Iltasanomat kertoi, että Iin kunnan alueella kauppiaat ovat tehnee yhteisen sopimuksen siitä että he eivät myy alle 16 vuotiaille energiajuomaa.Siellä kauppiaat ja kunnan toimielin nuorisolautakunta tekivät sopimuksen
Olen aikanaan kertonut siitä,että myös Lieksan kaupungin varhaiskasvatus ja koululautakunta on päättänyt, ettei energiajuomia sallita kouluissa.
Myös valtakunnallinen vanhempainyhdistys kerää lakialoitteeseen nimiä tuon asian vuoksi.
Tiedän myöskin sen seikan,että hyvän vastaanoton sai K kaupias rohkeudesta Alavudella saman asian vuoksi, josta koulu ja terveysviranomaiset ja vanhemmat olivat huolestuneita sama asia on ollut esillä myös Lahden seudulla.MK
Iin kunta kielsi energiajuomat lapsilta
4
106
Vastaukset
- Battery dring
Kohta kuolee kaikki janoon.
http://www.youtube.com/watch?v=Ijw6drq_PLY Eipä ollut mitenkään uusia asia tuo häiriköinti jos aikoo jostakin keskustella niin Bemari sutii muuten eipä kovin enää kiitos siitä. sekin toiminta koittuu ongelmaksi ja jopa suruksi.MK
- trinksu
pois vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195