Olen googlettanut nyt muutaman tunnin ajan, mielestäni kaikilla mahdollisilla hakusanoilla. En kuitenkaan löydä etsimääni, siksi turvaudunkin teihin :D.
Selkokielellä sanottuna etsin siis sivustoa, josta löytäisin tutkinnot/ammatit ja niiden vastaavuudet ulkomailla. Esim. jos etsin sosiaalityöntekijän töitä, mikä on minkin maan koulutusvaatimus jne. Mielestäni olen joskus törmännyt kyseiseen sivustoon, mutta nyt en vaan sitä onnistu löytämään.
Olisiko kellään tietoa asiasta?
Tutkinnon vastaavuus
Ulkomaille2013
3
180
Vastaukset
- Meriliin21
MISSION IMPOSSIBLE TO FOUND SOMETHING WHAT COULD BE REALLY TRUSTFUL!!!
- 1615
Back to school to learn English!
Mission impossible: To find something that would be really trustworthy.
- zxcvbiopkm
Helpointa on löytää näitä tietoja menemällä kohdemaan koulutusorganisaation nettisivustolle ja etsiä sieltä millä tavalla tunnustavat muiden maiden tutkintoja. Valitettavasti ei ole mitään yleispätevää sääntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647