Äitini sanoo melkein joka toinen päivä että minun pitää muuttaa pois vaikka olen vasta 12 vuotta . Pelaan jalkapalloa ja hän sanoo suoraan että olen surkea ja että veljeni joka pelaa lätkää ja jalkapalloa on jotenkin Mua parempi . Oon pelannu 6 vuotta ja pelaan suomen mestaruus tasolla
äitini haluaa että muutan pois
5
191
Vastaukset
- asdf234
joo haista paska vitun pingu
- gergga86
Karkaa kotoa.
- An0nyym!
Höh, ei 12v. viä kuulu pois muuttaa :( Mites iskäs tähän suhtautuu? Tai se sun veljes joka pelaa lätkää ja futista? Jos veljes puolustais sua miten äitis sit suhtautuis siihe..? Ja tiiäkkö yhtää, mikä mahtaa olla syynä et äitis haluu sut pois kotoo?
Terve aina,
harmi, että sun äiti on puhunut sulle noin. Sun aika ei oo vielä muuttaa pois kotoa. Sun äiti saattaa myöhemmin katua sitä, että on puhunut sulle noin. Anna hänelle mahdollisuus pyytää ja saada anteeksi. Oletko puhunut sun äidille siitä, että sen puheet ja käytös loukkaa sua? Että ei alun perinkään ollut tarkoitus, että sisaruksia vertailtaisi. Sun arvo ei oo mitenkään kiinni siitä, millainen sun veli on.
Hyvää joulun aikaa!
Ja onnellisempaa uutta vuotta!
Toivoo
Sari ja Rosa NettiSaappaasta- Mun vinkki on että
Hylkää äitis ja mee jonnekin mukavaa perheeseen asuu jotka kunnioittaa sua niinku oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154