O: Laadukkaat kotisivut taitavalta web-kehittäjältä

Oli sitten tarpeesi käyntikortti internetissä, blogi tai vaikka verkkokauppa, niin loihdin takuulla teitä tyydyttävän ratkaisun. Konsultoin myös tarvittavien palveluiden hankkimisessa tai tilaan ne puolestanne.

Hinnat alkaen 60e, jolla toteutan kotisivut/blogin perustoimintoineen. Ota yhteyttä ja kerro tarpeesi. Saavutamme varmasti molempia tyydyttävän hinnan ja ratkaisun.
Hinta: 60€
Yhteystiedot: joni@jcode.fi

4

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentoikk

Mulla oisi youtubesivut, mutta jostain syystä siinä ei käy kovin paljon katsojia. Paljonko maksaa että viksaat niitä niin että ne paremmin löytää kuulujoita.
      Osoite on http://www.youtube.com/profile?user=pentoikk

Sähköpostini on pentoikk@hotmail.com

• Youtube sivuille ei paljoa voi teknisesti tehdä kuvailemaasi ongelmaan. Katsojamäärät on pitkälti sinun sisällön kiinnostavuudesta riippuvaisia. Sinuna lähtisin liikkeelle siitä, että ensinnäkin kirjoittaisit videoihisi kattavat selitetekstit ja lisäisit niihen aiheisiin liittyviä tageja. Ehkä videoiden nimemistapaakin voisi kehittää jotenkin. Profiilin etusivulle myöskin teksti, joka kertoo missä katsoja nyt on.

• pentoikk1

Kiitos

• Sininsivusto

Hei!
      Minulla on kotisivut, jotka olen ajatellut siirtää maksuttomille sivuille tai niin että maksan vain pienen summan esim.omasta nettiosoitteesta tms. Pystytkö siirtämään sivujeni tiedot sellaisille em. sivuille ja neuvomaan myös, miten kannattaisi nyt toimia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe