Olen Helsingin yliopistosta valmistunut valtiotieteen lisensiaatti. Tarjoan yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä.
Taloustieteen pääaineopintojen lisäksi olen suorittanut matematiikan laudatur-tason opintoja ja tilastotieteen perusopinnot.
Olen työskennellyt Helsingin yliopistossa assistenttina ja huippututkimusyksikön tutkijana. Omaan laajan kokemuksen opettamisesta sekä pääsykokeiden laatimisesta ja tarkastamisesta. Olen myös toiminut matemaattisten menetelmien yksityisopettajana Helsingin Kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin valmistautuville.
Olen kannustava ja oppilaskeskeinen - oppiminen on aina yksilöllistä ja opettajan tehtävä on antaa oivalluksen avaimet. Opetus voi tapahtua esim. oppilaan kotona, kirjastossa tai kahvilassa.
Aikatauluni ovat varsin joustavat ja palkkio 30 euroa/tunti.
t. Toni
to.nodgm@gmail.com
040 7041143
Yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä, pk-seutu
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657