ja miksi?
Tervehdys jota käytät useimmin
18
79
Vastaukset
- MMies
SANON USEIN, ETTÄ MOROOOO JA TUOTA TERVEHDYSTÄ KÄYTIN JO PIELAVEDELLÄ!
NIIN!
HAHA! :D - siis c:llä
Moicca
- EINS ZWEI:.!1%#?+
.
http://youtu.be/QjY1qdE9GnA
Raus! Schnell! bitte schön kleine mädchen
. - Kyöstix
Näin aamulla....huomenta:)
- Kyöstix
Hyvää huomenta kaikille palstalaisille ja mukavaa talvista päivää :)
Ja ny menox.....viuh......vroom
- näin se vaan menee
Moro poro.
Lapissa ymmärtävät, etelässä saa pullosta päähänsä. - S Chupaltti
Suokoon Allah sinulle lapsilisän saavia jälkeläisiä, kuin on tähtiä taivaalla
- Schumanshoeshineboy
modelli kirjoitti:
Salam aleikum, tehköön Allah Eirasta pikku Kabul.
modelli on kalifiksi sopivaa ainesta suurine haareimeineen Kabuliin
Ratikkakuski Ahmed Ahneena kärkkymään modelliksi modellin paikalle ja haareminansa äiti ja kuminukke-----monte eunukiksi ja genio/dazu Schumanshoeshineboy kirjoitti:
modelli on kalifiksi sopivaa ainesta suurine haareimeineen Kabuliin
Ratikkakuski Ahmed Ahneena kärkkymään modelliksi modellin paikalle ja haareminansa äiti ja kuminukke-----monte eunukiksi ja genio/dazuTarjoon sulle pullakahvit tuosta hyvästä.
- S Etämies
modelli kirjoitti:
Tarjoon sulle pullakahvit tuosta hyvästä.
Shalom THX imaami modelli
Nautimmeko päiväkahvit haaremissanne napatanssijattarin viihdyttämänä aamupuuroon saakka?
- määmy
Huomenta, arviolt 20 krt/arkip
Päivää, arviolt 25 krt/arkip
Iltaa, pari krt/arkip
Hyvää yötä, arviolt 1 krt/arkip Töissä: Huomenta tai morning, ei koskaan hyvää tai good :D varmaan 20 kertaa päivässä.
Hei, hi, hello, moi, 20-50 kertaa päivässä. En osaa selittää, kuinka valitsen sanani tilanteeseen.
Vapaalla sitten vähän harvemmille ja tuttavallisemmin. Aktiiviseen sanavarastooni ei kuulu "päivää" tai "iltaa" :D- ??????
Onko töissäsi paljon ulkomaalaisia?
- sininen_sitruuna
Töissä aamuisin satoja kertoja huomenta, päivällä hei, moi, terve, moro, päivää satoja kertoja päivässä... riippuen ketä tervehdin. Tietysti kotona huutelen lapsille moit ja illalla hyvät yöt. :)
Moi tullessa ja lähtiessä moi moi.
Lyhyt ja nopea, rullaa kielen päältä helposti.- S Etämies
Minulla on useitakin tervehdyksiä sormi konepisttooli liipaisemella
--tunnussana
--ruki ver
--password
--cuanta te
-- hands up..........ja muita samantyylisiä ja väärässä vastauksessa vetäisen triggeriä ja saan kuntoisuuslomaa Huomenta...koska tapaan ihmisiä lähinnä vain aamuisin.
Muita tervehdyksia ei tule muutenkaan juuri käytettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706