Tietääkö joku miksi Suomen vuoden 2004 2 euron erikoiskolikko on niin arvokas verrattuna muihin Suomen 2 euron erikoiskolikoihin?
2 e laajentuminen
8
190
Vastaukset
- hita tulee nousemaan
painosmäärä ratkaisee hinnat ja kysyntä.....niitä on viety ulkomaille,-osa on kierrossa,-osa on maalattu uudestaan,- alkuperäisiä unc kiertämättömiä suomi 2€ 2004 alkaa olla aika harvassa.....keräiljiä määrät kasvaa kokoajan ...
Suurin syy korkeaan hintaan on se että tämä juhlakakkonen on ainoa jota ei ole saanut puhtaina rullina. Nämä sekoitettiin vuoden 2004 normaalien kakkosten kanssa. Tuosta miljoonan lyöntimäärästä kun vielä vähentää 150 tuhatta kappaletta joka varattiin vuosisarjoihin niin kysyntä oli taattu.
- jovain
hollanti rahoja ei kans myyty rullina...siksi ovat kalliimpia..esim erasmus 2011
ja 2012 eurokolikot 10 vuotta.. - pierettää
joo.metalli tosiaan laajenee lämpimässä. kyse on lämpölaajenemisesta. Kuinka monta astetta annoit 2 eurosellesi että se laajeni?
- piero puraa
ei tarvi kuin kaupasta saada vaihtorahana käteen niin laajenee 25€ heti...
alkaapa nuo harvinaisemmat unc laatutiset muistakin maista tekevän kauppa huutonetissä.... - numism
2006 luxemburg alkaa olla seuraavaksi nousukiidossa..
- joel3
Moi!
Sain kassalta tälläisen risurahan vaihdossa, ja oli pakko googlata että onko se arvokas.. :) Voiko tämän rahan avo kasvaa merkittävästi vuosien mittaan, eli olisiko sitä järkeä laittaa laatikon pohjalle ja katsastaa tilannetta uudestaan vuosien päästä? - hmasterix
tuskimpa kierrossa olleet paljoa nousee....kunto ratkaisee vuosien saatossa kolikoiden arvon....itse kerään vaan unc lyöntikiiltosia ja pfoor laatuisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854