Eli siis... Mulla on vm. -01, 156 sport wagon Alfa. Ja siin on nyt sit jostain mystisest syyst repsikan penkki kuumottanu apukuskin persuuta jo pidemmän tovin ja viimeaikoina myös mun ahteri on kuskin penkillä alkanu kuumottaan! Mistään en löydä kytkimiä moiseen toimintaan, manuaalistakaan ei selvii... Eli missä rutossa on kytkimet moisen paahtimen sammuttamiseen? Ahistavaa.
Alfa Romeon penkinlämmitin
Nainen ratissa
2
281
Vastaukset
- 156v6
Katkaisijat löytyvät "penkin alta" , eli kuskilla oikean jalkataipeen paikkeilta hiukan penkin alla. Penkin sivuissa oven puolella on punaiset led valot , jotka kerovat onko lämmitin päällä vaiko eikö. Vaatii virrat päälle / käynnissä että palaa.
- Nainen ratissa
KIITOS!!! Oi luoja... Hikoilu loppunee siis! Tartteekin heti mennä köljäämään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670