otan vastaan rukouspyyntöjä.

nujerrus

Ajat kun ovat nyt hieman ja vähän enemmänkin masentavia ja ahdistavia.
Ja kun mieli sairastuu niin usein kehokin. Otan vastaan rukouspyyntöjä niin koskien ihmisiä kuin eläimiä. googleta sieluntulkki

26

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pyhä Sylvi

Eikö ole mitään muuta tekemistä?
      Mene töihin ja lopeta tuollainen huijaamistoimi kokonaan.
      Hakeudu hoitoon, vielä kun voit.

• 89777

Et ole ainakaan Raamatun ilmoittaman Jumalan palvelija: Jeesuksen seuraajille ei kuulu ennustelu. Voit joutua hankaluuksiin henkivaltojen kanssa, ja vielä lisäksi sotkea toisia niihin, niitä jotka etsivät apua ongelmiinsa.

Toivon että silmäsi avautuvat.

• oopee55

Sairastuin aivoverenvuotoon 5/08. Olen toipunut HYVIN ja tullut uskoon 09-10! Olen tuntenut PYHÄN HENGEN johdattaneen minua jo ennen kuin tiesin,että minä tarvitsen johdatusta:asun Jyväskylän Kuokkalassa, jossa ei ollut ennen sairastumistani kirkkoa.Sairastumiseni jälkeen Kuokkala kirkko valmistui 300m päähän taloltani ja Jarmo Sormusen (TV7-Varustamo) perustama Satama srk muutti 100 m päähän taloltani.Todistin Satama srk:n edessä uskostani viime syksynä!Pyydän teidän myös pyytävän Pyhän Hengen parantavaa kosketusta ja voimaa, jotta saisin toimittajan opintoni loppuun saattamista. Lisäksi haluaisin löytää sen naisen, jonka kanssa voisin mennä naimisiin!Toinen rukouspyyntöni on veljelleni.Hän on ollut uskossa 90-l asti.Hän on mm gospelmuusikko ja hänen vaimonsa on lähes valmis lut pappi.Heillä on 3 lasta. Vejeni sai saman kohtalon kanssani.Hänelle kävi pahemmin.Itse olen tyytyväinen, kun pystyn olemaan lähes kuten ennenkin,muisti ja aloitekyky ovat heikompia.Veljeni menetti hänen puhekyvystään osan ja hänen oikea puolensa ei toimi hyvin.Rukouspyyntöni: veljeni toipuminen mahd, hyvään kuntoon,voimaa ja rohkeutta hänen perheelleen ja sitä, etteivät hänen lapsensa sairastuisi isänsä tavoin!Lisäksi kiitosta veljen vaimon suvusta, joka on suuri ja uskossa! Kiitosta myös veljen laajasta gospelmuusikkoystäväpiiristä! Kolmas aiheeni ovat vanhempani. isäni ei usko Jeesukseen vaan hän on vapaamuurari.Äitini uskoo isäni tavoin.Näytin heille tv7-ohjelman, jossa entinen muurari kertoi miksi oli eronnut muurareista ja heidän jumalansa nimen: lucifer. isä mietti hetken ja soitti enolleni, joka on myös muurari ja yhdessä he päättivät tämän eronnen olleen hullu.Pyyntöni on isän, äidin ja enon pelastumista, sen uskomista kenestä muurarius on lähtöisin, eroamista ja USKOMISTA JUMALAAN;JEESUKSEEN ja PYHÄÄN HENKEEN!Kiitosta siitä, että he rakastavat meitä ja ovat olleet apunamme hätämme hetkellä! Kiitosta myös tämän ajan esiin tuomista rukouspalvelumahdollisuuksista ja siitä, että PYHÄ HENKI opastaa minua ajoittain! Kiitokset myös teille tästä palvelusta!

• rukouspyyntö

Pyytäisin rukoilemaan sitä ihmettä, että kaikki uskonnot katoaisivat maailmasta.

• Yks vaan

"Pyytäisin rukoilemaan sitä ihmettä, että kaikki uskonnot katoaisivat maailamasta."

Tuommoisessa pyynnössä ei ole mitään järkeä. Se, joka uskoo, ei tuommoista rukoile. Se taas, joka ei usko, ei yleensä rukoile lainkaan. Jos et hyväksy uskontoja, niin mene vaikkapa Ateismipalstalle. Eihän sinun ole mikään pakko tulla tälle palstalle.

• onko missään
        Yks vaan kirjoitti:

"Pyytäisin rukoilemaan sitä ihmettä, että kaikki uskonnot katoaisivat maailamasta."

