ympärileikattu

runkkaus sillä

Ympärileikattu 3 viikkoa sitten ja oon miettinyt miten runkkaus onnistuu leikatulla munalla? Runsaasti liukastetta vaan mukaan vai? kuivana ei varmaan onnistu?

Kokemuksia?

13

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M24.

Malta nyt kuitenkin vähän aikaa vielä - tai millaiset ohjeistukset olet lääkäriltä saanut. Oletko minkä ikäinen, tuleeko omia kiima tippoja vielä jne. Itselleni kun tuo operaatio tehtiin, reilut kuusi vuotta sitten, ei juurikaan ongelmia, omat nesteet pitivät huolen "kostutuksesta". Nykyään käytän hoitoöljyä toisinaan.
      Hyvin onnistuu tumputukset. Tekniikkaa piti vain vähän muuttaa, sen kyllä oppii kokeilemalla nopeasti.
      Isoin ongelma minulla oli tikkien repeilyt ja sitä mtöten vuodot - tikit repeilivät nukkuessa, kun peli stondasi yöllä. Mutta oli siihenkin hyvät konstit, lääkärillä.
      Toipumisiin, peli pelittää varmasti yhtä hyvin kuin ennenkin - itselläni voisin sanoa jopa paremmin, kun pääsin siitä tiukkkis esarista eröön. Aluksi tietysti terska hirman turhan arka housujen hangatessa paljasta - mutta se onkin sitten toinen jittu.

• runkkaus sillä

ok. kiitti. Kuukauden seksi kielto. tuli siis. 27 wee olen jo, kohta 28.

Aika hassusti seksihalut kyllä ihan nollassa tällä hetkellä, ei siis mitään vaikeuksia odottaa vielä reilua viikkoa.

• ei leikelty

Voihan sitä aina kullin alavartta ja munien alta sormella hyväill saa siten
        nesteet kivassti juoksee ja samalla vaikka kattoo pokee vai mitä.
        Mitä varten sun piti tehä se leikkaus kiva kuulla yks kundi vaan kysyy

• runkkaus sillä

tiukka esa. sen takii.

• Leikattumyös

Laita kuva leikatusta kalustasi omakuva.org:iin Siellä on minunkin leikatusta kalusta kuvasarja heti leikkauksen jälkeen ja kuvia kun leikkauskohta paranee.
      Käy katsomassa, laita hakusanaksi "Leikattu" ja siellä olen nimimerkki "Ben"

• runkkaus sillä

siisti muna benillä toki :D.

Miten muuten muna toiminut, niinku miten onnistuu masturbointi, naiminen, suihinotot tai jos joku masturboi sinua ym. kiinnostaa tietää niinku :)

• Nahkatpois

Odotan leikkausta. Onko miten kipee sen jaölkeen ja kuinka kauan?

• dksha

muna ei oikeestaan juuri kipee. buranaa söin vain kahtena ekana päivänä.

Ainut mikä on todella kettumaista on yölliset erektiot. Valveilla oleviaerektioita voi kuitenkin jotenkin hallita, mutta yöllisiä ei. ensimmäinen viikko leikkauksen jälkeen on todella paha koska joutuu heräämän yöllä siihen kun muna on päättänyt ruveta seisomaan ja tekee vähän kipeetä kuule.

• ALF1945

Minut on ymp.leikattu.Kun malttaa odottaa ei tee kipeää.
      Sen jälkeen runkkaaminen on kivaa,kun saa hyväillä paljasta
      terskaa eikä heti tule spermat.Kun ensi kerran runnkasin leikkauksen jälkeen tuntui kivalat ,kun ei sprmat tullut,kuin ptkän vetelyn jälkeen.Eikun leikkaukseen.BI-mies67v
      Eilenkin vetelin ,kun ajoin paljaaksi.Suosittelen

• Myösleikattu

Alf, minkä ikäisenä leikkautit ja miksi?

• Kyllä leikattu on parempi. Kestää pitempään ja voi leikitellä kauemmin. Kerran krapulassa runkkaillessani pysyin n. 15 min siinä hilkulla, enkä antanut tulla orkkua. Selkä oli ihan kaarella kun orkku viimein tuli ja silmissä tummui. Ihan mahtavaa. Jotkut kaverit on kyselly saunassa nahattomuudesta, ja olen kertonut omasta valinnasta, ovat olleet kiinnostuneita. Jokainen tekee oman mielen mukaan. Ite en oo katunu. Kantsii muuten pyytää sen ympärileikkauksen yhteydessä sen frenulumin katkaisua kans. Se on se kiree ihopoimu siinä terskan ja esinahan "alapuolen" välissä. Googleta "pippelipom".

• mullakans1

mulla kans leikattu reilu kuukausi sitten. Nyt vois alkaa kokeilee runkkausta, mutta runkkaus tuntuu oudolta erilaiselta. vaattii varmaan totutteluu.

vinkkejä, kokemusia?

• Nehkat tallella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe