Tapasin pari vuotta sitten aivan ihanan miehen, mutta hän vain asuu eri maassa. Olemme nähneet 1-2 kertaa vuodessa, ja välillä tietysti viestittelemme koko ajan. Hän ei varmasti tule koskaan Suomeen muuttamaan, joten jos aiomme suhteessa edetä, minun olisi muutettava. Osaan hieman hänen kieltään ja tietysti opettelisin sitä sitten vielä lisää. Mutta ajatus muutosta ei oikein miellytä minuakaan. Voiko suhde jatkua kauankin tällä pari kertaa vuodessa tapaamisella?
Voiko suhteella olla tulevaisuutta?
huheha
3
354
Vastaukset
- lifemocker
ei?
- qweeeee
Jos noin harvoin näette niin en kyllä usko että onnistuu. Mutta toisaalta..riippuu siitäkin miten tosissanne olette tuon suhteen. Kysy miehen mielipidettä. Mutta epäilen että kaikesta huolimatta tulee olemaan mission impossible.
- huheha
Kiitos mielipiteistä, näin vähän ajattelinkin... Mutta toistaiseksi mennään näin, katsotaan missä vaiheessa se joko kaatuu mahdottomuuteensa tai sitten mun pitää tehdä ratkaisu muutosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635