmiset ovat yhtä paskoja kaikki... Miksi sitten mainitsit edes sen? Ironista että pitkätukkainen partasuu huutelee "yön irkkaajana"...? Olet väittelemässä "komeamman" miehen kanssa siitä kummalla on paremmat arvot?
Tyyppi itse edustaa luokkaa -30 vuotta ja puhuu arvoista?
Lapsia? Vaimoa? Puolisoa? Jonkinlainen työpaikka? Sijoittelu elämässä? Saavutettu JOTAIN? Millä meriitein keskustelet arvoista? Kokemuspohjaisesti voit tavoittaa arvoja, mutta muuten jäädään aika hanakasti mielipidelinjalle!
Vai mitkä sinun arvosi ovat? Mainitsemasi kevytkenkäinen kotipsykologivastaanotto koska se on helppoa toimittaa lähtemättä mihinkään?!
Nyt luen että vakka kantta haukkuu..."Mielipiteet eivät ole arvoja."
Hyvin usein arvot pohjaavat mielipiteille.
"Irtoseksistäkin Elämän soimaaja mainitsit... Jääkö sulta harrastamatta vai kieltäydytkö jos tarjotaan?"
Omasta puolestani vastaan, että kyllä jää ja ilmanmuuta kieltäydyn jos joku sellaista ehdottaa.
"Tyyppi itse edustaa luokkaa -30 vuotta ja puhuu arvoista?
Lapsia? Vaimoa? Puolisoa? Jonkinlainen työpaikka? Sijoittelu elämässä? Saavutettu JOTAIN? Millä meriitein keskustelet arvoista? Kokemuspohjaisesti voit tavoittaa arvoja, mutta muuten jäädään aika hanakasti mielipidelinjalle!"
Eikös elämäntilanne ja elämänarvot ole aika selkeästi eri asioita? Mitä sinä sitäpaitsi oikeasti tiedät lifemockerista ja miten iso osa tuosta oli vain omaa arvailuasi? - http://ow.ly/fbQQI
mies32 kirjoitti:
12v oli se trolli. Vieläkö on jotain epäselvää?
- sivustaseuraaja.
mies32 kirjoitti:
Joo,hyvä hänelle.
Itse sain juuri tämän päivän egoboostini 20 nätiltä tytöltä. Riittää itselleni.kuulostaa jo hieman pakkomielteiseltä tämä sun itsetehostus ...
olet varmaan lukenut niitä itsetunnon kohotusoppaita joissa kehotetaan toistelemaan positiivisia asioita itsestä jotta tulisi parempi olo ;) - ....
mies32 kirjoitti:
Siis se tyttö kerkesi. Ei se häneltäkään montaa sekuntia vienyt.
Eli tyttö oli siwan kassa joka hymyili sinulle niin kuin kaikille muillekin asiakkaille ja sinä luulit sitä flirtiksi... Tai komeaksi kehumiseksi.
- mies32
.... kirjoitti:
Eli tyttö oli siwan kassa joka hymyili sinulle niin kuin kaikille muillekin asiakkaille ja sinä luulit sitä flirtiksi... Tai komeaksi kehumiseksi.
Ei kun sanoi hyvännäköiseksi, oli kyse nimenomaan ihan oikeista kehuista, ei siitä mitä voi tulkita naisten silmistä.
Kassoja joskus muuten tutkailen, seuraan miten käyttäytyvät edeltävän asiakkaan kanssa tai minun jälkeeni tulevan.,. Mutta en ole edennyt tutkimuksissani niin pitkälle, että osaisin sanoa tästä mitään varmaa vielä. Eikä ole ollut aikoihin niin sykähdyttävää kassatyttöäkään kohdalla. Ainakaan säännöllisemmin. - JUPPANA2
mies32 kirjoitti:
En minä sanonut olevani parempi, enkä tietenkään arvota itseäni yhtä pinnallisesti kuin tuon tarinan naiset. Soisin sille todennäköisesti itseäni paremmalle keskitason miehelle haluamansa keskitason naisen ilomielin, olenkin pahoillani tuosta tilanteesta, jossa itseäni parempi keskitason mies syrjäytetään tylysti.
taas suomi demarit riitelee.kateellisten valtakunta kakkonen ja venäjä ykkönen.SOSIALISMI KATEUDEN EVANKELIUMI JA AINOA ANSIO KURJUUDEN TASAJAKO
mies32 kirjoitti:
Ei jokainen malli olekaan komea kansan silmissä, vaan ovat vaatehengareiksi sopivia tai persoonallisen näköisiä.
Joo, totta kai suhteellisesti suurin osa kehuista humalaisilta ja paljon myös niiltä vanhemmilta naisilta ja miehiltäkin, jotka kehtaavat sanoa mitä ajattelevat. Nuorilla (tai oman ikäisillä) se on aina estoisempaa, kun kiinnostusta ei saa niin suoraan töräyttää ilmoille, sehän voisi vaikka johtaa johonkin..
Ei äipällä ole kuitenkaan 500 työkaveria, tai ei ainakaan 500 työkaveriaan ole minua nähnyt.en tiedä minkänäköinen olet kun et kuvaasi uskalla laittaa, mutta "komea" ja "hyvän näköinen" on muuten 2 eeri asiaa, keskiverto mieskin kuten tykkäät asian ilmaista voi olla komea,,,itse olen ilmeisesti tätä keskivertoa, mutta ihan sama mulle, ei ole tapana kategorioida ihmisiä ulkonäön perusteella,,,vain luuserit tekevät niin...
- mies32
hunajainen79 kirjoitti:
en tiedä minkänäköinen olet kun et kuvaasi uskalla laittaa, mutta "komea" ja "hyvän näköinen" on muuten 2 eeri asiaa, keskiverto mieskin kuten tykkäät asian ilmaista voi olla komea,,,itse olen ilmeisesti tätä keskivertoa, mutta ihan sama mulle, ei ole tapana kategorioida ihmisiä ulkonäön perusteella,,,vain luuserit tekevät niin...
Luuserit ovat kategorioineet minut sekä komeaksi, että hyvännäköiseksi.
- hen-R1
*Plop* kirjoitti:
"Mielipiteet eivät ole arvoja."
Hyvin usein arvot pohjaavat mielipiteille.
"Irtoseksistäkin Elämän soimaaja mainitsit... Jääkö sulta harrastamatta vai kieltäydytkö jos tarjotaan?"
Omasta puolestani vastaan, että kyllä jää ja ilmanmuuta kieltäydyn jos joku sellaista ehdottaa.
"Tyyppi itse edustaa luokkaa -30 vuotta ja puhuu arvoista?
Lapsia? Vaimoa? Puolisoa? Jonkinlainen työpaikka? Sijoittelu elämässä? Saavutettu JOTAIN? Millä meriitein keskustelet arvoista? Kokemuspohjaisesti voit tavoittaa arvoja, mutta muuten jäädään aika hanakasti mielipidelinjalle!"
Eikös elämäntilanne ja elämänarvot ole aika selkeästi eri asioita? Mitä sinä sitäpaitsi oikeasti tiedät lifemockerista ja miten iso osa tuosta oli vain omaa arvailuasi?Ensinnäkin, en kaipaa todisteita, mutta kerro itsellesi rehellisesti jos puhutaan nyt naisista jotka eivät näytä "Esalta", kieltäydytkö todella irtoseksistä jos nätti/mukava nainen sitä sinulle tarjoilee? Eikä tarvitse vastata muuta kuin peilille.
Elämäntilanteet luovat myös elämänarvoja. Elämänkokemus muokkaa tilanteita ja ilman tilannevaihteluja tai elämänkokemusta arvot syntyvät ajattelun kautta, ja todistettu on että mitään faktaa ei pysty todistamaan faktaksi ilman konkreettista näyttöä. Siinä ei hento ajattelutyö suomi24-sivulla auta vaikka kuinka kaljuuntuisi.
En tiedä lifemockerista mitään, mutta oma näkemykseni on kiihkeästä väittelystä täysin anonyymisti itseään vähän komeammaksi kertovan miehen kanssa. Se ja sen toisen arvosteleminen kertoo ihmisestä joillekkin jotain. Ethän sinäkään arvon *plop* tiedä kuinka paljon minä joudun työkseni hyvin hennoin kohtaamisten perusteella arvioimaan ihmisiä? Mutta usko - meitä on. - hen-R1
hunajainen79 kirjoitti:
en tiedä minkänäköinen olet kun et kuvaasi uskalla laittaa, mutta "komea" ja "hyvän näköinen" on muuten 2 eeri asiaa, keskiverto mieskin kuten tykkäät asian ilmaista voi olla komea,,,itse olen ilmeisesti tätä keskivertoa, mutta ihan sama mulle, ei ole tapana kategorioida ihmisiä ulkonäön perusteella,,,vain luuserit tekevät niin...
On ihan hillittömän hauska lukea kuinka ihmiset soimaavat perisuomalaisittain ihmistä joka myöntää olevansa komea! Mitä pahaa siinä on jos pitää itseään komeana. Minäkin olen joskus. Hieman ehkä ylipainoa on, mutta ei vaikuta lopputulokseen. No miksei sitten kuviamme laiteta? No juuri siitä syystä että tällöin alkaa jälleen tuttu perisuomalainen "no etpä sä nyt mun silmään niin komea ole", vaikka toinen vastaisi unelmakappaletta.
Itse ainakin edustan ihmisryhmää, jolle ei kelpaa puolisoksi kuin nätti. Ja kaikenlisäksi kiva nainen. Mikä järki on "tyytyä" 1/5 jos voi tavoitella 3-5/5? Visuaalinen nautinto on jatkuvaa eikä siihen tarvita sanoja.
Sisäinen kauneus on rumien puhetta ja jos joku sanoo että on minunkin silmiäni kehuttu, niin se johtuu siitä että ne ovat kaikilla kokonaisuudessaan pallot, ja mitään muuta kehuttavaa ei ehkä juuri sillä hetkellä löytynyt.
