Juu eli mulla meni pari päivää sitten metallilastu sormeen ja luulin saanneni sen pois mutta huomasin parin päivän päästä että siellähän se vielä on ja reikä on umpeutunut, elikkäs kuinka vakavaa ja pitääkö tolle jotain tehdä?
Metallilastu sormen sisässä
4
568
Vastaukset
- Saaastamoinen
Mulla meni sorvinlastu munaani kun raavin sitä lastuisilla ja mustilla käsillä.
Jäi terskaan, esinahkaan junttiin ja haava umpeutui yöllä. Ei häiritte. - dgsdfsdfas
Paras konsti? Saunaan kunnon löylyihin. Kyllä lähtee. Ja ei ole edes vitsi. Iho pehmenee ja pullauttaa sen ulos. Voit kokeilla myös uittamalla kuumassa vedessä 20-30min jos olet urbaani ja saunaton pälli.
kaiva se nuppineulalla kokemuksella voin sanoo et toimii
- yjdhdölds
Ja jos et halua itse yrittää sitä ulos menet vaan lääkäriin ja keksit jonkun syyn et pitäis päästä magneettikuvaan, kyl lähtee, ongelma on vaan siinä ettei tiedä mihin suuntaan se singahtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144