Kettu ja jänis kohtasivat metsässä. Jänis ihmetteli mikä ketulla on kainalossa. Kettu vastasi että se on helpon logiikan kirja. Jänis ei ottanut uskoakseen, joten kettu sanoi näyttävänsä esimerkin:
-okei...onko sulla stidejä? kettu kysyi
-on. vastasi jänis.
-No sittenhän sä varmasti poltat tupakkaa? kysyi kettu
-juu, niin poltan. vastasi jänis
-okei. jos sä poltat tupakkaa, sä myös varmasti juot olutta? kettu päätteli
-no niin juon! vastasi jänö
-näin arvelinkin...ja olutta käyt juomassa baarissa? kettu jatkoi
-baarissapa baarissa. jänis jo hieman hämillään.
kettu jatkoi: -ja sieltä baarista sä bongaat sitten kauniita neitikaneja matkaasi, etkö?
-no kyllä! huusi jänis jo aika otettuna
-olet siis hetero. kettu lopuksi päätteli
Jänis oli täysin otettu tästä ketun päättelystä ja pyysi saada kirjan lainaksi. Kettu suotui mielihyvin.
Jänis jatkoi matkaansa ja kohtasi karhun. Karhu ihmetteli mikä jäniksellä on kainalossa ja jänis kertoi sen olevan helpon logiikian kirja. Karhu ei myöskään ottanut uskoakseen, joten jänis päätti näyttää.
-no niin... onko sulla stidejä? jänis kysyi
-eipä oo stidejä ei. karhu vastasi
Jänis hämmästyi odottamattomasta vastauksesta:
-ai...hmm...noh... hitto...sä oot sitten vissiin homo!
eri kettu ja jänis
*kika*
1
1156
Vastaukset
- fretti_fani
no toi oli aika kuollu vitsi mut ihan ok.mä oon muuten 11w tyttö ja etsin poika kamuu onks näkyny ehdokkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657