Virussuojatilanne

merkkic

10

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on tätä...

Täällä on pari henkilöä tyrkyttäny jatkuvasti Essentialsia ja tommonen se sitten oli.

• sama mies

Sama Feliks se on kymmenillä nimimerkeillään. Ei kannata uskoa moista nollatason poppatohtoria.

• 2-2-2

Voiko enää mihinkääb luottaa??

Ubuntuun voi luottaa.

• aitoviirus

Olen aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset essentialit ovat muiden ubuttujen kanssa ihan p:stä. Luotan sodomoon joka on tosi luotettava.

• alttoviulu

Osaisiko joku viisaampi veeliks kertoa mitä pitäisi käyttää. Onko ihan hoopoa uskoa esennttiaalin suosittelijoita? Miitä ilmais torjujia itse suosittelet?
      a virustorjuntaan
      b palomuuriksi

Kertokaa parhaat vaihtoehdot aloittelijoille.

• Juuuuuuu..

Parhaimmat ilmaiset ohjelmat on Englannin kielellä.Essentials ja Avast taitaa olla ainoat Suomeksi.

• vapunen

Ei se Essentials ole ollenkaan huono vaikka jotkut niin sanovat. Olen testannut Avastia, Aviraa ja AVG ohjelmia mutta mikään niistä ei yllä MSE tasolle. ( Etenkin AVG hälytti turhaan Skype asennustiedostosta).

Palomuuriksi riittää taas Windowsin oma.

• HEH...

Lopeta valehtelu.Faktat on lyöty pöytään , Essentials on surkea.Se ei ole hyvä vaikka sinä käytät sitä.

• Ei mutu riitä

MSE Essentials on parempi kuin F-Secure. Kannattaa testailla ja kokeilla itsekin, kumpi löytää enemmän viruksia. Kokeilkaa itse niin näette. F-secure ei löytänyt mulla koskaan yhtään mitään, kun se oli yhden vuoden käytössä, joten en uskonut siihen ja vaihdoin viruksentunnistusohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe