Tarjotaan pienille ryhmille liike-, elämys-, tai kannustusmatkat Venäjälle pikkubussilla! Suomenkielinen ammattikuski, korkeatasoinen MB Sprinter (varustettuna mm ilmastointi, lämpölasit, DVD/Videojärjestelmä, mikrofoni ym). Lisäksi tarvittaessa ammattitaitoiset tulkkauspalvelut, opastetut kiertoajelut Pietarissa ja sen lähipiireissä, konsertti- yms lippuhankinnat sekä viisumipalvelut.
Maks.8 matkustajaa.
Yhteystiedot: bambuhov@inbox.ru
O: pikkubussilla Venäjälle
4
130
Vastaukset
- Pikkubussi
Lisäksi: Bussi on suomen kilvissä, palvelumaksut yritysten yms järjestöjen kanssa suoritetaan laskun mukaan.
puh. 044 9526572 Alexander - PUSSITTYHJÄKSI
ENNEN AIKAAN AJOI MYÖS SAARIJÄRVEN MATKATOIMISTO FIAT PAKETTIAUTOLLA SINNE OLIN KAKSI ERI REISSUA HYVIJÄ MATKOJA. MAJOITUS OLI HOTELLI MOSKOVASSA JA HUORAT OLI HYVIÄ OTTAMAAN HETI SUIHIN .....VOI VOI VIELLÄ PAPAN TEKISI MIELI MATKAAN.
- Lasse Lehto
Olin alexanderin matkassa Pietari, Laatokka ja Käkisalmi.Matka oli täysi kymppi
Kaikki mitä sovittiin tapahtui ja Alexander on myös tulkki ja kavelevä historiankirja.
Ensi kesällä mennään taas . Suosittelen vilpittömästi
Lasse Lehto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850