Myyn halvalla nää Laita viestiä alle paljon olisit valmis maksamaan TEE TARJOUS Laita sähköpostisi samassa Että voin laittaa sähköpostiin viestiä Minä voin maksaa postituskulut !
1. 007 Quantum of solace.
2. Extreme days
3. Maailmojen sota
4. Matti
5.Jali ja suklaatehdas
6. Hannah montana rokkitähden salaisuus
7. x-men
8.x.men 2
9.Mitäs me spartalaiset
10..Annetaan palaa
11.Alien vs. predator
12.Moulin rouge
13.V niin kuin verikosto
14.simpsoneiden joulu 2
15.King kong lives
16.Slummien miljonääri
17.Yes man
18.American pie 2
19.saw iv
20.Night at the museum
21.napapiirin sankarit
22.scream 3
23.national treasure
24.varkaita ja veijareita
25.Toy story 3
26.17 again
27.hannah montana movie
Myyn 27 KPL Elokuvia
olenhetero
6
74
Vastaukset
- hyi hyi
Maksan saman kuin noista saisi divarissa eli 3 euroa koko kasasta ja jos lupaat heittää Hannah Montanat roskikseen, etkä pane sitä samaan pakettiin saastuttamaan.
- hyi hyi
Onks noi DVD:llä kun et mitään maininnut? No sitten se on vaan 2 euroa, BluRaysta saat 3 euroa.
- minäpätässätaas
hyi hyi kirjoitti:
Onks noi DVD:llä kun et mitään maininnut? No sitten se on vaan 2 euroa, BluRaysta saat 3 euroa.
2 euroa nyt on poeka tullu vaa trollailee ja DVD:tä on
- olenhetero
Jos tarkotit kappalehintaa 2€/kpl Niin sulle myyty :)
- feggffwff
Niin vanhoja, että koko paketista 4€. enempää et muualta saa.
- olenhetero
50€ yhtteensä ny koko päkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164