Joten - rakkaat rumilukset. Koettakaa löytää itsestänne se komea / kaunis puoli ja korostakaa sitä. Jos joku semisti kaljuuntuva jannu on 21 vuotiaana päättänyt pyhästi olla koskaan leikkaamatta tukkaa, niin se on hänen oma häpeä! Jos joku ei suostu pitämään omasta hygieniasta huolta, se on tämän oma häpeä! Ei komeutta tai kauneutta tee muut. Se on aika suurelta osin siitä kiinni miten itseään kantaa. - rrr1
drha kirjoitti:
" On hän pari kertaa komeaksi kehunut"
Varmaan ainoa joka on tätiesi ja muiden sukulaisnaisten lisäksi. ja samalla tehnyt valtavan karhunpalveluksen. Täällä sinä vain roikut päivä-ja yökaudet leikkimässä YTM:ää.drha : mistä päättelet ilman perusteita, ettei lifemocker olisikin komea, itse roikut täällä arvioiden haukkumassa toisia, eikö sinulla tosiaan ole parempaa rekemistä! Yksinkertaisesti HANKI ELÄMÄ !!
- komea panomies
Suhtaudun itseeni positiivisesti.
- mies32
Huomatkaa minut, huomatkaa nyt, huomatkaa edes täällä, kun livenä ei kukaan huomaa!
- yks-arvokas
Hih!!! Kyllä huomasin jo sinut!
Eli Terve!!!!!
- 5we67j57k
Tämäkään ketju ei ollut lukemisen arvoinen..
Puolet mies32 nimimerkin monologia jota ei täyspäinen jaksa kommentoida.- lifemocker
meitsi on kärsivällinen ^^
- MLPPorn?
lifemocker kirjoitti:
meitsi on kärsivällinen ^^
Meikäläisen on nyt pakko kysyä.. Katoin tosta pikkukuvastas että oot aikas kivannäköinen ja klikkasin isommaksi.. Miksi sulla on ponipaita :D
- reps :DDD
MLPPorn? kirjoitti:
Meikäläisen on nyt pakko kysyä.. Katoin tosta pikkukuvastas että oot aikas kivannäköinen ja klikkasin isommaksi.. Miksi sulla on ponipaita :D
Brony spotted!
Ponittaja spotattu!
- hjuygqa
Onko sellaisia miehiä olemassakaan jotka kääntäisivät kaikkien naisten päät?
Jossain pikkukaupungeissa tuollainen on ehkä yleisempää. Itsekin joskus sellaisessa asuin ja naisten päät kääntyivät ihan kiitettävästi. Perään tuli kaikenlaisia vihellyksiä ja huudahduksiakin. Kyllä ne miehetkin silloin joskus katselivat ja kuulin kuinka yksi kertoi kaverilleen kuinka hänen siskonsa oli lääpällään minuun.
Nyt kun asun Helsingissä tuollainen on harvinaisempaa.
Itse en pahemmin kiinnitä huomiota komeisiin miehiin. Sitä toki tulee joskus katsottua että onko miehellä oman tasoinen nainen vai onko joutunut tyytymään alempitasoiseen.- blondbelle
"Onko sellaisia miehiä olemassakaan jotka kääntäisivät kaikkien naisten päät?"
Voiko tällaista kukaan tosissaan edes kysyä? On olemassa. - Perääntulija
Perääs tuli kaikenlaista kaduntallaajaa vihellysten ja huudahusten saattelemana?
Mikäs siinä jos tuollaisesta nauttii. Tosiasiahan kuitenkin on se että vai hintti voi olla noin itseään täynnä :) - ihanaa4
Perääntulija kirjoitti:
Perääs tuli kaikenlaista kaduntallaajaa vihellysten ja huudahusten saattelemana?
Mikäs siinä jos tuollaisesta nauttii. Tosiasiahan kuitenkin on se että vai hintti voi olla noin itseään täynnä :)Etkö tiedä ,että hintit katselee myös pakaroita ei pelkästään meikattuja kasvoja
blondbelle kirjoitti:
"Onko sellaisia miehiä olemassakaan jotka kääntäisivät kaikkien naisten päät?"
Voiko tällaista kukaan tosissaan edes kysyä? On olemassa.oot sä aika tyhmä, meinaat että kaikilla naisilla on sama mie maku vai..??
Ei muuten tasan ole !
- kolmipäinen kala
Työllä ja lähjakkuudella saatu menestys aiheuttaa kunnioitusta, komeus on ihan samantekevä juttu. Nämä siis niin pitkään kun kaveri ei elvistele menestyksellä ja komeudella, vaan suhtautuu niihin lunkisti.
Joku komea kaveri saattaa ärsyttää, jos se änkee väliin kun olen juttelemassa naisen kanssa. - ateisti4
Kaksi asiaa taistelee maailmassa: pinnallisuus ja syvin. Jälleen kerran voi samat sanat sanoa sanoin Jumala ja Paholainen.
Jumalalle on kaunis kaljuuntunut syöpäpotilas.
Komeus on sydämessä. Ja miten joku jaksaa ruikuttaa rahasta tai pinnallisesta kauneusta, koska se ei kuulu ikuiseen elämään?
. - EL: ak:IM
2 8
Olen jonkinasteinen estetikko. Katson kaikkea, mikä erottuu edukseen ympäröivästä tilasta. Toisia miehiäkin, vaikka olen umpihetero. Mutta kyse ei ole välttämättä pelkästään ulkoisesta kauneudesta/komeudesta. Pelkkä toisen olemus saattaa kiinnittää huomioni.- h3ikkiiiiii
ei kun parrua perään aah
- EL: ak:IM
h3ikkiiiiii kirjoitti:
ei kun parrua perään aah
h3ikkiiiiii
Mussukka:) En harrasta noita parruleikkejä. Ja mulla on todennäköisesti ollut useammin klitoris suussa, kuin sulla lusikka. Melkein tekisi mieli korottaa panoksia, ja sanoa. Useampi eri klittis, kuin sulla eri lusikka. Näillä mennään:)
- niin tuota
Olen itse tarpeeksi komea enkä reagoi asiaan mitenkään, semminkin kun yleensä olen itse se jota katsotaan.
Ennen ihailin kovastikin kauniita naisia, siis todella kauniita joita liikkui luonnossa, en mitään mallinkutaleita lehdissä tai rainoissa.
Kun ikää tuli hiukan lisää aloin ihailla etupäässä luonnonkauneutta vaikka toki vieläkin katselen kauniita naisia mutta nyt vain todella, todella kauniita keski-ikäisiä naisia, jotka ovat lisäksi viehättäviä, eikä niitä ole suomessa montaa. Etupäässä vastaan tulee muodottomia ja mauttomia lylleröitä joita ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa kauniiksi.- 1970
Tuo oli juuri sitä minun piti sanoa .Sain olemukseni perusteella naisia tarpeeksi paljon . Ei tarvitse olla kateellinen miehille eikä katkera naisille.Kauniit naiset ovat todella vähissä .Ensiksikin ovat syöneet - juoneet itsensä pilalle . On arveluttavaa uskaltaako heiltä kysyä mitään. Vastaus voi olla tymäävä.
- kymppi
Varmasti osa miehistä on ihan oikeasti kiinnostunut, eihän kaikki ole heteroja. Ei kaikki miehet ole heteroja
Ja itse naisena ymmärrän, että katsekauneutta pitää aina olla.
Se että puhut menestyneestä, se on jo toinen juttu.
Haavetta vai totta. Ei sitä katsomalla näe. - tavallinenMies31
Ei käännä päätä komeat miehet. Menestyneet aiheuttaa vaan kateutta joten välttelen heitä. Naiset jotka juoksee edellämainittujen perässä on säälittäviä, joten eivät kiinnosta minua,
- Näin tuota noin
Vaikka mies olen, niin kyllä minunkin pää kääntyy ilman ajatuksia josko vastaan tulee oikein komea mies.
Jälki viisautena voisin todeta että kyseessä on ollut sellainen objektiivinen kiinnostus, että mikä on tehnyt sinusta noin komean ja niin edelleen.
Toisaalta, olen huomannut että ovatpa nämä katsoneet myös minua.
Naisten kohdalla olen huomannut saman. Tiedä siinä sitten kuka se kenenkin pään kääntää. :D - NÄINKIN VOI
Olin kiinnostunut tuttavani ueasti veljestä vaikkakin olin mennyt avioon 15.4.2012.
Olimme yhteisellä bileillä ja keskustelimme 19.8.2012 ja aloin suunnitelemaan eroa. kävimme sala trfeillä 20.8 ja aloin suunnittelemaan eroa. Olin niin rakastunut
tähän mieheen. 20.10 tämä mies ilmoitti , että en ole sinuun rakastunut , vaan jatkan saman kanssa. Olin niin pettynyt asiaan ja mieheen ,,etten halunnut olla missään tekemisissä enää.- bökiö
varmaan kantsii noi päivämäärät tohon luetella ettei vaan kukaan tunnistais
- kehonrakentaja.
Saatan vilkaista oppimismielessä voiko tuosta kopioida jotain itsellekin
- Daaviid
Pelkkä miehen kasvojen komeus ei riitä. Pitää olla hyvä ryhti ja vähintäänkin rasvaprosentit kohdallaan. Jos komea mies kävelee kumarassa kun kirkon kellonsoittaja, niin siihen loppuu karsominen. Tai. Jos on levee perse ja läskimaha. Huonon ryhdi saa huomaamattaan kun on koko ajan netissä ja ostaa kiinalaisen riisikupin, joiden istuimet on suunniteltu 140 senttisille. Normaalikokoinen 175 senttinen mies joutuu istumaan pää eteenpäin vääntyneenä kun niskatuki on kiinteästi asennettu vinosti eteenpäin. Minä olen aina katsonut ja ihaillut muita komeita miehiä, vaikka olen mies. Vain älykkäs mies katselee toista komeaa miestä. Maalaisjuntit katselee vain Big Bratoria ja viljapellon heilimointia :) Itselle asema, kuuluisuus tai rikkaus ei lisää komeutta. Olen joskus sivusta seurannut. Miehet katselee aina "salaa" toista miestä. Kun kohde huomaa katselun, niin äkkiä katse kääntyy toisaalle. Onhan se hävettävää katsella miestä :) Minä katson miehessä hartioitten ryhtiä, vatsan-, reiden- ja pakaran kiinteyttä. Katselen myös vaatetusta ja samaa katsoo moni muukin. "Näyttäskö tommoset kuluneet siniset farkut minun päällä yhtä hyvältä". Hiukset pitää myös olla siististi leikatut ja puhtaat. Geeli ja sävytys tekee ihmeitä. Siistit puhtaat kengät viestittää hyvästä hygieniasta. Lävistykset ja tatuloinnit viestittää masennuksesta, itseinhosta ja sivistymättömyydestä. Hyvä raikas tuoksu kruunaa kokonaisuuden, joka viestittää savuttomuudesta. Mieshän on kaikkein komeimmillaan 17-23 vuotiaana. Kasvojen iho ja kasvojen rasvakudos on vielä kimmoisa ja poikamaiset piirteet tallella. Sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa tulemaan ensimmäiset rypyt ja silmäpussit. Iloinen ilme ja pieni hymy viestittää tasapainoisesta maistuvasta arjesta :)
- Gooljaat
Pelkkä miehen kasvojen karuus ei riitä. Pitää olla jämy ryhti ja vähintäänkin rasvaprosentit kohollaan. Jos karu mies kävelee kumarassa kun kirkon sellonsoittaja, niin siihen loppuu katsominen. Tai jos on levee lantio ja pyykkilautamaha.
Huonon ryhdin saa huomaamattaan kun istuu koko ajan koneella ja ostaa japanilaisen sakekupin, joiden istuimet on suunniteltu 150 senttisille pygmeille.
Normaalikokoinen 185 senttinen mies joutuu istumaan pää kainalossa takapenkillä kun niskatuki on kiinteästi asennettu vinosti eteenpäin.
Minä en ole aina katsonut ja ihaillut muita komeita miehiä kun olen mies. Vain sen jälkeen kun minusta tuli homo.
Älykäs mies katselee naisia eikä tee läheskään niin paljon kirjoitusvirheitä kuin daaviid.
Maalaisjuntit katselee vain Big Traktoria ja viljapellon kyntämistä :) Itselle asema, kuuluisuus tai rikkaus ei lisää köyhyyttä. Olen joskus hevosta seurannut. Miehet katselee aina "salaa" toista miestä tuulilasin takaa etteivät päälle aja. Kun kohde huomaa katselun, niin äkkiä katse kääntyy toisaalle. Onhan se hävettävää katsella miestä :) Minä katson miehessä hartioitten ryhtiä, vatsan-, reiden- ja pakaran kiinteyttä. Katselen myös vaatetusta ja samaa katsoo moni muukin homo. "Näyttäskö tommoset kuluneet siniset farkut minun päällä yhtä hyvältä". Hiukset pitää myös olla siististi leikatut ja puhtaat. Geeli ja sävytys tekee ihmeitä. Siistit puhtaat kengät viestittää hyvästä hygieniasta. Lävistykset ja tatuloinnit viestittää masennuksesta, itseinhosta ja sivistymättömyydestä. Hyvä raikas pierun tuoksu kruunaa kokonaisuuden, joka viestittää savuttomuudesta. Mieshän on kaikkein komeimmillaan 17-23 vuotiaana. Kasvojen iho ja kasvien rasvakudos on vielä kimmoisa ja pikkupoikamaiset piirteet tallella. Sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa tulemaan ensimmäiset rypyt ja silmäpussit. Iloinen ilme ja pieni homo viestittää tasapainoisesta maistuvasta harjasta :) - Daaviidin ritsa
Gooljaat kirjoitti:
Pelkkä miehen kasvojen karuus ei riitä. Pitää olla jämy ryhti ja vähintäänkin rasvaprosentit kohollaan. Jos karu mies kävelee kumarassa kun kirkon sellonsoittaja, niin siihen loppuu katsominen. Tai jos on levee lantio ja pyykkilautamaha.
Huonon ryhdin saa huomaamattaan kun istuu koko ajan koneella ja ostaa japanilaisen sakekupin, joiden istuimet on suunniteltu 150 senttisille pygmeille.
Normaalikokoinen 185 senttinen mies joutuu istumaan pää kainalossa takapenkillä kun niskatuki on kiinteästi asennettu vinosti eteenpäin.
Minä en ole aina katsonut ja ihaillut muita komeita miehiä kun olen mies. Vain sen jälkeen kun minusta tuli homo.
Älykäs mies katselee naisia eikä tee läheskään niin paljon kirjoitusvirheitä kuin daaviid.
Maalaisjuntit katselee vain Big Traktoria ja viljapellon kyntämistä :) Itselle asema, kuuluisuus tai rikkaus ei lisää köyhyyttä. Olen joskus hevosta seurannut. Miehet katselee aina "salaa" toista miestä tuulilasin takaa etteivät päälle aja. Kun kohde huomaa katselun, niin äkkiä katse kääntyy toisaalle. Onhan se hävettävää katsella miestä :) Minä katson miehessä hartioitten ryhtiä, vatsan-, reiden- ja pakaran kiinteyttä. Katselen myös vaatetusta ja samaa katsoo moni muukin homo. "Näyttäskö tommoset kuluneet siniset farkut minun päällä yhtä hyvältä". Hiukset pitää myös olla siististi leikatut ja puhtaat. Geeli ja sävytys tekee ihmeitä. Siistit puhtaat kengät viestittää hyvästä hygieniasta. Lävistykset ja tatuloinnit viestittää masennuksesta, itseinhosta ja sivistymättömyydestä. Hyvä raikas pierun tuoksu kruunaa kokonaisuuden, joka viestittää savuttomuudesta. Mieshän on kaikkein komeimmillaan 17-23 vuotiaana. Kasvojen iho ja kasvien rasvakudos on vielä kimmoisa ja pikkupoikamaiset piirteet tallella. Sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa tulemaan ensimmäiset rypyt ja silmäpussit. Iloinen ilme ja pieni homo viestittää tasapainoisesta maistuvasta harjasta :)Pelkkä miehen kasvojen karuus ei riitä. Pitää olla jämy ryhti ja vähintäänkin rasvaprosentit koholla. Jos karu mies kävelee kumarassa kuin kirkon sellonsoittaja, niin siihen loppuu katsominen. Tai jos on leveä lantio ja pyykkilautamaha.
Huonon ryhdin saa huomaamattaan, kun istuu jatkuvasti tietokoneella ja ostaa japanilaiset sakekuppi-istuimet, jotka ovat suunniteltu 150-senttisille pygmeille. Normaalikokoinen, 185-senttinen mies joutuu istumaan pää kainalossa takapenkillä, kun niskatuki on kiinteästi asennettu vinosti eteenpäin.
Minä en ole aina katsonut ja ihaillut muita komeita miehiä, koska olen mies. Vaan vasta sen jälkeen kun minusta tuli homo.
Älykäs mies katselee naisia – eikä tee läheskään niin paljon kirjoitusvirheitä kuin Daaviid ja Gooljaat.
Maalaisjuntit katselevat vain Big Traktoria ja viljapellon kyntämistä. Asema, kuuluisuus tai rikkaus eivät lisää köyhyyttä. Olen joskus hevosta seurannut. Miehet katselevat ”salaa” toista miestä tuulilasin takaa, etteivät he tulisi päälle ajetuksi. Kun kohde huomaa katselun, niin katse kääntyy äkkiä toisaalle. Onhan se hävettävää katsella miestä.
Katson miesten hartioiden ryhtiä ja vatsan, reisien ja pakaroiden kiinteyttä. Katselen myös vaatetusta, ja samaa katsoo moni muukin homo. "Näyttäisivätkö tommoset kuluneet, siniset farkut minun päälläni yhtä hyvältä?" Hiukset pitää myös olla siististi leikatut ja puhtaat. Geeli ja sävytys tekevät ihmeitä. Siistit, puhtaat kengät viestittävät hyvästä hygieniasta. Lävistykset ja tatuloinnit viestittävät masennuksesta, itseinhosta ja sivistymättömyydestä. Hyvä, raikas pierun tuoksu kruunaa kokonaisuuden, joka viestittää savuttomuudesta. Iloinen ilme ja pieni homo viestittävät tasapainoisesta, maistuvasta harjasta.
Mieshän on kaikkein komeimmillaan 17–23-vuotiaana. Kasvojen iho ja kasvien rasvakudos on vielä kimmoisa, ja pikkupoikamaiset piirteet ovat tallella. Sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa tulla ensimmäisiä ryppyjä ja silmäpussit. - http://ow.ly/fbQQI
Daaviidin ritsa kirjoitti:
Pelkkä miehen kasvojen karuus ei riitä. Pitää olla jämy ryhti ja vähintäänkin rasvaprosentit koholla. Jos karu mies kävelee kumarassa kuin kirkon sellonsoittaja, niin siihen loppuu katsominen. Tai jos on leveä lantio ja pyykkilautamaha.
Huonon ryhdin saa huomaamattaan, kun istuu jatkuvasti tietokoneella ja ostaa japanilaiset sakekuppi-istuimet, jotka ovat suunniteltu 150-senttisille pygmeille. Normaalikokoinen, 185-senttinen mies joutuu istumaan pää kainalossa takapenkillä, kun niskatuki on kiinteästi asennettu vinosti eteenpäin.
Minä en ole aina katsonut ja ihaillut muita komeita miehiä, koska olen mies. Vaan vasta sen jälkeen kun minusta tuli homo.
Älykäs mies katselee naisia – eikä tee läheskään niin paljon kirjoitusvirheitä kuin Daaviid ja Gooljaat.
Maalaisjuntit katselevat vain Big Traktoria ja viljapellon kyntämistä. Asema, kuuluisuus tai rikkaus eivät lisää köyhyyttä. Olen joskus hevosta seurannut. Miehet katselevat ”salaa” toista miestä tuulilasin takaa, etteivät he tulisi päälle ajetuksi. Kun kohde huomaa katselun, niin katse kääntyy äkkiä toisaalle. Onhan se hävettävää katsella miestä.
