onko tietoa onko vielä valitut parit yhdessä? Kuvauksista on kuitenkin jo aikaa.
mitä heille kuuluu nyt??
11
3950
Vastaukset
- korpikuusenr
miten liene pekan....
kehittynä- Koirat haukkuu
Oli ainakin vielä viikonloppuna yhessä....
- gFFGgFWEF
Nelson ja Hannele tiettävästi tapailevat. Pekka on Sinikan kanssa. Siinä tämän hetken tilanteet.
- puuta vai heinää?
Tätä ei nyt ihan heti todeksi uskoisi, ettei nyt vaan Pinochiolla nenä kasvaisi pahimman kerran.
Vaikutti ihan kaikkea muuta kuin sopivalta parilta tuo ensin mainitsemasi. - mun mielestä
puuta vai heinää? kirjoitti:
Tätä ei nyt ihan heti todeksi uskoisi, ettei nyt vaan Pinochiolla nenä kasvaisi pahimman kerran.
Vaikutti ihan kaikkea muuta kuin sopivalta parilta tuo ensin mainitsemasi.Minusta taas Hannele ja Nelson tuntuivat hyvinkin samanhenkiseltä ja sopivalta pariskunnalta. Samoin se toinen, vanhempi, mies vaikutti ihan ok:lta. Sen sijaan sitä Hannelen tv:ssä valitsemaa isomahaa en olisi huolinut; oli jotenkin tympeäkin, huumorintajuton. Onnea Hannelelle ja Nelsonille!!!
- älyäteillekin
mun mielestä kirjoitti:
Minusta taas Hannele ja Nelson tuntuivat hyvinkin samanhenkiseltä ja sopivalta pariskunnalta. Samoin se toinen, vanhempi, mies vaikutti ihan ok:lta. Sen sijaan sitä Hannelen tv:ssä valitsemaa isomahaa en olisi huolinut; oli jotenkin tympeäkin, huumorintajuton. Onnea Hannelelle ja Nelsonille!!!
"mun mielestä" niiniin on mun ja sun ja hänen mielestä mielipiteitä ja mielettömiä piteitä ja mielipuolisia...
AINUT ja oikea mielipide on asianomistavalla henkilöllä!!!!! - JuhoaHanneleaOnnisti
mun mielestä kirjoitti:
Minusta taas Hannele ja Nelson tuntuivat hyvinkin samanhenkiseltä ja sopivalta pariskunnalta. Samoin se toinen, vanhempi, mies vaikutti ihan ok:lta. Sen sijaan sitä Hannelen tv:ssä valitsemaa isomahaa en olisi huolinut; oli jotenkin tympeäkin, huumorintajuton. Onnea Hannelelle ja Nelsonille!!!
Veijohan vaikutti tosi mukavalta! Sopivat yhteen Hannelen kanssa! :) Onnea heille!
- urisija uuno
Mielestäni kuvassa on noita nokinenä (yhtä mustakin) ja savolaistollukka.
- Blaaaaaaaahhhhhh
Sohva äksyillyt heti vakikalustolle siellä tilalla. Yhtä fiksu kuin on mukavakin...?
- MustaPekkaOnEpäreilu
urisija uuno kirjoitti:
Mielestäni kuvassa on noita nokinenä (yhtä mustakin) ja savolaistollukka.
Mahtavat noitua siellä Pekan tilalla... :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175