Tuleekohan kuinka hyvä mieli että joka päivä kirjoittaa omiin ketjuihinsa haukkuja jostain ohjelman ihmisistä?
Parasta viihdettä on kun omaan ketjuun kirjoitetaan vastineita itselle:D
Hanki jotain tekemistä,tai muuta ainakin kirjoitusasua kun vastailet itselle.
Palstan sekava sofia/pekka vihaaja?
otan osaa...
2
452
Vastaukset
- otan osaa...
Nyt alamme odotella kiihkeitä todisteluita siitä,että "on täällä muitakin jotka ei pidä"
No vastataan jo etukäteen ennenkuin julkkisjuorupalstalta hän kerkeää tänne meuhkaamaan;joo on varmasti mutta ei tuollaisia.
Öö,parasta on että hän oikeasti luulee että maajussit itse poistelee täältä hänen haukkujaan pois:D - Mollaaminen hölmöä
Kumma kun ylläpito ei puutu asiaan, vaikka viestit usein sisältävät räikeitä sääntöjen vastaisuuksia ja jopa kunnianloukkauksia. Onneksi voi antaa nettivinkkejä poliisille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329