Katson miesten hartioiden ryhtiä ja vatsan, reisien ja pakaroiden kiinteyttä. Katselen myös vaatetusta, ja samaa katsoo moni muukin homo. "Näyttäisivätkö tommoset kuluneet, siniset farkut minun päälläni yhtä hyvältä?" Hiukset pitää myös olla siististi leikatut ja puhtaat. Geeli ja sävytys tekevät ihmeitä. Siistit, puhtaat kengät viestittävät hyvästä hygieniasta. Lävistykset ja tatuloinnit viestittävät masennuksesta, itseinhosta ja sivistymättömyydestä. Hyvä, raikas pierun tuoksu kruunaa kokonaisuuden, joka viestittää savuttomuudesta. Iloinen ilme ja pieni homo viestittävät tasapainoisesta, maistuvasta harjasta.
Mieshän on kaikkein komeimmillaan 17–23-vuotiaana. Kasvojen iho ja kasvien rasvakudos on vielä kimmoisa, ja pikkupoikamaiset piirteet ovat tallella. Sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa tulla ensimmäisiä ryppyjä ja silmäpussit.
Bissenä fiksu ja komea mies aina kääntää pääni. Katsomme silloin kaksi urosta toisiamme himoiten toisiamme. Se kokonaisuus on kuitenkin kaikista tärkeintä!
- häh
bissenä?
- 17k18
Eipä se ulkonäkö sinänsä. Varallisuus on toinen juttu.
Varallisuus edustaa vapautta, jota arvostan yli kaiken.
Ärsyttää oikein joskus katsoa kuinka "väärin" jotkut vaurauttaan käyttävät. Keräävät erilaista roinaa sen sijaan, että käyttäisivät sitä "Bond" elämään.
Matkustelua, uhkapelejä, hienoja hotelleja ja luxusta.- sancho pancho
No eipä tuo sun listaskaan kovin sympaattiselta näytä. Matkustella tietysti useimmat haluaa. Ja luksustakin on monenlaista, oikeasti iloa tuottavaa, ja sellaista, jolla on tarkoitus vain leveillä muille, vaikka itse tuote/palvelu ei niin kiinnostakaan.
- 50v
olen nainen, mutta todella persoonalliset naiset ja miehet saavat minut tuijottamaan.... joskus hävettää ihan.
Mutta toistaiseksi ei ole tullut ongelmia.- mies32
Teidän takianne olen kehittänyt putkikatseen. Joskus kun aistin läsnäolonne, en katsele ympärilleni, vaan ainoastaan suoraan eteenpäin, ettei vaan tulisi kiusallisia katsekontakteja.. Sama usein esimerkiksi liikennevaloissa. Ei saa vilkuilla sivuille tai sieltä kohta tapitetaan jatkuvasti hymyn kera..
- 388
Tarkoitatko persoonallisella rumaa?
- Automyyjä.
Tottakai jään katsomaan, tykkään miehistä, en naisista. Olen tosin jo aika lerppapippeli ja siksi terrorisoinkin suomipalstalla.
- peeeeeee1
Jostain käsittämättömästä syystä pidän itseäni komeana mutta eipä siitä paljon apua ole kun varsinmkin olen tajunnut kuuluvani alimpaan ihmisluokkaan
- peeeeeee1
ja sitte ku olen naisten suhteen iha hirmuisen ronkeli. pitää olla aika messias että sais minut syttymään tai kiinnostumaan iha miten vain.. :(
- kommeet ja rikkaat
Kyllä jokaisen huomio jollain tavalla kiinnittyy jos ihminen on jotenkin tavallisesta poikkeava, kuten nyt tässä tapauksessa menestyvä komea mies, siis ihan tavallisen normaalin heteromiehenkin, joku ihailee joku vihailee ja kaikkea siltä väliltä.
Naiset katsoo naisia vielä enemmän kuin miehet miehiä. Eikä joka asiaan tarvitse mitään seksiä liittää. Ne kuolaajat ym on eri juttu. Mitäs se minua haittaa jos joku on komea ja menestynyt? Ei herätä minussa kateutta, kunnioitan lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä (tosin sen voi pilata käytöksellä). Sen verran tiedän naisten sielunmaisemaa, että pelkällä komeudella ja menestyksellä ei suurinta osaa naisista pidetä lämpiminä pidemmän päälle, kyllä siihen tarvitaan muutakin. Pieni osa naisista on sitten niitä, ettei tarvita mitään muuta kuin komea ja menestyksekäs mies. Omasta mielestä en juuri jää tuijottamaan, vaikka näenkin komean miehen, naisten suhteen ehkä pidempään, mutta en sanoisi tuijottavani ihmisiä.
- Rankkaa
Ei tää oo helppoo tää komeen miehen elämä. Kaikkialla joku nainen aina menee aivan sekaisin ja kun en jaksa niin en jaksa. Kahviloihinkaan en oikein uskalla mennä.
Miehetkin aina tuijottelee ja ajattelen että onkohan tuo jotenkin tuttu kun noin pitkään tuijottaa.
Toiset tosiaan ihaillee, iso osa vihailee, vaikka olisin kuinka vaatimaton ja yrittäisin olla ärsyttämätön. Toislta miehiltä hirveätä kieroutta ja vitun kateutta. Rankkaa.
Naisten kanssa pitäis jaksaa touhutakin, mutta loppuu ne voimat ison talon oriltakin. - jokkis66
no ei todellakaan, ei miestä kiinnosta miehen ulkonäkö, eri asia homoiilla
- pettynytkin
olin ihasstunut avokkini mies tuttavaan ja voin sanoa , että hänen äänensä ja olemuksensa viestittävät omaa rakkauttani häbeen kohtaan. En tiedä mikä hänessä veti puoleensa ,mutta halusin hänet syödä kokonaan. Kuunes kulissi särkyi kokonaan koska em. ihastukseni ilmoitti avokilleni , että mitä hänen avokkinsa tekee toisaalla. Olisin voinut njakaa kaiken rakkauteni hänen kanssaan..
tv.pettynytr - retroseksuaali
tää on taas niin tätä... kuinka vanhaksi pitää tässä elää, että oma ikäisiltänikin naisilta on prinsessa leikit mielestään karisseet ja lakkaisivat tuijottamasta pinnallisesti ulkonäköä? komeus on yhtä koomista, kuin kaunis nainen istuu vatsa väänteineen jumissa vessassa.
- sefs
Olen nainen ja jään katsomaan sekä miehiä että naisia. Usein tosin pelkkä kauneus ei käännä päätä vaan joku laajentava tunne siitä, että toinen on kuin eri maailmasta.
- Entunnusta
En juurikaan kiinnitä samaan sukupuoleen huomiota. Vaimo joskus kysyy jotta näitkö miten tuo mies jäi tuijottamaan perääsi, johon vastaan hölmistyneenä että en.
- Mies!
Taitavat kaikki mies puolen tuijotteliat olla enemmäkseen niitä B rapun poikia. Aika epänormaalia on muuten kunnioittaa toista miestä ulkonäön perusteella. Itekin olen komea kunhan jaksan naisten termein sanottuna "meikata" mutta normaalin duuni päivän jälkeen ei kyllä jaksa tälläytyä. Eri-ihmisiä ovat kaikki homot ja sisustusohjelman tekijät jotka ovat meikissä 24h/7.
Määritteleppä muuten sana menestynyt. Pappa pe talar/ hyvä veli menestynyt, vai kisällistä mestariksi noussut menestynyt? Itse en pidä itseäni "komeana", enkä olekaan mikään malli tai valokuvauksellinen, mitenkään erityisen näköinen mies. Itse asiassa olen ihmetellyt miksi toiset naiskaunottaret, siis oikein hyvän näköisetkin naiset haluavat seuraani, ja tavata taas uudestaan. Haluanko sitoutua on toinen kysymys, mutta en ole suinkaan kateellinen muille miehille. Toki vetävästä ulkonäöstä on hyötyä molemmille sukupuolille, mutta ei se näköjään kaiken kattavaa ole kuitenkaan. Käytös ja osaaminen kuitenkin ratkaisee, jos kerran nainen haluaa uudestaankin tapaailla. Kuinka, ketä, miksi ja missä naiset haluavat kokea miehen, tai minkälaisen naisen vilkuilu minua kiinnostaa johtunee paikasta ja ajankohdasta, ehkä tuurista olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa jutustelemaan, katseista. Kukaan ei käännä kaikkien päätä.
- anne.maria
Minusta jokaisella ihmisellä on oma mies-/naisihanteensa. Mun pään kääntää rotevat isokokoiset miehet. Loppujen lopuksi jos parisuhdetta etsii niin käytöstavat ja osaaminen ratkaisee.
- jooh fefef
Itse kyllä toki katson naisena komean miehen perään. Niin katsovat muutkin naiset.
Poikaystäväni on komea ja hänen kanssaan kun kävelee kadulla, näkee maailman ikäänkuin hänen vinkkelistään. Ei voi olla huomaamatta, että kaikki vastaantulvat naiset tuijottavat häntä suu auki ja kävelevät lähes päin lyhtypylvästä.
