Kertokaahan hyviä perhekoirija rodultaan tai siis minkä rotuiset koirat on hyviä perhekoiria!? :)
Hyviä perhekoiria?
5
277
Vastaukset
- Mulla on tässä
sylissä just nyt yksi. Coton de Tulear poitsu.
- mitkähän tahansahan
Kaikki tietenkin. Jokaisella koirarodulla on yhtä lailla vastuu omistakin jälkeläisistään. Liikunnan tarve vaihtelee roduittain ja sehän on perheestä kiinni kuinka innokkaita ulkoilijoita/koiraharrastajia koiran omistajat ovat.
- Pthyi!
Meillä pian 6kk vanha Coton de tulear tyttö. Aivan ihanaluonteinen koira! Elää perheen mukana eikä ole vaatinut hirrrveätä kouluttamista eikä komentamista. Todella hyvin lahjottavissa, eikä ole tuhonnut paperia lukuunottamatta yhtään mitään! Tosin tuon kanssa leikitään ja ollaan paljon ulkona, ei se sisällä jaksa muuta kuin kävellä perässä tai nukkua =).
- kiva kuulla
Nartut ovatkin minun mielestäni yleensä lempeämpiä lapsille kuin urokset :-)
- ihan huippu
bostoninterrieri, pieni koira, mutta ei mene rikki kovakouraisessakaan käsittelyssä. Jaksaa väsymättä touhuta kaikissa perheen tapahtumissa. sopeutuvainen ja rohkea luonne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450