Tuommoisessa pyynnössä ei ole mitään järkeä. Se, joka uskoo, ei tuommoista rukoile. Se taas, joka ei usko, ei yleensä rukoile lainkaan. Jos et hyväksy uskontoja, niin mene vaikkapa Ateismipalstalle. Eihän sinun ole mikään pakko tulla tälle palstalle.

Millaisissa rukouspyynnöissä on järkeä?

• Kiitetään Isää

Jeesuksen nimessä ja rukoillaan kaikkien pyhien puolesta kuten Jeesus on opetanut.

• Herää pahvi!

Rukoilu = Kuvitella oikeasti tekevänsä jotakin, vaikka todellisuudessa ei TEE YHTÄÄN MITÄÄN !

• Yks vaan

Nimimerkki "Herää pahvin" mielestä "Rukoilu = Kuvitella oikeasti tekevänsä jotakin, vaikka todellisuudessa ei TEE YHTÄÄN MITÄÄN". Jos nimimerkillä "Herää pahvi!" on tuommoinen käsitys tämän palstan aiheesta, niin ei ole ihme, jos hänellä ei ole mitään järkevää sanottavaa palstan aiheesta, rukouksista. Mutta ei hätä ole tämännäköinen, sillä Suomi24:ssä on paljon myös ateisteille sopivia palstoja.

• rukouspyyntö

Siis en ymmärrä nyt teidän pointtia.

Ensin uskovaiset perustelee että kannattaa uskoa jumalaan varmuuden vuoksi, sillä kuoleman jälkeen jos jumala on olemassa, voittaa taivaspaikan mutta jos jumalaa ei ole niin ei menetä mitään.

Noh, miksi sama ei päse sitten rukoiluun?

Jos mielestäni olisi tärkeä ihmisten hyvinvoinnin kannalta että ei olisi olemassa uskontoja niin miksi en saisi rukoilla "varmuuden vuoksi" jumalalta tuota asiaa jonka uskon vilpittömästi vähentävän ihmisten kärsimyksiä?

• Yks vaan

"Ensin uskovaiset perustelee että kannattaa uskoa jumalaan varmuuden vuoksi, sillä kuoleman jälkeen jos jumala on olemassa, voittaa taivaspaikan mutta jos jumlaa ei ole niin ei menetä mitään."

Mistä tuommoista luit? Jos joku ei kerran usko, niin ei sitten usko "varmuuden vuoksikaan". Ei ole erikseen uskoa ja " varmuuden vuoksi uskoa". Mistä jumalasta oikein puhut, kun kirjoitat sanan jumala pienellä alkukirjaimella?

Helsingin luterilaisen piispan ja ortodoksipiispan mielestä taivas tarkoittaisi sitä, että ollaan lähellä Jumalaa ja helvetti sitä, että ollaan kaukana Jumalasta. Luulisi, että kukaan uskomaton ei toivo kuoltuaan olevansa lähellä Jumalaa, johon eläessään ei ole uskonut.

• Taivas ja Helvetti
        Yks vaan kirjoitti:

"Ensin uskovaiset perustelee että kannattaa uskoa jumalaan varmuuden vuoksi, sillä kuoleman jälkeen jos jumala on olemassa, voittaa taivaspaikan mutta jos jumlaa ei ole niin ei menetä mitään."

Mistä tuommoista luit? Jos joku ei kerran usko, niin ei sitten usko "varmuuden vuoksikaan". Ei ole erikseen uskoa ja " varmuuden vuoksi uskoa". Mistä jumalasta oikein puhut, kun kirjoitat sanan jumala pienellä alkukirjaimella?

Helsingin luterilaisen piispan ja ortodoksipiispan mielestä taivas tarkoittaisi sitä, että ollaan lähellä Jumalaa ja helvetti sitä, että ollaan kaukana Jumalasta. Luulisi, että kukaan uskomaton ei toivo kuoltuaan olevansa lähellä Jumalaa, johon eläessään ei ole uskonut.

tulee ihmisen osaksi ruumiin kuoleman jälkeen ja samalla tuomitaan minne menee ja asia on yksinkertainen: taivaaseen menee ne, joiden nimet on elämänkirjassa.

• sivistynyt.
        Yks vaan kirjoitti:

Kuuluisa Pascal, josta et tiedä mitään, esitti perusteen, että kannattaa uskoa varmuuden vuoksi, sillä jos Jumalaa ei ole, niin uskosta ei ole haittaa, mutta jos Jumala on, niin epäuskosta koituu valtava rangaistus.

