lopettakaa hyvät ihmiset tuo toisten mollaaminen ja haukkuminen. minulla ei ole mitään intressejä kehua tai puollustaa ketään osapuolta . mutta nuista motoristi "jengeistä"kun nyt puhuttu. minä sanon että eivät koskaan ole aiheuttaneet tai olleet niin sanottujen tavallisten ihmisten kimppuun käymässä.
mää olen joskus kun heillä olleet jotku juhlat tai semmoiset mennyt heidän ohitseen ja vaikka ovat varmaan olleet osa humalassakin, eivät ole vilkaissetkaan . ei mitään reakointia . he antavat varmasti olla rauhassa kaikkien . eivät ne mitään tavallisilta työssä käyviltä ole mitään tahtomassa ja he käyvät itse töissä ja osa yrittäjiä ja semmoista . lopettakaa nyt tyhjän päiväinen profosointi . bliiis niinkuin sanoin minulla ei ole mitään kytköksiä yhtään mihenkään en sillä . mutta oikein mikä oikein . siinä joukossa on tosi mukavia jätkiä jas aivan hyviä tyypejä. minä en ole kuullut heidän yhtään rikosta tekevän . :)
stop tykkänään
oikeiden mukaista
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804