Missä hintahaitarissa mennään konsulttivakuutusten kanssa vuosikulujen osalta.
Erääseen tarjouskilpailuun vaaditaan vähintään 100 000 euron (vakuutusksen korvaava summa) konsulttivakuutusta. Mietin vaan kannattaako osallistua tarjouskilpailuun kun on oltava noin suuri vakuutus.
Konsulttivakuutus - kustannukset vuodessa
3
3883
Vastaukset
- 5+7
Konsulttivakuutuksen hinta riippuu firman liikevaihdosta ja konsultoinnin toimialasta.
Jos et osaa soittaa vakuutusyhtiöön ja kysyä, vaan haikailet vastausta joltain suomi24-palstalta, niin luultavasti sinun on parempi olla osallistumatta... - Kakakaaa
Itse maksoin 350.000 e vakuutuksesta
57.000 e laskutus 3450 e
30.000e laskutus 2757 e
Kannattaa pitaa laskutustiedot ajan tasalla, ehka maksaa esim. neljannesvuosittain. Sain ikavan yllatyksen kun liikevaihto pieneni reippaasti ja vuosi oli maksettu etukateen... vakuutusyhtio ei tietenkaan suostu palauttamaan osaa maksusta. - Anonyymi
Riippuu kyllä todella paljon yrityksen toiminnasta, mutta ainakin Ifiltä sai nopeasti hinnan laskettuna omalle yritykselle. https://www.if.fi/yritysasiakkaat/vakuutukset/vastuuvakuutukset/konsulttivastuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667