Mistä vois saada laulutunteja Oulusta? Olisin kiinnostunut menemään.. Oletteko/käyttekö itse laulutunneilla? Parantaako huomattavasti ääntä? Voiko laulutunneilla itse valita biisit vai miten siellä "toimitaan"? :D
KIITOS vastauksista:)
Laulutunteja Oulusta?
3
496
Vastaukset
Eiköhän jokaisessa kaupungissa ole musiikkiopisto? Toinen vaihtoehto on käydä yksityisellä, mutta en oikein tiedä, mistä niitä osaisi etsiä. Oon itse käynyt pari vuotta yksityisellä, ja sen jälkeen siirryin musiikkiopistoon.
Aivan, ja unohdin vastata pariin vikaan kysymykseen. Siis kyllä mä ainakin huomaan, että ääni on kehittynyt. Ei ehkä muuten itse huomais, mutta kun kuuntelee vanhoja äänityksiä ja vertaa nykyiseen. :) Musiikkiopistossa ainakin täällä päin pääasiassa opettaja ehdottaa kappaleet, jotka esitetään. Tietysti mielipiteensä saa sanoa. Joulukonsertteihin on yleensä saanut itse valita kappaleensa. :)
- Sinkeri
Oulussa laulutunneille voi päästä myös esimerkiksi Oulun ammattikorkeakoulun laulajaopiskelijoille. OAMK:n sivuilta löytyy lisätietoa asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645