kohta on joka kunnassa entisiä persuja jotka ovat tajunneet oersuilun mielettömyyden
http://www.aamuposti.fi/artikkeli/185835-taisto-orre-jatti-hyvinkaan-perussuomalaiset
taas yksi valtuutettu lähti persuista
3
111
Vastaukset
- soininmunat
Lainaus tuosta keskustelun linkistä.
SYY: SOININ RAHASAMPO
"Taisto Orre vastaa ainakin joihinkin kysymyksiin. Miksi mietin jo syksyllä ? PS puoluetasolla päätti ottaa nettojäsenmaksut säätiölle. Verukkeena rahan säästäminen "pahojen päivien varalle" Eikö ketään kiinnostanut että he jo silloin tajusivat että pelkällä EU-kriittisyydellä ja maahanmuuton arvostelulla ei pitkälle pötkitä? Kuntavaliohjelmaa ei ollut eikä ole vieläkään. Paikallisjärjestöt jäivät hunningolle ja rahaa törsättiin aivan muualle. Hyvinkään sitoutumattomat loikkasivat kumpikin puoluepolitiikkaan ei jäänyt sitäkään vaihtoehtoa. Kun en ole puoluepolitiikko eikä minusta sellaista tule jäi tämä keino ainoaksi itsemääräämisoikeuden säilyttämiskanavaksi. Olen pahoillani jos se loukkasi jonkun arvomaailmaa, omani vain vahvistui.
Taisto Orre" - pSSta pelastunut
Onneksi kaikki persut eivät kuvittele:
Kun ummistaa silmät vääryydeltä, sitä ei olekaan.
Parempi lähteä, kuin siunata suhmurointi. - säätiöpersut
Kokoomus palkitsi Raimon tittelillä. Kaikki hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329