Eikö olisi jo aika lukea Marxin "Pääoma". Ettei sitten tarvitsisi luulla Stalinismia kommunismiksi.
Suomen kommunistit eivät tiedä mitä kommunismi on
1
119
Vastaukset
- velho4
tuo on oikein, ja sen lisäksi juurta jaksain selviteettä miki reaali sosialimi ramahti
Se romahti ihmisen psykologiseen perimään joka on sama kuin kapitalistillakin ,eli toisen hyväksikäyttäminen sekä taloudellisesti, että henkisesti
Tämä on syntynyt vuosituhansien kehityksen tuloksena
Nyt kuitnkin sosialismia alettiin rakantamaa väärästä päästä, ja luultiin että tuotantovälineiden yhtesomistus muuttaa ihmisen, mutta näin ei käynyt, sillä porvarillisen perimän omaava ihminen
ei sitä tehdä
Niinpä tsaarismi valtasi sisältäpäin nkp.N , JA NIIN tsaarismi jatkoi kommunismin nimissä
Tänä päivänä ta
saarismi toimii elleen ja pitää valtaa ordodoksisen kirkon
Joten iivana julman haamu hallitsee edlleen venäjällä Putinin nimissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450