Työpaikallani alkoi sopivasti YT-neuvottelut juuri kun olin hakemassa vuorotteluvapaalle.
Työnanatajani mukaan vuorotteluvapaata ei voi hakea, kun YT:t ovat käynnissä. Osaako kukaan sanoa, estääkö YT:t oikeasti vapaan hakemista? Meillä kun YT:t ei koske tavallista työntekijää.
Estääkö YT:t vuorotteluvapaan hakemisen..?
onnimannine
2
2332
Vastaukset
- Turha hakea...
Kyllä sitä hakea saa, mutta eihän kukaan työnantaja myönnä vuorotteluvapaata, jos väkeä ollaan vähentämässä.
Ja koska vuorotteluvapaalaki edellyyttää, että sijallesi palkataan työtön työnhakija, niin tuskin sinulle tuossa tilanteessa myönnetään vuorotteluvapaata. - 19 + 1
Olin sellaisessa lafkassa jossa oli juuri sama tilanne ja ei se estänyt mitenkään vuorotteluvapaata. Tosin en tiedä tuliko siihen lopulta ketään tilalle. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605