Käytättekö löysiä vai tiukkoja boksereita? Ite aloin jossain vaiheessa käyttään löysiä eikä enää pysty ees kuvitteleen, et vetäs jalkaan tiukat bokserit. Joskus kun erehtyy, niin 5 min päästä pakko vaihtaa. Kiristää vehkeitä ihan karmeesti. Alkuun löysät oli tosi kummallisen tuntuset ja alko seisoon tosi herkästi, kun kulli sai liikkuu vapaasti. Nyt siihenkin on tottunu ja vapauden tunne on huikee!
Löysät bokserit hellii värkkejä
nimetön1
7
798
Vastaukset
- o-o1
mä en käytä ku alkaa seisoo D:
- blondeasd
ööö, eli vedät housut nilkkoihin ku alkaa seisoo vai?
- Nimetön1
Seisoo jos on seisoakseen. Mitä välii? Löysissä boksereissa on tilaa seisoo. Jos joku huomaa, että seisoo, niin mitä välii?
- muna bäö
Mä käytän semmosii niin tiukkoi boksereit et jos alkaa seisoo nii muna hajo
- nojataan
pakko olla löysät , kalu 28 cm tanssiessa tunnet
- Kk__
Käytän tiykkoja alkkareita.
- Anonyymi
Mäki just pöllin mun veljen L koon bokserit. Iha vitsin löysät ja todella hyvän tuntuset! Penis saa iha vapaasti heiluu ja alkaa stondaa! Pisteet tälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605