Omistan 1,5 vuotiaan tsvetnaya bolonka tytön ja olisin kiinnostunut teettämään sillä pentuja ensi keväänä. Löytyisikö jostain siis isä pennuille?
Hinta: keskustellaan
Yhteystiedot: nanna.saarela@gmail.com
M: Tsvetnaya bolonkalle poikaystävä?
4
203
Vastaukset
- sadies3
Sorry, bolonka ei ole edes rotukoira vaan "puhdas" sekarotuinen!
Onko koiraasi edes tutkittu mitenkään?? - Rotukoira.
Sorry, mutta kyllä bolonka on kennelliiton hyväksymä rotu. http://www.kennelliitto.fi/FI/kennelliitto/uutiset/2012/20121214_uusia_rotuja.htm
- ihastuttava koiruus
Tässä se ihan tekstinä:
Uusia rotuja Suomessa
Espoo, 14.12.2012 - Pohjoismainen Kennelunioni (PKU) on kokouksessaan 26.9.2012 hyväksynyt uusia rotuja.
Seuraavat rodut on hyväksytty 26.9.2012:
FCI:n ryhmä 1: chodsky pes
FCI:n ryhmä 3: tenterfield terrier, ratonero bodeguero andaluz
FCI:n ryhmä 5: american eskimo dog, dansk spids
FCI:n ryhmä 6: bluetick coonhound
FCI:n ryhmä 9: russkaja tsvetnaja bolonka
Kennelliiton hallitus kokouksessaan 13.12.2012 merkitsi PKU:n päätöksen tiedoksi ja totesi, että kyseisillä roduilla on oikeus osallistua näyttelyihin Suomessa 1.1.2013 alkaen. Rodut eivät kilpaile CACIBista eivätkä ne osallistu ryhmäkilpailuihin kansainvälisissä näyttelyissä.
Päivitetty 18.2.2013: Ratonero bodeguero andaluz lisätty listaan. - bolonkasta
Hei,onko suomessa syntynyt jo rekisteröityjä bolonka pentuja?
Onko jossain kasvattajan sivulla kuvia aikuisista koirista.Olen nähnyt pystykorvaisa,ovatko ne viallisia/ei rodun omaisia?
Kiitos asiallisista vastauksista,olen kiinnostunut kyseisestä rodusta,mutta siitä on kovin vähän tietoa saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164