Joku tyyppi tuli kysyyn multa pari päivää sitten, et oonksmä neitsyt. Sit kummempia ajattelematta mä sanoin et joo. Ja niinhän mä oon. Nojoo, nyt jotkut ihmiset on huomautellu siitä semmosella ilkeellä tavalla. Tai siis semmonen porukka, jengi. Ne sanoo mua neitsyks ja pilkkaa mua siitä et oon.
Miten tosta pääsee eroon?
btw, mä oon 13.
Neitsyydestä kiusaaminen
12
329
Vastaukset
- asdasdad
jos ei oo trolli niin huoh. varmaan yli 90% ton ikäsist on neitsyitä. joten tod. näkösesti varmaa nuo kiusaajat ovat neitsyjä myös, ainaki osa.
mut minkäs teet kun ton ikäset jätkät on nii lapsellisia viel. - RomanceBoy
Kyllä on yks typerimpiä asioita kiusata :/ jos ne sanoo olevansa ei-neitsyitä nii sano että huorat ruukaa menettää neitsyytensä ajoissa jo merkiksi siitä että on huora eikä muuksi muutu.
Oisit sanonu, että tietenki olet. :p Ja kiusaajia voit kehottaa painumaan kotiinsa runkkaamaan vielä muutamaksi vuodeksi.
- Onnellinen neitsyt
" " ieosugiodg 13.11.2012 20:14" "
("btw, 13")
Olen onnellinen ja ylpeä neitsyydestäsi! Sinulla on monta vuotta aikaa kasvaa ja kehittyä ja löytää oikea ihminen rinnallesi.
Todennäköisesti tuo mainitsemasi jengi yrittää saada sinut tekemään typeryyksiä ja haukkuvat sitte H...ksi. Älä siis lankea hölmöilyyn heidän kiusantekonsa vuoksi.
Pää pystyyn! - ´´p
Tiedätkö kuin moni tyttö katuu ettei niillä ole enään moraalia, ole ylpeä itsestäsi, oot vielä nuorikin! Kateelliset kiusaa, koska ei voi saada takas mitä sulla on!
- Nimetön nyt
Näin on!
- joogus
juu, noi on ihan lapsellisii ku jaksaa haukkuu tollasest, ja ikään nähden ei mitään järkee lopettaa neitsyyttä.
Olen samaa mieltä edellisten puhujien kanssa. Seksiasioissa ei suotta kannata kiirehtiä.
Nettisaapas: Johan, Snellusta- 9 + 15
Jos ei oo neitsyt ni ei se tarkota et on huora.. :< ite oon 14v enkä oo neitsyt mut en kyl oo mikää huorakaa :o Mua ei kiusata koulus enkä mäkää kiusaa ketää.
- Smirnoff1
7% seiskaluokkalaisista on ollut yhdynnässä
- tukipalvelu
Hei! Jos haluat jutella kanssani siitä niin otahan yhteyttä tukipalvelu@suomi24.fi
Osaan auttaa ja tiedän tekeväni sinut iloiseksi ja itsevarmemmaksi :) - juliapurane
Siis tuo kiusaamisen aihe on yksi turhimmista!
Suurin osa 7 ja 8 luokkalaisista on vielä neitsyitä.
Enpä usko että kiusaajatkaan ovat vielä yhdynnässä olleet,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154