Millaisella autolla tämä suhari keikkailee?
Oitin pimeätaksi
8
766
Vastaukset
- +?+?!!!!!
Kuka niistä?????
- missä vastuu.
Haloo. miksi ette ilmoita viran omaisille kun tiedätte tälläisen pimeän taksin olevan.
siinnähän on kunniallisten leipä kyseessä.. toimikaa.- +?+?!!!!!
Täällä on muutenkin omat säännöt.
- missä vastuu.
+?+?!!!!! kirjoitti:
Täällä on muutenkin omat säännöt.
Ihmettelen kovasti, miksi ei luvalliset taksi luvan omistajat tee mitään.
eikö he uskalla, hallitseeko siellä pimeät voimat. - missä valot
missä vastuu. kirjoitti:
eikö he uskalla, hallitseeko siellä pimeät voimat.eikös nyt kuitenkin olisi jo matkustajienkin kannalta turvallisempaa jos laittaisitte siihen taksiin valot,,ei tartteis täällä valittaa pimeä taksista!
- oittilainen
missä vastuu. kirjoitti:
eikö he uskalla, hallitseeko siellä pimeät voimat.Kyseessä on kaksi sairaseläkkeellä olevaa miestä jotka ajavat ns, ystäviään alkoon ja s-markettiin. Taksarit ovat tietoisia asiasta ja ovat itse nimenneet kaverit ns. Pimeiksi takseiksi. Ei se varsinaista taksi toimintaa ole!!!!!
- missä vastuu.
oittilainen kirjoitti:
Kyseessä on kaksi sairaseläkkeellä olevaa miestä jotka ajavat ns, ystäviään alkoon ja s-markettiin. Taksarit ovat tietoisia asiasta ja ovat itse nimenneet kaverit ns. Pimeiksi takseiksi. Ei se varsinaista taksi toimintaa ole!!!!!
KIITOS ASIALLISESTA VASTAUKSESTA. JATKAKAA VIITOINTAMAANNE TIETÄ.
- Juu Juu
oittilainen kirjoitti:
Kyseessä on kaksi sairaseläkkeellä olevaa miestä jotka ajavat ns, ystäviään alkoon ja s-markettiin. Taksarit ovat tietoisia asiasta ja ovat itse nimenneet kaverit ns. Pimeiksi takseiksi. Ei se varsinaista taksi toimintaa ole!!!!!
Ei ole juu.Ei ole taksamittaria juu,eikä veroa makseta juu.Hinnnatkin kuulema kalliimpia parikympii/km juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850