Oli tuossa samantyyppinen kirjoitusketju suomalaisista miehistä - tässä tullee vastapaino. Kirjoitus oli varmaankin yhden sinkun, pettyneen sellaisen, kirjoitus ja siitä moni otti näköjään pulttia. Ei tartte enää - lukekaa, feministit, otsikko ja ajatelkaa sitä 14 vuotiasta Afganilaista tyttöä - jonka kurkku leikattiin auki, kun ei suostunna vihille menemmään. Tästähän oli eilen uutisissa. Niin, toivon, että tuon suomalaisia miehiä parjaavan ketjun aloittaja miettisi kaksi kertaa - ennekuin lähtee tällaiselle tielle. Suomalaiset eivät leikkaa kenenkään ihmisen kurkkuja auki tai tee kunniamurhia. Miltäs tuntuis syntyä Intialaiseen "saastaiseen kastiin" = alin mahdollinen rappunen kastijärjestelmässä? Kun siihen synnyt, niin siin olet - loppuikäsi. Aina.
Vaikka suomalainen mies välillä ryyppää ja on sika - on se kuiteskiin mies, noin ylleensä! Jos teitä suomalaisii naissii ei kiinnosta, niin aina voi täältä muuttaa pois vaikka Intiaan, Venäjälle, Afganistaniin, Saudi-Arabiaan jne. mahdollisuuksia on ihan mahottomasti. t: hdmies
Suomalaiset naiset ovat läskejä ja laiskoja
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329