Itseäni se vähän häiritsee, mutta mies lienee kasvanut siihen vuosien mittaan, eikä noteeraa ilmiötä ihmeemmin vaan luulee sitä ihan normaaliksi, kaikkien miesten kokemaksi ilmiöksi. - miemie<3
no kyllä itse huomaan naisena todella kauniit naiset..en tällä tarkoita mitään ns."jakorasian" näköisiä muijia, vaan oikeasti persoonallisen js "harvinaisen" näköisiä naisia..
pulleakin nainen voi olla kaunis jos hänellä on kokoonsa nähden kauniit piirteet ja häntä ei voisi kuvitella laihana.
mutta mitä miehiin tulee, niin oikeasti luokallani oli nuori mies, joka oli vanhemmankin naisen mieleen. ne silmät ja piirteet ja kaikki AH aivan järjettömän komea nuori mies..silti niin ihastuttavan ujo..me naiset sitten hiukan kiusoiteltiin häntä.
jätkä oli kuin jostain ns."poikabändistä" revitty..ja silloin hän oli erityisen komea kun piti nahkatakkia ja oli juuri heränneen näköinen, silloin teki mieli kaapata hänet syliin ja halia..muttei kehdannut kun hänellä oli tyttöystävä.
mutta joo, näitä oikeasti kauniita ihmisiä on, joita en kadehdi vaan todella ihailen.
uskon että naisissa tätä harvinaista kauneutta näkisi enemmänkin jos kaikki eivät tunkisi naamaansa täyteen meikkiä vaan näyttäisi luonnollisen kauneutensa. - onkivaaa olla isovel
öö mun veli on 3 kuukautta vanha niin en tiiä että onko se komea vai ruma :D ku oon ite 12 ja iso veikka 19 niin se on ihan komee :D vaikka puhun paskaa koko ajan ;:D
- King Corvax
Yleensä katson miestä vain silloin, kun hänen kainalossaan on mielestäni hyvännäköinen nainen. Kiinnostaa aina tietää, millainen mies on sellaisen napannut ja etenkin tarkastelen sitä, miten tuo mies käytäytyy, liikkuu, puhuu ja pukeutuu.
Oletteko huomanneet, että koskaan ei hyvännäköisen naisen kanssa kulje yksikään nörtti, kiltin oloinen mies, kunnollisen näköinen eikä varsinkaan köyhän näköinen.- mies32
Kyllä minä näen jatkuvasti kilttien tavallisten miesten kainaloissa kaunottaria.
- Edsie
>Yleensä katson miestä vain silloin, kun hänen kainalossaan on
>mielestäni hyvännäköinen nainen. Kiinnostaa aina tietää, millainen
>mies on sellaisen napannut ja etenkin tarkastelen sitä, miten tuo
>mies käytäytyy, liikkuu, puhuu ja pukeutuu.
Tuollaisessa tilanteessa tulee katsottua noin niinkuin mallia ottaen onko kaverilla jotain josta voisi ottaa vinkkiä - eipä noita daameja koskaan liikaa ole kainaloon tunkenut :)
Mutta kyllä olen monasti nähnyt (ja tuntenutkin) "nössön", tai mitä sanaa haluaakaan käyttää, näköisen miehen jolla on kaunis nainen seuranaan. - http://ow.ly/fbQQI
mies32 kirjoitti:
Kyllä minä näen jatkuvasti kilttien tavallisten miesten kainaloissa kaunottaria.
- Ohi
Just.. Käännän pään poispäin, kun kuvittelevat kaikkien heitä kattovan... Katson OHI välinpitämättömästi..
- Entä jos
Kaikki kuvittelevat näin?
- Änry Pöötsi
Katsokaahan Kiskurin sivulta komeita miehiä. Varsinkin osastolta mies hakee naista. Siellä on paljon kuvia komeista 18-25 vuotiaista surkeen kokemattomista äidinpojista jotka hakee vanhaa puumaa.
Näin käy kun te Äidit ette ymmärrä pitää poikianne sylissä, ettekä anna rintamaitoo tarpeeksi pitkään vaan syötätte toisen Äidin tekemää valmisruokaa ja juomaa.
Ne kaikki on niitä pullamössö poikia. Jotkut kyllä käyvät salilla ja pelaavat jalkapalloo, että saisivat rikkaan Äidinkorvikkeen, joka elättäisi hänet loppuelämän. Pesisi pyykit, laittaisi ruokaa, siivoaisi, hoitaisi pankkiasiat, pesisi ikkunat, pesisi auton, pelaisi typeriä tietokonepelejä ja änry pöötsiä :) jne.. - Sveitsin Kimi
evvk
- zxz2
Toi kuvan mies ainakin on ihan kuin persreikä. En ikinä haluais olla ton näköinen.
- Ei kiinnosta miehet
En ole kiinnostunut muiden miesten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä, niin kauan kun ei tule mulle riitaa haastamaan tai mun kuvioitani sotkemaan.
Mutta minä olenkin oman tieni kulkija, en ole koskaan mihinkään laumoihin sopeutunut enkä osaa niissä toimia. - Romu-Reiska
Hei Gooljaat ! Jari ! ! ! Mene nyt äkkiä nukkumaan vaimos viereen. Ja. Laita korkki kunnolla kiinni konjakkipulloos, ettei haihdu ilmaan niiku viimex. Eläkä ota iltapalaksi niitä juustovoileipiä kun ne tekee ilmaa ja alkaa pierettämään. Ja muista vetää vessa, ettei se pyttymalja tummu kusesta pilalle. Vaimos ku ei jaksa ja jouda jatkuvasti kuuraamaan paikkoja. Ja osta silmänympärysvoidetta niihin silmäpusseihin tai laita kosteat Liptonit puoleksi tunniksi pussies päälle, niin johan alkaa turvotus laskemaan :)
- umpihetero -63
No ei todellakaan mies käännä päätäni ja minä olen mies,toisaalta hyvännäköinen/kroppainen nainen kääntää pääni aina kun sellaisen näen,kun HETERO nääs oon! Katelkaa te muut miehet miehiä jos kiinnostaa;minua ei pätkääkään!..llun perässä aina juossut ja se tahti jatkuu....
- ¨pikopuigh
kateutta herättää kun ajattelen miten paljon hän saa pillua.
- todella kaunis...jne
joo, en. mä käännyn kyllä hyvännäkoisten naiste perään, mutta itekin sen verran komea mies...ettei tartte "kilpailijoita" tsiikata...keskityn vaan omaan tekemiseen! :)
- Stadin kundi
Itse olen hetero ja periaatteessa tsekkaan aina kadulla näkemäni naisen. Jos naisella on hyvä peppu tai kauniit kasvot, tuijotan pitempään. Miehiä en katso sillä silmällä, eivätkä useimmat kiinnitä huomiotani, mutta kyllähän esim. telkkarissa näkee urheilijamiehiä, jotka ovat näin heterostakin hyvän näköisiä. En tietenkään halua miestä seksuaalisesti, mutta jos mies on komea ja mukava, kunnioitan häntä ja pidän hänestä. Jos mies on komea mutta koppava ja itsekäs, luultavasti halveksin hänen käytöstään mutta kadehdin hänen ulkonäköään. Itse olen sellainen karu perusmies, vähän Kauko Röyhkän näköinen. En ole mikään kaunis mallityyppi, mutta onneksi sentään muutamat naiset vieläkin vilkuilevat perään. Nuorempana useat homot yrittivät iskeä ja jopa kävivät hieromaan ravintoloissa, mutta ei se minusta mitenkään pahalta tuntunut. En hyväksy asiatonta lähentelyä tai seksuaalista ahdistelua, mutta näin jälkikäteen ajateltuna oli ihan imartelevaa, että homot pyysivät minua seksiseuraksi.
- ukki&mummi
Kyllä sitä kelpaa vanhemman sedän tai tädin lepuuttaa silmiään kauniis ihmisis, ei oo väärin, eikä katso sukupuolta. Se ketä homoseksuaalit tuomitseee, on itsekin huonossa valossa pitkältä katsottuna.
- Oli pakko...
"Miten miehet suhtaudutte toiseen mieheen, joka on siis todella komea ja menestynyt? Herättääkö siis kunnioitusta vai enemmin kateutta ja ärsytystä, jos huomaatte, että mies on selvästi naisten mieleen ja kääntää aina naisten päät ja saa heidän jakamattoman huomionsa?"
Ai niinku tämä mies:
http://www.cinemaisdope.com/news/films/lchangetheworld/lchangetheworld_5_1024.jpg - sulevi
Ailoitan sillä, että olen hetero. Naiset todellä kääntää mun pään. Myös miehet. Olen tehnyt itsetutkiskelua mistä moinen johtuu. Vähiten miehissä minussa uteliaisuutta herättää playerlook, mutta maskuliinisuus saa minussa aikaan uteliausuutta. Yleensä ihailen usein, miten miehet ovat saaneet aikaan itsellensä "robottivartalon" tai muuten selittämättömän olemuksen.
Hunks tyyppiset "kauniit" miehet ovat silkkaa populaaritäytettä, jotka menevät aivan ali huomioni. Joskus taas seuraani tulee mies, josta saatan todeta, että tuo mies täyttää huoneen. Miksi en minä?! Lapsellisen kilpailuvietin kuitenkin syrjäytettyäni ajattelen, että jokaiselle naiselle jotain. En minäkään tapahtumissa ole koskaan pitänyt keskipistemuijista. Liikaa meikkiä, liikaa presenttiä. Kaikille jotain.
Aloittajan kirjoitukseen täytyy sen verran kommentoida, että itse en koskaan "ihaile" miestä ohikulkumatkalla. Jos tämä mies kääntää mun pään, on yleisesti syynä hehkuva kusipäisyys tai typerän leijuva askel. - trytrtyrut
Näkee että Suomi24 toimituksessa on pentti hillejä.
Hyvännäköisiä ihmisiä tulee joskus ehkä katsottua liiankin pitkään,oli sitten mies tai nainen:) kaunis nainen tai komea mies kääntää ainakin mun pään ..
- Nainen yli 50 vee
Kyllä katson,se miellyttää silmää kun näkee tyylikkään ja siisti pukeutuneen kauniin ihmisen... Varsinkin kun ikää tulee itselle,sitä suuremmalla syyllä kiinnittää huomiota hyvänäköisiin ihmisiin! Ja ei väliä onko se mies vai nainen .
Olen ehkä itsekkin vielä katseen vangitsija ;) - Shakaali yössä
Itse olen huomannut rankan treenaamisen jälkeen että nyt vasta minut on huomattu naisten parissa. Vielä vuosi sitten olin harmaa hiirulainen, pitkä ja laiha, kukaan ei perääni katsonut. Nyt lihasta on kertynyt ja muutenkin muutin olemustani. Siistit vaatteet ja huoliteltu tukka. Mukavaa kun edes joku huomio. Tekee yksinäisen itsetunnolle hyvää. Kiitos naiset.
Ei käännä päätä ns. komeatkaan miehet, eikä menestys tee minuun minkäänlaista vaikutusta. Ne naiset jotka ovat kiinnostuneita komeista menestyjistä saa sitä minun puolestani ollakin, eivät sellaiset naiset minua kuitenkaan kiinnostaisi.