• Raamatussa opetus

rukoilla pyhien puolesta ja Jeesus myös näin tekee omiensa puolesta, Herra on hyvä, ollaan Herran opetuslapsia ja rukoillaan: "Isä meidän, joka olet taivaassa, tapahtukoon sinun tahtosi ja tulkoon sinun valtakuntasi. Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meille meidän syntimme anteeksi, kuten mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet".

Ilman erillistä pyyntöäkin rukoillaan joka päivä kaikkien pyhien puolesta Jeesuksessa. Tietysti myös hyvä on syntejä toisille tunnustaa ja pitää hyvä yhteys kaikkiin lähimmäisiin, rakastetaan toisiamme eikä tehdä toiselle mitään pahaa.

• Kuunneltu

Rukoilisitko että siskoni lapsi paranisi sirenomeliasta ja munuaisten agenesiasta. Kiitos ja siunaus.

• Kuunneltu

Rukoilisitko että siskoni lapsi parantuisi sirenomeliasta ja munuaisten agenesasta. Kiitos ja siunaus.

• Realismia peliin

Sirenomelia (tai merenneito syndrooma) on erittäin harvinainen epämuodostuma, jossa lapsi syntyy jalat yhteen sulautuneina. Tilaan liittyvien muiden häiriöiden takia se johtaa yleensä nopeasti kuolemaan. Yhdysjalkaisuuden lisäksi epämuodostuneilla lapsilla esiintyy usein munuaisten agenesiaa (puuttumista) ja monia muita vakavia elimellisiä vikoja. Sirenomeliaa pidettiin aiemmin kaudaalisen regressio-oireyhtymän vakavana muotona, mutta nykyisin niitä pidetään erillisinä häiriöinä.

Noin yhdellä syntyvällä lapsella 100 000:sta on sirenomelia.

Kylläpä meillä on mukava tuo ylijumala kun haluaa, että pienten lastenkin täytyy kärsiä koko lyhyt elämänsä... Ja tuosta ei sitten kyllä parane vaikka mikä olisi.

• mamma 8

Kuule mene nyt muualle masentanaan ihmisiä Jeesus paransi kaikenlaisia raihnauksia Hänelle ei ole mikään mahdotonta .

• ei kaupallista

Netissä on ihan ilmaisia kristillisiä esirukouspalveluja. Googlettamalla "esirukous" löytyy. Esim. Kotisataman palvelussa jne... Niihin voi jättää anonyymisti rukouspyyntöjä.

• Huomio, huomio

Yhteinen nimittäjä noilla "palveluilla" lienee se, että ovat ihan yhtä turhia ja toimimattomia. Mutta jos nyt joku välttämättä haluaa tuhlata aikaansa niin...

Ja aina kannattaa muistaa, että kaikki "palvelut" joissa pyydetään rahaa toimivat aina niitä ilmaisia paremmin! ;)

• aggggaaaaaa
        Huomio, huomio kirjoitti:

Yhteinen nimittäjä noilla "palveluilla" lienee se, että ovat ihan yhtä turhia ja toimimattomia. Mutta jos nyt joku välttämättä haluaa tuhlata aikaansa niin...

Ja aina kannattaa muistaa, että kaikki "palvelut" joissa pyydetään rahaa toimivat aina niitä ilmaisia paremmin! ;)

Jaa että miksi pyytää apua jota tarjotaan ilmaiseksi, kun siitä voi maksaakin? :) Minulla ei ainakaan oo ylimääräistä rahaa, kaikilla ei mee yhtä leveästi...

• kadonnut lammas

Saako pyytää sellaista rukousta että Jumala antaisi minulle viisautta sen suhteen mikä on minun elämäni tarkoitus? En ymmärrä mitä minun tulisi tehdä tässä elämässä. Mahdollisuudet normaaliin elämään on evätty, mutta silti minulta odotetaan normaalin ihmisen elämää muun yhteiskunnan osalta. Jumala on jossain, mutta Hän on ilmeisesti sulkenut silmänsä minun osalta sen vuoksi etten ole taistellut oikeuksieni puolesta. Kysy Jumalalta onko minun elämällä enää mitään merkitystä. Jos saat vastauksen jollain tapaa, ilmottele tänne.

• Ygcgc

Sinun vastauksesi on kätkettynä Kristuksessa. Älä etsi elämän tarkoitusta, vaan yksin Kristusta. Hänestä sinä löydät vastauksen joka riittää!

• Rukoillaan Jeesuksen

opetuksen mukaan joka päivä.

• auta jeesus

muistakaa joku minua rukouksin , olen masentunut ja ahdistunut, en jaksa enä.. kiitos jos muistatte. kiitos. t.minna

• Muistan. Siunausta ja voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe