O: Mopsi 5 -vuotias etsi uutta kotia perhemuutoksen takia

viki11

Suloinen ja rauhallinen mopsi 5-vuotta etsi hyvää kotia.
Hinta: 50 euroa

12

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen vaan...

kumpaas sukupuolta koira edustaa...?

• Uusi1

Hei.Missäpäin asutte?Ja vieläkö siun koiraherra olisi vailla kotia?Laitathan sähköpostia ihmeperhe@hotmail.com Mie mieleläni antaisin siun koiralle uuden ja hyvän kodin.Asun Kotkan lähellä.

• Haluatteko tulla hake koirani vai mitä tehdä?

• OTTAKO TE KOIRA? Mopsi

• oikeesti halukas

vielläkö koira on? missä päin? otathan yhteyttä tumppih@gmail.com

• ankita81

vieläkö kotia vailla? missä päin? ankita@hotmail.fi

• koirallekoti2

Onko koira viellä vailla kotia, meillä olisi tarjoolla rakastava ja kokenut koti maalta. Koiranne pääsisi 2koiran laumaan. Otattehan yhteyttä kaisa.niekka@gmail.com tai 0458752828

• SALAL

HEI! VIELÄKÖ ON MOPSI KOTIA VAILLA TÄÄLLÄ OLIS TILAA JA ASUN SUONENJOELLA,.

• ura

hei!vieläkö on mopsi kotia vailla täällä olis tilaa ja asun omakotitalossa suonenjoella
        minuun voi ottaa yhteyttä karhunenjario3@gmail.com

• M.S.92

Hei olen sinkku nainen asun yksin,olen työtön ja olen jo monta kuukautta haaveillut mopsista,siittä saisin seuraa yksinäisiin iltoihini,onko koira rekisteröity,ehkä sirutettu,madotettu jne...?asun Pohjanmaalla.minuun voi ottaa yhteyttä kenkaneidi92@wippies.fi osoitteesta

• Barret

Viesti on selvästi laitoin ( alkuperäinen viesti )

Mopsi maksaa paperillisena lailliselta kasvattajalta sirutettuna ja madotettuna 1500€-2500€ riippuen väristä ja sukutaulusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe