Tanssii tähtien Kanssa ohjelmassa Johanna (orkesterin johtaja)
esiintyi ja vetäisi TIINAN River Deep Mountain High biisin
todella upeesti ! Eipä jäänyt Tiinan originaalista tulkinnasta
juurikaan jälkeen. Tosi kova ! Paras mitä olen koskaan kuullut,
enkä ehkä tule kuulemaankaan.
Johanna Försti on aivan upee laulaja !
6
246
Vastaukset
- jep.
Juu. Mutta kuinkas häneltä sujuu tangon ja valssin tulkinta?
- Calvados
Johanna Försti on upea, hyvä-ääninen laulaja, mutta tuossa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa hän saa kaikki musiikit kuulostamaan jazzilta tai joltain muulta kuin siltä tanssilta, mitä juuri tanssitaan. Eilenkin esim Jukka Haapalainen ei tunnistanut pasodoblea eräiden tanssista jne. Mennään jo liian kauas etsimään sitä uutta näihinkin perinteisiin tansseihin, siksi en viitsi enää juurikaan katsoa koko ohjelmaa. Katson vain IS:n otsikoista kuka putosi.
Onko Johanna nykyisin orkesterin johtaja? Luulin että hän on Sami Pitkämö? Voi olla, että osat ovat vaihtuneet. - Aurora
Johanna Försti ja Sami Pitkämö orkestereineen ovat liki ainoa syy, miksi jaksan katsoa tuota ohjelmaa, joissa kaikki on muuten sitä yhtä ja samaa vuodesta toiseen J. Uotisen puhkinaurettuja repliikkejä myöten.
Siinä missä Johannaa vertasit jopa Tina Turneriin, minä vertaisin maestro Samia Frankie-boy Sinatraan. Aitoja muusikoita, joilla on pitkä koulutus takanaan.- Öylä
Mistä tiedät heidän koulutuksesta. Solisteina kohtalaisia, mutta siihen se sitten jääkin.
- JKLOO
N IINKÖ
- Quof
Liian pieni ääni. Ei ole solistiaineista, sopii paremmin taustalaulajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647