Tulevat pakolaiset majoitetaan? Onko vapaita asuntoja?
Mihinkä Sonkajärvelle
9
469
Vastaukset
- alkuasukas vaan
Ne kuulemma vievät ne yöksi hotelliin Iisalmeen ja tuovat päiväksi lampsimaan Sonkajärven raittia.
- kikujuu
minä epäilen heidän majoittuvan varmaankin asuntoihin,mutta en ole ihan täysin varma
- paikallinen5
Jospa ne sijoittaa ne tuonne sukevalle, siellä tuntuu olevan näin pakkasjakson aikaan hyvinkin viileitä kunnan vuokrahuoneistoja, niin siellä on pakolaisten hyvä totuttautua paikalliseen ilmastoon..
- Tyytyväinen t
Taas yksi paikallinen, nousuhumalassaan, kirjoittelee katkeraa tekstiä. Kalsarissa on tietysti reikiä, eikä verkkaritkaan pidä pakkasta. Pussikaljaa juodessa ulkona. Herättäähän se katkeruutta kun tummapoika kävelee ohitse Luhtavaatteet päällä, ei palele eikä tuuli puhalla läpi. Jokainen meistä oman tulevaisuutensa tekee. Mietippä vaikka sitä, jos toisella on vaatteet hinnaltaan sitä luokkaa ettei sinun kelakorvaukset vuodessakaan riitä niiden ostoon.
- kuulemma
Kyröntielle kuulemma remontoidaan koko talo heille.
- giuluitte
Koko kylän pitää osallistua talkoisiin ja ottaa heidät avosylin vastaan ja auttaa heitä selviytymään täällä jumalan selän takana
- jumalainen säde
Jumala on kaikkialla,,relax..et ole hänen selkänsä takana:)
- vanki 243368
Olisikohan vielä vankilan puolella tilaa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670