Se tietysti voi kiinnittää huvittuneen mieleni huomiota, jos useampi ihminen tuojottaa kuorossa ohikulkijaa.- Näin meillä
Meilläpäin viedään sellaiset saunan taakse ja siellä emme lauo mulkkujamme vaan vaariemme sotamuistotuliluikkuja. Ei se perkele vetele että joku saatanan kekkale luulee olevansa jotain, loppu siitä tehdään.
- luolaihmiset
Että näin mutanttilassa,saunantausväki elelee...
- http://ow.ly/fbQQI
luolaihmiset kirjoitti:
Että näin mutanttilassa,saunantausväki elelee...
- ....................
Onhan se ihmetyksen paikka, jos tulee komea mies eteen, niitä näkee niin harvoin jos ollenkaan. Itsehän saan hyvin paljon pitkiä katseita, vaikka kulkisin vain kuraisissa tallisaappaissa ja ratsastushousuissa ylisuureen toppatakkiin pukeutuneena ja pipo päässä. Liekö katseet ihailua vai suuttumusta, kun jälkeeni jätän kuraiset saappaanjäljet? Juupajuu, väsynyt sunnuntaiaamu. Kyllä ne kivan näköiset ihmiset pään kääntää jos jaksaa pitää silmänsä auki, niin naiset kuin miehetkin. Olen nainen ja naimisissa, mutta on se hienoa nähdä menestyneitä kauniita ihmisiä, tuo toivoa että itsekin vielä joku päivä ;) Kun on asiansa hoitanut niin, että pärjää hienosti ja näyttääkin hyvältä, niin nauttia siitä kannattaa ja pitää, vaikkei kaikki osaakaan iloita muiden puolesta.
- Ai mitä joku päivä?
Annatko niille kaikille? Monelleko olet antanut? Oletko tehnyt vihitystä aviomiehestäsi aisankannattajan? Nuoleeko hän irstailujesi jäljiltä pitkin reisiäsi valuvan vieraiden komeiden ulkomaalaisia kauluspaitoja käyttävien miesten sperman. Ja sanooko sen jälkeen: "Kiitos rouva."
- Nainen25.
En tuijota ketään, mutta jos joku sanoo jotain älykästä, jään kuuntelemaan. Toisin päin: Olen todella erikoinen nainen ja tottunut siihen, että minua tuijotetaan. On kai normaalia, että jos joku ihminen poikkeaa selkeästi keskivertaisuudesta jonkun ominaisuuden suhteen, se herättää huomiota.
Itse en kyllä ole koskaan nähnyt miestä, joka olisi niin komea, että voisin ymmärtää kääntää päätäni. Jotkut vanhemmat miehet voivat olla todella karismaattisia, mutta sekin ominaisuus tulee vasta esiin vasta käytöstapojen, puhetyylin jne. yhteydessä. - Jdbdvvd
Ajattelen vaan että " siinä sitä taas mennään" ja tulee kateellinen ärsyttävä olo.
- Se komea mies
Onhan se välillä vähän noloa olal näin komea kuin minä. Brad Pittiksi ja kiiltokuvapojaksi sanotaan, homobaareissa tullaan iskemään, mikä on kyllä imartelevaa. Eipä silti, ei hyvällä ulkonäöllä naisia sen paremmin saa, moni nainen varmaan karttaa minua.
- Kauneutta laajemmin
Kauneus on paljon laajempaa kuin tyttöjen sukkahousut ihon pilkistäessä jostain rakosista.Kauneutta on myös musiikissa lauluineen,joka aikaisemmin rajoittui myös eri maiden kansallisuuksiin.Jos jossain oli totuttu kuulemaan yhteislaulun hörinää voisivat jotkut maat kajauttaa viimeisenpäälle nuotilleen jo kaduilla marssiessaan. Ja jotkut juuri maansa saanneet iloissaan sydäntä särkevän hienosti.Ei pidä kadehtia ketään ellei ole Jumalalta laulun ääntä saannut taikka muuta musiikkikorvaa.Parempi valittaa Jumalalle suoraan vaikka rukoillen.Hän loi meille muutakin kaunista,metsät ja meret sekä taivaan sinisen. Moninainen villieläinten kirjo on enimmäkseen aitoudessaan paljon kauniimpaa kuin jokin paklattu ihminen haalarivetoisena.Jumala katui kun oli luonnut ihmisen,jotka palvovat toinen toisiaan mammonansa mukaan.
- realielämästä
Kaunispoika kääntää pään siinä kuin nainenkin. Armeijassa oli kaunispoika joukkueessa ja kaikki joukkueen pojat olivat mustasukkaisia toisilleen. Viikon kolmen leirilla mustasukkaisuus korostui ja poikien kesken tuli pientä nokkapokkaa.
- No, huh huh
Sukupuolesta riippumatta katson komeata/kaunista ihmistä. Tämä ei tarkoita, että ajattelen heitä heti ilman vaatteita kanssani sekstaamassa. Kyllä, voin hymyillä heille, muuta tarkoittamatta. En ole ajatellut, että se heitä ahdistaisi. Asia olisi eri jos jotenkin lähestyisin heitä. Katson komeaa/kaunista, saan hyvän olon, thats it. Itse saan myös katseita, hymyjä ja hymyilen takaisin. En menetä siinä mitään, päin vastoin. Eri asia jos aletaan häiriköimään, jokaiselle pitää kuitenkin antaa oma tilansa.
Olen naispuolinen esteetikko, pidän myös kauniista esineista, taloista, pihoista, maisemista, ihmisistä etc. - Aamuli_
Alkuviesteissä tuntuivat painottuvan "alempitasoinen nainen", "keskitason nainen" ja "korkeamman tasoinen nainen". Ja tällaisten naisten pitäisi olla tasoistensa miesten kanssa. Keskitason naisena tällainen jaottelu tuntuu lievästi sanottuna ikävältä. Tässä sitä taas huomaa, ettei naisen persoonallisuus todellisuudessa merkitse miehille mitään, ainoastaan ulkonakö.
Taidan vapaaehtoisesti pysyä lopunikää sinkkuna. - Tossi tarinaa
Tuossa edellä oli totuus. Nimimerkki se komea mies kirjoitti: "Ei komealla ulkonäöllä sen paremmin naisia saa." Todellakaan ei saa. Naisilla on niin huono itsetunto, että eivät uskalla lähestyä komeaa miestä. Tässä on se selitys, miksi jollakin ns. rumalla naisella on komea mies. Hän on uskaltanut lähestyä komeaa miestä, jota muut ovat karttaneet.
Siinä se on. Totuus.
Kauniiksi ja yliihmisiksi itseään luulevat naiset ovat sitten eri asia. Heistä ei ole kiinnostunut yksikään mies. Leuan nostoosi vastataan leuan nostolla.- Tosi tarinaa
Kumma kun täällä lähes jokainen kirjoittaja on kaunis tai komea. Luonnossa niitä näkee kuitenkin niin harvoin :-))
- maailma toimii
Tosi tarinaa kirjoitti:
Kumma kun täällä lähes jokainen kirjoittaja on kaunis tai komea. Luonnossa niitä näkee kuitenkin niin harvoin :-))
Todellakin olisi toivottavaa, että kauniita ihmisiä olisi myös sinkkuina. Kävin tänään ravintolassa, jossa oli paljon lapsiperheitä. Ja kuten tuossa sanoit, niin eipä siellä juuri yhtään kaunista ihmistä näkynyt. Tursuavaa vatsamakkaraa, pöhöttynyttä naamaa, tukka sekaisin, vaatteet virttyneet ja istumattomat jne. Silmiinpistävää oli, että näillä "taviksilla", jotka ovat juuri niitä ylipainoisia ja vähemmän kauniita, on aivan hirveästi lapsia, jotka ovat vielä huonokurisia ja elintavoiltaan vastaavia kuin vanhempansa. Näin se maailma vain toimii.
- olenniinkaunis
maailma toimii kirjoitti:
Todellakin olisi toivottavaa, että kauniita ihmisiä olisi myös sinkkuina. Kävin tänään ravintolassa, jossa oli paljon lapsiperheitä. Ja kuten tuossa sanoit, niin eipä siellä juuri yhtään kaunista ihmistä näkynyt. Tursuavaa vatsamakkaraa, pöhöttynyttä naamaa, tukka sekaisin, vaatteet virttyneet ja istumattomat jne. Silmiinpistävää oli, että näillä "taviksilla", jotka ovat juuri niitä ylipainoisia ja vähemmän kauniita, on aivan hirveästi lapsia, jotka ovat vielä huonokurisia ja elintavoiltaan vastaavia kuin vanhempansa. Näin se maailma vain toimii.
Missähän ravintolassa kävit? Luultavasti jossain lähiökuppilassa?
Jostain syystä minä olen yleensä lounastanut ihan siisteissä paikoissa, missä on jopa hyvännäköisiä ihmisiä asiakkaina (jos se on sinulle niin tärkeää).
Samaa mieltä olen kanssasi; nykyajan vanhemmat eivät osaa tai muilta kiireiltään jaksa kasvattaa lapsiaan. Hyvässäkin ravintolassa pikkuriiviöt saavat juoksennella ja häiriköidä muita asiakkaita. (tämä oli asian vierestä.)
Naisena katson kauniita ihmisiä, minuakin katsotaan. Miestäni ehkä vieläkin enemmän. Se ei kuitenkaan ole meille mitenkään mihinkään vaikuttava juttu. - mies jostain
maailma toimii kirjoitti:
Olisi yks nalle vapaana.
Tarkoittaa että olen komea.
Naiset tyksii halia mutt ei muuta.
- juup.....
Olen ilmeisesti tuollainen komea mies, ainakin joidenkin mielestä. Omasta mielestäni oon tosi tavallisen näköinen. En toki näytä aivan suomalaiselta enkä miltään tietyltä kansalaisuudelta, että varmaan sen vuoksi erotun massasta. No täytyy sanoo, että kyllä niihin tuijotuksiin on tottunut eikä ne oikein tunnu miltään. Joskus ne on jopa kiusallisia, kun huomaa, että joku nainen vain tuijottaa. Eipä siihen oikein voi kuin hymyillä takaisin, mut usein nämä saattaa vain kääntää katseen pois nopeasti. Ehkä enemmän nämä tuijottelijat on yli 35-vuotiaita naisia. Nuoret työt vain kikattelee ja supisee oudosti. Positiivista palautetta toki tulee aina silloin tällöin. Silmiä yleensä kehutaan tai katsetta. Toki tämä pääsi alle parikymppisenä nousemaan hattuun pahasti, mutta nykyään ehkä näkee itsessään enemmän niitä heikkouksia.
Nuoremmat naiset yleensä vain katsoo hymyillen ja hakee silleen kontaktia, mutta vanhemmat ovat rohkeampia. Ja yleensä ne jutunaiheet pyörii sen ulkonäön ympärillä ja hieman maistissa olevien naisten ehdotuksissa. Kyllä joskus ihan kauniitkin naiset tulevat iskemään, mutta yleensä just silloin, kun satun olemaan varattu :). Yhden kerran on yks mies sanonut baarissa, että "sulla on tosi kauniit kasvot". No homoksihan se mies paljastui. Ja yhden toisen kerran yks keski-ikäinen nainen sanonut, etten voi olla suomalainen, kun olen niin hyvännäköinen. Että tällaista settiä tullut vastaan. Kiva, että jotkut tykkää, mutta on tosiaan paljon ihmisiä, joille olen pelkkää ilmaa. Vaimon mielestä en ole mitenkään erityinen :D. - 8+14
Ei herätä kunnioitusta, kateutta tai mitään muutakaan. Sitä vaan ajattelee että eukot jotka juoksevat tämän "komean" miehen perässä ovat vain pinnallisia.
- Hyvännäköinen uros
Mulla on sikäli hyvä olla, että olen todella hyvän näköinen mies itsekin! Sanovat Richard Geren näköiseksi mitä olen omasta mielestänikin. Mutta huomattavasti parempivartaloinen, kun olen ikäni urheillut ja harrastanut triathlonia. Ei minua vaivaa, vaikka miehetkin välillä katsovat minua vähän pidempään. Ennemmin nuorempana jotkut tyypit tuppasivat käymään päälle, kun naiset pörräsivät enempi minun ympärilläni. Yleensä nämä tyypit olivat humalassa ja heidät oli helppo torjua. Nyt, kun olen nelikymppinen ja onnellisesti aviossa ei ole juurikaan ongelmia eikä vaimonikaan ole mustasukkainen. Komeaksi ja charmikkaaksi minua aina silloin tällöin kehutaan ja jopa alle kaksikymppiset ovat näyttäneet kiinnostustaan. En ole komeuttani tai vetovoimaani sen enempää miettinyt, ennemminkin sitä muut näyttävät miettivän!!! Olen sitäkin joskus miettinyt, että ehkä korkea koulutustasonikin vaikuttaa siihen, että elämässäni on muita tärkeämpiä asioita kuin ulkonäköni! Enemmänkin olen ylpeä niistä saavutuksistani, joita olen saanut oman yritteliäisyyteni avulla. Ulkonäkö on tullut lahjana!
- ZZTopi
vaimoani tuijottaa miehet ja naiset, ulkonäköä kun on.
- 435345
"vaimoani tuijottaa miehet ja naiset, ulkonäköä kun on"
Ovatko tuijottajat "whale watchereita"?
- ei niin kaunis
Tottahan sitä kauniita ihmisiä katselee, jos sattuu heitä näkemään... Onneksemme kauneus on edelleen katsojan silmissä.
Eli ei kannata masentua, jos vaikka ei klassista kauneusihannetta edustaisikaan :D
Usein ns kauniiden ihmisten ajatuksissa ulkonäkö näyttelee liian suurta roolia. Keskustelunaiheet siis usein liittyy meikkeihin, vaatteisiin, kynsiin, hiuksiin yms.
eli ei todellakaan kannata masentua, jos muiden päät eivät käännykään. Ulkonäkö voi olla aikamoinen risti elämässä ja jopa estää ihmistä näkemästä muita tärkeitä asioita :)
Mutta kyllä, saatan minä ainakin kääntyä katsomaan omasta mielestäni kaunista ihmistä sukupuoleen katsomatta. Taas kerran aloittajalla höpö höpö juttuja.. En usko että miehet katsoo toisen miehen perään ja päivittele komeutta. Naisena vastaan jos miehekäs mies tulee vastaan saatan kohottaa kulmian ja ajatella et uuhhh.. onpas hyvännäköinen, mutta ei tulisi mielenkään kääntyä ja katsoa perään.. sitä tekevät ainoastaan koirat ja maksulliset naiset =)
Tottakai kauniita/komeita ihmisiä on kiva katsoa mutta se on eriasia mikä on kaunista tai komeaa. Itse en pidä nykyisiä länsimaisia kauneusihanteita millään tavalla viehättävänä : anorektisia ylimeikattuja naisia ja miehiä jotka näyttävät naisilta.
pitkä ja lihaksikas ja kalju suomalainen mies saa pääni kääntymään :) vielä jos on hymykuopat ja siniset silmät- JonesHenry
Usein aika moni kaunis mies on oikeasti homo. Tässä pari esimerkkiä;
http://i1049.photobucket.com/albums/s391/Thomasmore17/Simba-Kimberlake.jpg
http://i1049.photobucket.com/albums/s391/Thomasmore17/Doubleadam3.jpg - kaunis hymy
Tyhm ää kysyäkki, tottakait kauneus on katsomisen arvoista, ihan sama onko kyseessä mies vai nainen ja minkä vuoksi, minua kaikki kauneus katsotuttaa ja ihastuttaa. Kaunis kirkko, kaunis maisema, kaunis nainen, kaunis mies, kaunis lapsi, kauniit vaatteet, kaikki kauniit musiikkikappaleet ja kuvat ja elokuvien kauniit kohtaukset, kauniit rakkauskuvat, kaunis pari j ne
- KomeanVaimo
Nuorempana eli 15-vuotiaana tapasin miehen, joka oli minusta ja kavereista todella komea. Hän oli myös hiukan vanhempi ja pitkä. Kroppa oli sopivan lihaksikas, ei mikään pumppaamalla pumpattu. Humalassa myös asiaa hänelle todettiin.
Miestä en nähnyt vuosikymmeneen, kunnes tapasin baarissa. Olin kuullut hänestä juttua erinäisten naissuhteiden osalta. Hän oli myös jotenkin rypistynyt, mutta oli vielä ihan komea. Ei enää niin poikamaisen komea kuin ennen, mutta jotenkin näin hänessä sen nuoruuden naaman.
Tapailimme jonkun kerran ja tuli selväksi, että mies oli yhä vakuuttunut komeudestaan. Tosin itsetunto ei ollut kaikkein parhain, tai sitten se oli liiankin, koska mies koko ajan palasi asioissa omaan erinomaisuuteensa, jota hän perusteli sillä, kuinka lähes kaikki exät haluavat hänet takaisin ja hänen kanssaan haluttaisiin harrastaa seksiä tuosta vaan. Jutut olivat todella outoja, vaikka toisaalta mies oli tosi hellä ja läheisyyttä kaipaava. Olihan se julmaa,kun päätin, että äijän pitäisi saada nenilleen. Käyttäydyin kieltämättä epäasiallisesti ja lapsellisesti, mutta vaihdoin lennosta itseänikin nuorempaan, hyvin kouluttautuneeseen mieheen. Tuo ns. komea mies oli katkera, mutta pääsi asiasta yli, kun sai muilta naisilta huomiota.
Näin tätä miestä nyt parin vuoden päästä. Alkoholisoitunut mies oli ihan rupsahtanut ja omisti valtavan kaljamahan. Viimeistään se nuoruuden komeus oli nyt menetetty. Ja kun nyt miettii, ei tämä mies ollut loppujen lopuksi kovin komea. Nuorena hän vaikutti luonteeltaankin hauskalle ja kivalle, mutta vanhempana ilmennyt mätä luonne vaikutti ulkonäköönkin negatiivisesti silmissäni.
Sisältä mätä tekee ulkonäöstäkin epämiellyttävän oli kuinka täydellinen tahansa. Asiahan toimii toisinpäinkin. Vaatimattomannäköinen komistuu, kun sisäinen kauneus pääsee esiin. Ainakin itse olen huomannut, että tavatessani kaksi miestä, joista teen pinnallisena oletuksena esimerkiksi, että hra A on todella komea(sisäisesti ylimielinen ja itsekeskeinen) ja hra B on ihan tavis(sisäisesti mukava ja muut huomioiva). Jutusteltuani heidän kanssaan ja tutustuttuani saatan huomata, että hra B onkin oikeastaan tosi hyvännäköinen. Sen sijaan hra A on ällöttävä ja ei oikeastaan kovin kummoisennäköinenkään.- KomeanVaimo
Niin ja itse pääkysymykseen en osaa sanoa, mutta omasta miehestä en ole huomannut :D
- mies32
Tietysti se komea todennäköisemmin alkaa vaikuttaa ylimieliseltä paskalta, jos se on sinun ennakko-odotuksesi hänestä.
Ehkäpä narsismi tuhosi tuon tarinasi rapistuneen miehen. Narsismi joka osaltaan kehittyi nuoruuden komeutensa takia.
- näkevät silmät
Kauniita ihmisiä on mukava katsella sukupuolesta riippumatta. Harrastan piirtämistä ja visuaalinen ympäristö on aika tärkeä. Pidän harmonisesta maisemasta, sopusuhtaiseten ihmisten näkemisestä, huolella suunnitelluista ja rakennetuista rakennuksista jne. Mutta tykkään myös katsella rosoisia ihmisiä ja rakennuksia. Huomaan useinkin valokuvaavani ruman näköistä ympäristöä, mutta ihan sen vuoksi että ihmiset kiinittäisivät huomion ympäristöön siistimällä niitä ja korjaamalla repsottavat aidat ja maalamalla rapistuneet rakennukset. Silti niissä rosoissa ja repsottavissa asioissa on mukana elämä ja eletty historia.
Ruman kaunis voi olla myös mukavaa katsottavaa.
Mutta silti asia on monisäikeinen. Vaikka pidän kauniitten ja sopusuhtaisten ihmisten katsomisesta, piirrän ja valokuvaan silti ihmisä joissa on jotain sääröä ja rosoa. Heistä saa elämänmakuisia kuvia joissa on sitä jotain. - mandy2
No niin! Olishan se pitänyt arvata/tietää, että tätä viestiketjua ei kannata lukea kuin pari-kolme ensimmäistä kommenttia. Sen jälkeen kaikki on vain "skeidaa", joka ei johda mihinkään.
Mutta vastailenkin tähän ekaan viestiin. Kyllä komea ja kaunis mies on ilo niin naisen kuin miehenkin silmälle. Samoin kuin naiset tiirailevat toisiaan ja vertailevat, niin samaa tekevät miehet. Komeissa miehissä kiinnitän huomiota hiuksiin, silmiin, hartialinjaan, selkään ja takapuoleen! Mutta jos komean näköinen mies on epäkohtelias, eikä huomioi muita miehiä ja naisia, on hän todellinen törppö ja juntti! Eli ulkoinen komeus on merkityksellistä vain kun myös miehen itsetunto ja karisma ovat kunnossa!! Niin se vaan on. - Mies
Ulkonäkö on vain kuori, jonka perusteella voi joitain asioita päätellä miehestä mutta se on kuitenkin vain pintaa.
Jos on menestynyt niin sekään ei automaattisesti tarkoita sitä, että pitäisi ihailla tai muutakaan vastaavaa, mutta tämä siis riippuu siitä miten on menestynyt eli millä keinoilla, jos menestys on tullut muita ihmisiä halventamalla tai muuten moraalittomin keinoin tai jopa vilpillä niin sellainen menestys on kaikkea muuta kuin ihailtavaa.
Jos menestys on taasen tullut rehellisellä työllä, ihailtavalla älykkyydellä jossa muutkin otetaan huomioon sekä humanistisella tavalla ajatella rakkaudella niin se on sitten ihailemisen kohde.
Ulkomuoto toki voi sinänsä kertoa sen, että ihminen hoitaa itseään ja kyllähän se myös voi kertoa terveellisistä elämän tavoista jotka sinänsä on ihan hyviä asioita ja jopa ihailtavaa, että joku hoitaa itseänsä hyvin mikä kertoo ainakin itsensä arvostamisesta, toisaalta voik ertoa myös narsismista.
Yksi asia sun viestissäsi jotenkin tuntuu hyppäävän esille ja tarkoitan tällä sitä, että oletko kenties hieman pinnallinen, tarkoitus ei ole loukata mutta kovasti tuo ulkonäkö asia korostuu viestissäsi.
Tärkeintä ihmisessä on sisältö eli mitä hän ajattelee ja mitä hän tekee ja miten hän menestyy siten, ettei muut siitä kärsi, ulkonäkö on siis vain kuitenkin kuori ja tärkeintä on sisus ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin.
Loppuun täytyy todeta, että vaikka ois kuinka komea mies niin en minä jää tuijottamaan mutta jos on kaunis nainen niin sehän on ilo silmille mutta siinäkään tapauksessa en jää liiaksi tuijottamaan ja jos on komea tai kaunis mutta muuten täys ääliö niin jotenkin ihminen muuttuu rumaksi..sorry mutta näin on :-)- nainen311
"Ulkonäkö on vain kuori, jonka perusteella voi joitain asioita päätellä miehestä mutta se on kuitenkin vain pintaa."
Naisellakin on sielu.
- vcxvxvcxvx
Harvoin tulee poikkeuksellisen komeita miehiä vastaan ja tuolloin tuskin tiedän heidän olevan menestyneitä. En yksinkertaisesti kiinnitä kovin paljoa huomiota muihin miehiin. Kateelliseksi voisin tulla jos kyseinen mies saa huomion naiselta, jolta itse toivoisin saavani huomiota. En tosin tuolloinkaan olisi tuolle miehelle vihainen niinkuin jotkut tuntuvat lapsellisesti olevan ja tulevat jopa haastamaan riitaa.
Pelkkä ulkonäkö ja menestyminen rahallisesti ei juurikaan riitä siihen, että saisi minulta kunnioitusta sen kummoisempaa kunnioitusta. Kateutta ehkä jonkun verran, mutta ihan normaalissa määrin eikä ongelmaksi asti. - KRISTUS ON HERRA
Monstrous size of your dic'k is what she actually needs
Manhood as big as a whale
Super-sized one-eyed monster will live in your pants in New Year!
Be the master of the universe, with a huge broadsword in your pants? - sivusta seuraaja
lainaus käyttäjältä mies32:
lainaus käyttäjältä lifemocker:
''mitäs muuta tämä on kuin "olen parempi kuin muut"? ;)''
Mielestäni mies32 ei sanonut itseään ainakaan itse pahassa mielessä muita paremmaksi, vaan enemmänkin se keskitason nainen näytti mies32:n olevan kiinostavampi kuin se toinen mies, joka oli piirittämässä keskitason naista. Life Mockerilta ja useammalta muultakin jotenkin aika kateellisuuden paistamia kommentteja niille, jotka myöntävät olevansa komeita, vaikkei kyseessä olis edes mikään ylpeily.
Suomalaiset nuo heikkoitsetuntoiset kateelliset ihmiset, jotka pitävät vain sellaisista ihmisistä, jotka ovat myös masentuneita, nöyristeleviä itsensä vihaajia :D. Jos joku taas on sinut itsensä kanssa positiivisella mielellä ja kehtaa sanoa naisilta kokemansa positiivisen tosiasian omasta ulkoisesta habituksesta, niin johan ovat heikkoitsetuntoiset kadehtijat tuomitsemassa kyseistä positiivista tapausta pinnalliseksi ylpeilijäksi :D
Itse vilkaisen myös silloin tällöin komeita miehiä lähinnä, miten he pukeutuvat ja minkänäköinen nainen heillä on, jos on, vaikka olenkin heteromies. Se on vähän sama asia, kuin kävellä kantakaupungissa ja ihailla hienoja jugentaloja tai kun olla taide kaupassa ja ihailla hienoimpia tauluja, vaikkei niitä ostaisikaan. Olen itsekin ok-näköinen ja saanut oman osan naisten katseilta, joten ei oo senkään puolesta tarvetta kateudelle muille komistuksille. - 22223131
Muutaman kerran itse miehenä todennut toisesta miehestä "Toi kaveri panee niin paljo"
- Varmasti komea
Porin_pukki on ja täytyy olla komea, jos sillä on yli tuhat kaatoa..
- dj rapu
en osaa sanoa
- Anonyymi
Onko Natsi roisto neiti Vallu Putina komistus?
- Anonyymi
Minua katsellaan monessa paikassa. Osa miehistä jähmettyy ja väistelee tieltäni. Tuntuu erikoiselta. Pystyn näkemään jossain miehissä sellaista jonka luulisin kiinnostavan naisia. Vaikea sanoa varmasti kun en ole koskaan ollut nainen. Sellainen kuva jäänyt että moni nainen tykkää lapsellisista kehityksessä jälkeen jääneistä miehistä jotka huutaa omia tarpeitaan ja töksäyttelee käytöstavattomasti mitä sattuu. Jos tämä on vielä yhdistetty suureen egoon jolla ei ole mitään todellisuusarvoa paitsi uskomustasolla naiset on myyty. Miehen suuri ego on vähän kuin jollain rotalla. Pieni sintti hyökkää päälle ja uskoo 100% voittoonsa mutta todellisuudessa on vain pieni kokkare jonka voi koska tahansa potkaista seinään hengiltä ja potkaisijaa lähinnä harmittaa että kengät likaistui. Leijonan usko voittoonsa sen sijaan on todellisuusarvoinen joskaan sekään ei ole varma. Eli niin kuin huomaamme itseluottamus ei ole todellisuuden mukaista eikä tunteet ja uskomukset monestikaan kerro totuutta. Voit uskoa mihin haluat ja saada vaikka 100000 ihmistä uskomaan siihen mutta todellisuus voi olla silti täysin päinvastainen. Todellisuus ei riipu millään tavalla ihmisen uskomuksista ja luuloista tai edes tiedoista jotka ihminen väittää löytäneensä. Mistä tiedämme ettei tiedot vaan miellytä ihmisaivoja mutta ovat soopaa. Asiat on olemassa oli ihmistä niitä mittaamassa tai ei ja tehdään sekin selväksi että kissa laatikossa ei ole samaan aikaan elossa ja kuollut vaikka ihminen näin luuleekin. Kissa on jompaa kumpaa se on todellisuutta vaikka ihminen ei sitä tietäisi. Ihmisen luulo ei tee kissasta elävää tai kuollutta ja kyllä puusta kuuluu ääni ihan samalla tavalla kuunneltiin sitä tai ei kun se kaatuu metsässä.
- Anonyymi
minua ainaki muut miehet vihaa koska olen äärinmäisen komea
- Anonyymi
En ole ehkä komea, mutta monet miehet ovat sanoneet kauniiksi. Myös yksi italialainen nainen sanoi että olisin hyvin kaunis mies. Myös Venezuelalainen nainen sanoi samaa. Voineeko olla joku ulkomaalaisten tapa katsoa miestä kauneuden näkökulmasta. Yksi mies sanoi että jos tanssilavoille tulisin, olisin koko paikan vetonaula. En tanssi lainkaan. En myöskään käy clubeilla, enkä juuri missään. Bilettämiset toteutuneet pelkissä yksityistilaisuuksissa silloin kun bilettäminen on tullut kyseeseen.
Kauneus palautteen kautta katsoin peilistä sitten kauneuden näkökulmasta, ja pähkäilin kuinkahan naisen näköisen minusta saisi jos taitava meikkari tekisi meikkauksen.
Olin nuorempana mallina, mutta maskeeraus oli aina miehisyyttä korostavaa tyyliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481